Kindesbewegung

Ab welchi ssw wuche hend ihr sbaby gspürt?

Kommentare

  • Ide 17ssw ❤
  • 16. ssw (ha aber en hinderwandplazenta & es aktivs baby 🤪)
  • 18ssw mit Hinterwandplazenta.
  • So süeß, bi jetzz 17ti ssw aber bi mir nöd sicher ob das sbaby isch oder min buch wo schafft 😅 het eui hebamme gseit das ihr e hinderwandplazenta hend, oder selber gseh..? Wird serste mal mami.. Weiss das leider nödd 😭 ha sgfühl ich weiss nütt!
  • @Yul das gseht dä FA, frög ne doch znögstmol 😊
  • uhh die 1. ersch öppe ide 25/26ssw die zweit öppe ide 20ssw.
  • Uhh han e vorderwandplazenta und ha de gschlecht au nonig chöne gse geschter 😁 mis gügeli wets no gheim bhalte 🐣 FA meint ich cha sbaby nonig spüre erst ab 22 ssw ca. 😁 No bitzli gedulde..
  • Han au en Vorderwandplazenta gha und die Chliini ersch öbbe ide 25.ssw gspührt gha😁
  • Ohh 🙊 /- 7 wuche warte demfall, ich chas chaum erwarte ich träume scjo davo dass ich sbaby spür.. Wie het sich denn din chline ahgfühlt? 😍❤️ Sicher en schöne moment und erleichterig
  • @Yul das Gfüehl cha mä gae nöd beschriebe findi....am Afang so es fiins blubbere irendwie und je grösser zBaby umso krasser. Es duet au teils weh wenn sie i dLunge oder Blase boxet oder id Rippe 😑 aber meistens ischs u schö, am Schluss ha ich sini Füessli vo usse chöne chüzzele 😂👍ich ha aber au ä Hinterwandplazenta gha.
  • Ahhhh so schön haha 😂😂 die böxlis sind au wilkomme haha
  • Warts ab😂😂😂 amigs ischs mir uf dä Kecks, vorallem i Blase 🤪🤪🥴
  • Ganz komisch hani dHänd unä gfunde 🙈 wenn Sie unä mit de händ gspielt hät 🤣 aber mini rippä sind immer schön verschohnt gsi
  • Phu. Bi jetzt iner 39. ssw und langsam muess ich säge, is nimme grat so schön weme e tritt kassiert 😂. Vor allem die i blase & i mage sind nit so toll 😂. Bi es paar mal ufgsprunge & ins bad grast...
  • Hahaha ahh so guet 😂😂😂 ich freu mich aber sooo für eu gnüssets es isch soo schöön! 😍 Spüret ihr au wenn schluckauf het? 😁
  • bi ir 21ssw u bi nid sicher obs scho zbaby isch xi- ha ä VW plazenta...
  • Das gspürt mä au jo 😊👌
  • @livi6789 ohh wiso bisch der nöd sicher was spürsch genau?

    @moonpie87 mini muetter hets ebe nöd gspürt ka bi mini schwöster 😁 und es nimmt mi so wunder
  • Ich han mini Chli eher spat und nur emmer fiin gspört. Gseh het mers alligs dür Buchdecki. Vell hani sie gspört, wenn sie s'hizgi gha het. Weh gmacht het sie mer nie mit ihrne Tritt oder Bewegige.
  • @Yul es isch sones „chlopfä“ aber bi no unsicher- isch sehr fiin... hoffe gspüres gli dütlech🥰
  • @livi6789 jaa ds kloopfe spüri ebe au aber mini FA seit das chan nöd sie.. Es wär zfrüeh.. Also bi miir.. Weg de vorderwandplazenta
  • hmm ja denke isch bi aune anders u chame so nid sege- vertrou druf wenn du denksch es isch z baby😍 @Yul
  • ha o e kollegin wos ir 18ssw mit VW plazenta het gspürt😊
  • Jaa 🙊🙊 also sobald ich öpis spüre streichle ich mis baby 🙊 egal obs sbaby isch oder nöd.. 😍❤️
  • Ssw 18 mit VW gspührt, isch s zweite
  • Alsl jetzz bini mir 100% sicher ich spür sbaby, hüt nacht bini weg de bewegig verschrocke 😂 sobald ich zitrone cupcake oder fasnachtchüechli isss hank sgfühl Baby wird grad aktiver 😍🤣 es isch soooo es schöns gfühl! Has nöd wiee Schmetterling empfunde, ehner es klopfe und jetzt immer feschter und als würs mi streichle innerlich 😍 amigs wenn spapi zum buch rede wechslets mega schnell site 🙊 ha denn e grossi büli uf de einti site 😭😍😍🤣 bi soop happyyy! Ärzti het mer gseit ich han e vorderwandplazenta und chönt sbaby erst öpe 22 ssw fühle.. Bi jetzt aber 19 2 😍
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum