Neue Leute kennenlernen in Heimberg/Thun

bearbeitet 31. 01. 2020, 10:51 in Treffen und Veranstaltungen
Hallo, bin neu in heimberg region thun, bin kurz vor dem geburtstermin, suche neue konntakte mamis um sich auszutauschen und unternehmungen.

Kommentare

  • Hallo Aleksandra
    Bin auch von Heimberg. Bin im September 18 hingezogen. Kenne auch noch nicht viele Leute hier. Ich habe eine zwei Jährige Tochter und bekomme im Mai mein zweites Kind.
    Evt können wir ja einmal zusammen einen Kaffee trinken gehen?
  • Hallo claudi, ich hoffe es isch ok wemmer uf schwizerdütsch schriebe, ja ich würd mi sehr gern mal mit dir oder eu treffe, ich sött demnechst au mal gebäre de chline laht sich glaub gern zit🙈bi mir wirds en bueb🙈🙈
  • I berchume de o e Bueb über 😊. Ja schüsch mäud di doch de mau bi mir.
    079 511 73 69. Würd mi fröie.
  • Ich würd mi sehr gern bi dir melde, danke vill mal, wünsch dir ganz gueti nacht bis bald
  • Hallo zäme. I wohne Sit ca. 1 Jahr ds Herbligen. Ha e knapp 2 Jährige Sohn und e 4 Monatrige Sohn. Wär cool neui Lüüt Kenne ds lerne
  • Hallou corina, ha grad glueget wo herblingen isch, omg über 1hmit auto, wo liet den das genau??
  • Isch es mit em Auto nid öbe 15 min vo Heimberg entfernt ?🤔Corina wenn isch de di erscht Sohn uf d Welt cho? Und wie geits dir jetzt so mit zwöine Chind?
  • Heeii zämä :)
    i wohne z‘Thun ( ha vorher 2 Jahr in Heimberg gwohnt ).
    ha 2 Chind & bi ir 15.ssw😍
  • Wow gratuliere😍😍, ja thun isch ja würklo grad ide nöchi, und da du ja scho zwei chind hesch, chasch mir sicher paar tips geh, würd mi freue wemmer eus mal chönte treffe, mami97
  • Ich lahn mal mini tel nummere da, 0791375497 aleksandra isch min name und würd mi freue vo eu zköhre 😍
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum