April 2020 Babys 🥰

13»

Kommentare

  • Hallo Peach

    Jaa mier henden letscht Fritig gha.. Jaa das warte macht eim mängisch wahnsinnig🙈😁 Has au chum chöne erwarte.. Jaa üsem Baby goods so wiit sehr guet.. Sehr Aktiv isches xii und de Hiz-gi heds au scho gha.. Chasch die also freue uf de Untersuech..

  • @Ananas es isch wörkli en tolle undersuech 😊 bis eus isch zum glück au alles guet 🤗 euses isch au mega aktiv gsi und hät ständig d position gwechselt 😂 so lustig gai zum zueluege 😊Freut mich sehr, dass bi euch au alles guet isch, isch scho sehr es beruhigends gfühl 😊
  • @Peach Ah Schön das bi euch au alles guet isch.. Jaaa isch so schön zum zue luege☺️ Chönt mer stundelang und swarte bis zum negste Untersuech isch so doof🙈
  • Hallo, i bi mittlerwile indr 14 SSW 🥰 dr 1 Trimestertest isch guet gsi und mir freue eus jede Tag meh uf unser Baby🥰 Hoff bi Euch lauft alles guet 😬👌🏼
  • Hoi @Baby2020, sehr schön z ghöre - gratuliere! Bi eus lauft au alles guet, mir sind jetzt i de 16. SSW.
  • Das isch doch schön.. Wenn bi euch au alles guet lauft..
    Us wellne Kantön chömed ier so her?
  • hallo liebi mamis
    bi neu i dem forum.
    i bin 32 us kt. AR han än 15 mönet alte bueb und werde im april äs zweits mol mami.
  • Ich bin usem Aargau.. und du @Ananas Isch immerna alles guet bi euch? Mer gahts zum glück vell besser, nur hani amigs no sones zieh und steche im Unterlieb woni immerhoffe das da nur Dehnigsschmerze sind 🙈
  • @Peachich bi usem Kanton Zug.
    Jaa eus gooods guet.. dÜbelkeit isch weg und ich mage wieder Sache zUnterneh.. Negst Wuche hemer widr untersuech... bi immer chli kribbelig und hoffe das alles guet isch..
    Ich ha immer uf de linke Siite echli es zie im Unterbereich und chli Ruggeweh mengisch aber au eher links.
  • Ich bi usem BL, und morn hani widr e kontrolle und bi soooo gespannt obme scho sehd wases gid🥰 bi indr 17ssw🥰
  • Hallo
    Ich bi us züri Oberland. Wird zum erste mal mami und bi ide 19. wuche:) chunt sust no öpper vo minnere umgäbig?
  • ig ha täglech ungerliibsschmerze u machtmi aube ou unsicher... ha ghoffet das wird chli besser😂
  • Bi grad vo minere FA cho sie het gmeind ich sel umbeding grippeimpfig mache . Wer het das scho gmacht?
  • Heisi mir o empfohle- ha mi (in absprach mit mire hebamme) dergäge entschide. bi eh ni sone impf fründ. git aber gloub 2 meinige u kes richtig odr fausch
  • Ja das mit de impfig isch so sach ... also ich han mini chli voool gimpft ... und das wirdi immer mache ..mich ide schwangerschaft hani nur keuchhueschte gimpft aber grippe impfig ned da ich eh wärend de SS chrank gsi bin häts nüt bracht
  • ja keuchhueste isch wichtig- hätti o gmacht wenis nid scho hätt gha...
  • Okey danke wägem keuchhuste het sie ned informiert
  • lueg obs nid scho hesch... ig has scho gha & gar ni gwüsst :)
  • Ich ha kei Impfig kah und ligge siit zwei täg mit nere hartnäckigi erchältig im Bett. Mached das unbedingt 🙌🏻
  • grippe het aber nüt mit ercheutig ztüe... ercheutig u grippale infekt bechunsch ou mit impfig leider...
  • Wie Livi6789 seit...
    Ich han au scho en erchältig düre, würd mi aber wäge däm nid loh impfe ✌️... gueti besserig happymam 🌺
  • Viele Dank Vico. ☺️
  • Hoi zäme, jetzt staht ja de gli de stresstest wegem schwangerschaftsdiabetis a. Mini hebamme hät gseit das ich bi ihre zerst eifach mal s bluet cha loh teste und nur wenn de wert erhöht isch müessti de stresstest mache.. mini ärztin meint das da stimmi, aber dases eifach sicherer isch wenn mer eineweg de ganzi test mache.. wie isch das bi euch?
  • Mir machet das glich, also nur s Bluet und erscht wenn de Wert nöd guet wer wiiter teste
  • MooM95MooM95

    74

    bearbeitet 1. 12. 2019, 13:59
    Hallo 😊
    Bi usm Aargau und ha ahfangs April de Termin:)
    Wen hend ihr de Termin?
  • Hallo april mamis 2020 wi geits öich afangs so?
  • Hellow.
    Langsam tauchet be mir emmer meh beshwerde uf🙈 krüzshmerze, buchzieh, kurzatmigkeit🙈 aber es trätet und boxet wie en grossi.
    Und wie gahts dir?
    Und dir so?
  • Bi mir isches di 3.schwangerschaft u langsam wirds astrengend da di 2meitli 2 u 4 jehrig voller energie si
  • Be mir ishes die zweiti. Han en 2.5 jährigi sho und die het energie puur😂
  • Ja mi chunnt halt nümme so zur ruà wi bim erschrä😊
  • Hey ehr liebe, wie gahts euch allne so? 😊
  • Heiih heiih,
    senkwehe hani sit 3 täg. Und fallt mer alles eifache extrem shwer😅
    Han min Geburtstermin definitiv am 7.4. geht en plante KS.
    Und wie gahts dir? Wenn hesh de Termin?
  • Mir gahts sowit guet.. allerdings bini scho sitemne Monet dihei am legge well sich min Gebärmuetterhals scho verkürzt hät.. das isch chli müehsam welli eifach fast nüt dörf mache.. de ET han ich am 14.4... es setti also nochli dineblibe 😁Ou isch sicher au no speziell wend gnau weisch wenns losgaht 😊 dörfi froge wiso KS? Gits en gsundheitliche Grund oder häsch dich eifach persönlich dezue entschede? ☺️
  • Ou neii da stelli mer ned grad toll vor nüt dörfe gross zmache:/

    Bide erste Tochter hets en KS geh nachdem ich sie 5 täg übrtreit han, navh de op hetmer de arzt gseit best entsjeidig gsi wel sie mit de shultere ned durecho wär. Und jetzt die zweit geht au weder en grösseri meint min FA drum hani graf gseit KS.
  • Ja es isch au ned toll 🙈 am Afang hanis ja nochli chöne gnüsse, aber solangsam nervts.. aber ich hoffe dases jez de nur no ein bis zwei Wuche isch, nochher wärs ja okey wenns losgaht..

    Ou ja de wördi da also au so mache 😊 aber de isch ja eigentli super chamer da jez scho säge das sie au grösser isch 👍🏻
  • Hoi Zäme

    Ich gseh da sind meischtens Fraue underwägs 😬 hoffe Mannä sind au willkomme, min Schatz isch etz i Wuche 13 und s Chind söt im.September cho 😍
  • Hallo, schön sid ihr no do, und wieni mitbecho han alles guet bi euch?😊

    I bi jetzt 37+2 und ha am 18.4 dr Termin🥰
    Ich ha würkli das glück und ha bis hüt keini beschwärde ka, usser das mi GMH vrkürzt isch uf 2,9, daher bini vor 3 wuche 100% krankgschribe worde da ich i mim coiffeuregschschäft zviel gmacht han mit stoh etc😅 was sich jetzt mit dr „quarantäne“ jo eh erübrigt hed hani absoluti schonzit🥰 jetzt merki das langsam sitze und bücke schwierig wird🤷🏻‍♀️😬 da mini vorbereitige ( kürs etc. ) alli ufe märz gfalle si hani jetzt genau null vorbereitig fürd geburt da jo alles uf iis gleit isch🙄 gohds no öbberem eso vo euch??😅
  • Baby2020 schrieb: »
    Hallo, schön sid ihr no do, und wieni mitbecho han alles guet bi euch?😊

    I bi jetzt 37+2 und ha am 18.4 dr Termin🥰
    Ich ha würkli das glück und ha bis hüt keini beschwärde ka, usser das mi GMH vrkürzt isch uf 2,9, daher bini vor 3 wuche 100% krankgschribe worde da ich i mim coiffeuregschschäft zviel gmacht han mit stoh etc😅 was sich jetzt mit dr „quarantäne“ jo eh erübrigt hed hani absoluti schonzit🥰 jetzt merki das langsam sitze und bücke schwierig wird🤷🏻‍♀️😬 da mini vorbereitige ( kürs etc. ) alli ufe märz gfalle si hani jetzt genau null vorbereitig fürd geburt da jo alles uf iis gleit isch🙄 gohds no öbberem eso vo euch??😅

    Hallo 👋 ich wollte dich nur kurz fragen ob du irgendwie was gemerkt hast dass sich dein GMH verkürzt hat, hab auch einen Beruf in dem ich körperlich arbeite bzw auch viel stehe. Viel Erfolg für die Geburt - du wirst das packen!!!
  • @annirichti hallo, nein du gar nichts, ich ging alle 4 wochen zur FÄ und vom einten auf den anderen termin bekam ich das ergebnis😊 sie kontrollierte bei mir immer noch von innen was ja glaub ich nicht alle tun🙂 aber der kleine entwickelte sich prächtig und war vor 3 wochen schon knapp 3 kg👌🏼👌🏼

    Wünsche dir auch alles alles gute😘
    annirichti
  • Hallo zäme
    Ha die Gruppe Grad entdeckt:-)
    Ha im April mi Sohn gebore.
    Wörd mi fröie vo öberem öbis z köre
    Chume der Region Bern
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum