Treffe für Mamis usem Seeland

Leider het da nie klappt miteme Treffe drum versuech ichs nomol. Hät öbert oder mehreri Luscht öbis abzmache damit üsi Babys, Chlikind mitenand chönd spiele und mir chli quatsche? Da wär doch no toll 😊👍

Kommentare

  • Also mir wohned ab em Feb. In Schüpfe ... und es wär schön weni öppert neus würd kennelerne ( au für mini chli )
    Sie wird jetzt de 1 💕
    Ghörrt das au na zum Seeland ? 🤔
  • @JennyHelin Ja des ghört nach mire meinig no zum seeland 😊. I bi vo worben und währ amene träffe ou derbi 😊. I ha e 3 jährige sohn und e 5monatigi tochter
  • Ich bi vom Seeland is Wasser Amt züglet (Deitingen) bin aber Mobil und wür susch au amne Treffe teilneh☺️
    @JennyHelin Schüpfe ghört zum Seeland, also Spitex Seeland hed en Standort in Schüpfe, drum weiss ich das grad. Ha drum ide Spitex Seeland gschaffet 😁
  • Ah so guet ich han au ide spitex gschaffet bis zur geburrt 👌 jetzt aber nümmä ..
    Ja also ich bin ebe gar ned mobil ... nur mitem Zug unterwägs 🙈
  • @Tanja87 het dä äs Treffe im Seelandchat Whatsappgruppe jemols stattgfunde? 😅 Dött bini jo usä wil sich e nie öbert drum do hät 😅🤷‍♀️🙅‍♀️
  • Kei Ahnig @Moonpie87 bin au nümm drinne😂
  • 😅😅😅😅😅
  • Da sech niemert me usert d sam und ig üs drum tha hei, und zwüsche üs zwöine hets mau es träffe ghä gha. Ha i dä chat gloubs ume glösche. Me chas süsch gärn no einisch da inne zerst versueche, und den ume e chat i richte. Währ scho cool wen so es richtis träffe mit meherne würd z stand cho 😊.
  • Hallo, gits hier Mamis usem Seeland, Ins und Umgebig, wo Ziit & Lust hend für gmeinsami Aktivitäte. I schaffe & isch drum amigs chli schwierig noie Lüüt kennezlehre. I bin 39, ha zwei Buebe (4.5 & 1.5 Jahr). Würd mi freue 🤗
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum