Blutung nach ES+8

hallo zusammen
wir sind erst ganz frisch am probieren. Mein zyklus war die letzten drei mal immer 31tage lang. nun hatte ich 8 Tage nach errechnetem Eisprung 2 Tage leichte Blutungen. Das hatte ich noch nie. Meine Menstruation ist seit jeher immer mindestens 5 tage. Am 6.2. sollte der neue Zyklus mit anbruch der Menstruation starten.
Nun habe ich jedoch seit der2 tägigen leichten blutung immer mal wider eine minime bräunliche schmierblutung. Kennt das jemand? Soll ich morgen bereits einen am tag 31 einen ss-frühtest machen?

Kommentare

  • Chönt e inistigbluetig si. Went no chasch warte, würdi deswege ned früehner teste.
    Drucke de duume, dass es klappet hät 🍀
  • Hey. Hört sich für mich ein wenig an wie eine Einnistungsblutung. Ich würde noch ein paar tage warten mit testen, nicht dass der test falsch negativ ist 😉. Ich bin aber keine referenz. Habe meine schwangerschaft erst in Woche 11 entdeckt 😜.
  • danke euch viel mal für d nachrichte. ok.. da mit de inistigsbluetig hani mir au scho denkt. aber die liechti schmierbluetig macht mi chli stutzig. das chan demfall au normal si? also irgendwas isch bestimmt los. han das so nanie gha. bisher immer wenn bluetige denn 5tägigi periode. nüt schmierbluetige oder fini 2 tägigi zwüschebluetige. demfall gibi d hoffnig nani uf dases filich doch klapped hed🤞
  • I han das i allne Zykle au gha und es het nie klappet. Den hani en Zyklus gha mit wieder 4 Täg SB und i ha de Zyklus scho abgschriebe und nochher hani positiv testet. Gib drum dHoffnig nöd uf🙏🏻
  • @vani87
    Ich han d pille voremene Jahr abgsetzt und sit dem nie so azeiche gha. ersch jetz sit mer s am probiere sind. vorher isch nin Zyklus eigentli sehr regelmässig gsi. aber demfall gibi d hoffnig nani uf und hoff dases bereits funktioniert hed. obwohl mer eigebtli null stress hend und ersch grad afo probiere hend bini dennoch total hibbelig🙃.. han s mer na chöne verkneiffe en sst z mache. filich murn oder übermurn..😆
  • Nei ich wür au nöd🤗Bisch sicher dass de ES den gha hesch oder het sApp das berechnet?
  • s app hed da gseit..:p han na nüt mit tempersturmesse usw gmacht. han aber ide letschde zykle immer s gfühl gha dasi de eisprung gspür. aber ebe uf s gfühl chamer sich ja au ned immer veerlah..😆 jetz warti mal nachli ab. eventuell machi denn murn doch mal en sstest fallsi denn d periode nani becho han. länger als 31täg isch de zyklus bi mir na nie gsi.
    übrigens gratulieri diir zur schwangerschaft.isch ja glaub au na ganz früsch bi dir oder?
  • Danke. Jo sehr drum glaubi au nonig richtig dra🙈
  • ja da glaubi. druck dir fest d duume! aber en positive sst isch ja schomal sehr guet:)
    ab welem tag isch de test bi dir positiv gsi? und was fürem test hesch benutzt?
  • I vermuete dasi ES+12 gsi bi. I han en Test vo Self-Diagnostics gmacht. I teste am WE nomol well de Strich ultradünn gsi isch🙈Wenn testisch du?
  • ok. ah so doof dasi bi mir ned ganz sicher bin wegem ES. aber sött luut mine berechnige murn ES 14 sii. und eigentli wür murn de neu zyklus starte. also falls mini periode über d nacht ned iisetzt machi murn filich de test🙈 weni mi getrau. wird murn bscheid geh. dir drucki natürli wiiterhin d dume dass bim negste test en dicki linie z gseh isch🤞
  • Danke. Ich druck dir au Düme✊🏻🤗Bin gspanne was meldisch❣️
  • hüt morge hani leider negativ testet.😕 han aber d periode au nani becho. aber nihm mal ah dasi dennoch kei grossi hoffnige meh dörf ha oder? 🙃
    vani87 du missisch d temperstur oder? was für es app hewch du dezue? probieri glsub jetz bim negste zyklus au mal us:p dir drucki nsrprli wiiter d dume dass es bi dir klapped hed😘 meld di am wuchenend doch au namal wenn neh weisch
  • Tuet mer leid, aber d‘hoffnig würdi nonig ufgeh. Viellicht isch din eisprung au eifach spöter si als du denksch 💕 drucke wiiter de duume 🍀
  • @Claudia_yali Danke fürs Dumedrucke.. ich wart mal na ab. Filich sind die churze Bluetige ja au d Periode gsi. Nur komisch dasi da na nie gha han so churz und so schwach und so früeh.. Wart mal na wiiter ab und luege. well eigentli sötti jetz schomal mini Periode becho. aber da duet sich grad nüt im moment😉 tja, immer alles schön regelmässig und sobald mer afot probiere spielt de körper verrückt.🤣
  • Jo da isch leider so; sobald mer im kiwu-modus isch, isch de körper meister drin, eim z‘verarsche 😤
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum