Kinderwunsch nach absetze vo de Pille

Hoi zämme! :)
Do mi Partner und ich e Kinderwunsch händ, isch uns für frogene etc. das Forum empfohle worde .. jetzt mini frog: Wie lang hets bi euch duuret bis ihr vo de absetzig vo de Pille Schwanger worde sind? (Ha sie 1 Johr lang gno ka jetzt)

Kommentare

  • Ich han im August 2017 Pille abgsetzt und in Januar 2018 en positive Schwangerschaftstest gmacht. Ech han en sehr unregelmässige Zyklus gha nochem Absetze und mehr hend nur nach Lust und Luune Gschlechtsverkehr gha. Sprich mer hend eifach gseit mer löhnds loh druf ab cho, da es ned pressiert het. Usserdem esch mer vor Jahre nach enere OP gseit worde, dass d'Chance sehr greng stöhnd, dass ech chan Schwanger wärde..
  • Bi eus isches gnau drü Mönet gange. Wenn ich so umelose, isches bi villne gnau drü Mönet resp. 3 Zykle gange, bis es klappet het. Ich han aber en Zyklus, wo uf de Tag gnau isch. Darum isches bi eus au sehr eifach gsi, a de richtige Täg dra z schaffe 😊.
  • Ich ha im
    Dezember 17 ufgheert ka und ha denn sehr schnell e sehr regelmässige Zyklus ka. Im oktober 18 hani denn deerfe positiv teste😊
  • Ah und ich ha vorher d Pille 11Joor lang gno ka.
  • Ech han sie im Januar 19 abgsetzt gha und be in Februar 19 scho schwanger worde. Mues ehrlich sege has ned so schnell erwartet..
  • Ig ha pille 15 jahr gno den wos ume kinderwunsch isch gange hani pille abgsetzt im erschte üz hets gad i gschlage u bim 2te wunder hets 8 üz duret.
  • i ha pille 7 jahr gno und im juli 19 abgsetzt auguscht 19 schwanger worde😆 mega schnell igschlage hets,has net so schnell erwartet. alli hend emmer gseit joooo es goht drei bis sächs mönet ame...!! min FA seit sobald Pille nümm nimmsch chasch grad schwanger werde... so isches au gsi bi mir.
  • @Nalan83 @Gänseblümchen @arijeta @Jeaninne @Thea @mischmiisch Danke euch für d'Antworte! Ich han mir au Apps abeglade zum ungefähr dr eisprungtag z wüsse aber ich due sicher au mi körper beobachte den au eso chames merke ☺️🙏🏼
  • Ich han ca 12jahr pille gno. Absgesetzt, bewusst 1 monet gwartet und den hets grad bim nöchste zyklus igschlage
  • Ich han d'Pille 10 Johr gno. Und noch 1 Johr Absetze häts igschlage. Aber ich han au PCO- Syndrom gha
  • Ha sie 3 Jahr lang gno und nach 15 Täg schwanger gworde.
  • Ich han sie 8 Johr gnoh Januar16 abgsetzt Januar17 positiv testet
  • @dina Wow! Isch jo super gsi! 😊🙏🏼
  • Ha 15 jahr pille gnu. Denn abgsetzt, wili si eifach nie richtig guet vertreit ha. Denn heimer uf kondom „umgstellt“. Und 1x vergässe & puff. Wunder entstande.
  • @mrsxrizzo hend sie abgsetzt will ärzt gseit hend min Maa chönt kei Chind züge hahah. Chind sind unplant gsi aber trdm sgrösste Glück.
  • @dina da kenni 🤣🤣 ha zwor alles svhwarz uf wiss gha, aber es cha immer eis gä wo ebe doch fähig isch 🙄😜
  • @Moonpie87 hahaha ich trau de Ärzt absolut nüme 😂
  • @dina naja gäl chunt halt druf a. Bi mim Ex hets gheisse 100% unfähigi Spermie ich ha jo au es Spermiogramm gseh...aber das erneueret sich jo all 6Wuche glaubs. Do mues nur 1 däbi si wo guet isch. Chönd dÄrzt nödmol viel däfür 🤣🤣🤣 also so wies bi üs isch gsi. Ha aber vorher 4 Johr nöd verhüetet nie öbis passiert.
  • @dina Oh gott! Muess sicher schlimm sii so öpis z'höre aber ebe het sich schnell öpis anderst ergeh 😅🤣 ja das glaubi dir das sie s gröschte glück sind vorallem nach sonere nochricht. 😊🙏🏼
  • @Moonpie87 🤣 also d'Ärzte werde immer wie schlimmer! Hüt zu tags frogsch di würklich was sie Studiert händ und ob sie d'Job würklich ernst nehme! Me cha sich fast gar nüm uf sie verloh.. bi uns in de familie passiere immer wieder sache wo di eifach frogsch.. "und das sind Ärzte?"🤣🤦🏻‍♀️ isch au scho vor cho das MIR händ müese sage was mache / untersueche..
  • Min Maa het Krebs kah vor 4 Jahr, Dezember 2018 het er sini Jahreskontrolle kah. Bin debi gsi wo sie gseit hend 0% chance zum chind züge. Ich ha mer scho überleit kah schluss mache ha unbedingt mal chind welle. Tja en Monat spöter bini Schwanger kworde mit minere 2 Buebe. En mega schock bin erst 19ni gsi. Wird das Jahr 21 und es fühlt sich für mich a als währed mini chind mini chlini brüedere 😂
    Cha das mal öper verstah das gfühl vo "nöd mami" sie ?
  • @dina cha mä sicher versto i dim Alter...isch halt glich än grosse Unterschied als wenn me mit 30gi Mami wird. dJohre verändere eim...du wirsch aber je me Zit vergoht, je me dött dri wachse denki und di ganz als Mami füehle.
  • @dina Ich denk au das du das wegem alter hesch oder vilt. will sie vo euch nit jetzt scho plant gsi sind sonder erst spöter..
    aber mach dir keini sorge das chunnt scho no 💪🏻😊
  • ich ha pille 7 jahr gno, denn im Juni 15 abgsetzt und de im Juli scho schwanger gsii
  • @Romiina Demfall grad im erste Zyklus klappt? 🙈 isch jo super!
  • @mrsxrizzo, ja genau, sind au überrascht gsii
  • I ha die Pille bi miner Tochter öpe 4 Jahr gnoh gah zm Teil 6Mönet dürre, nach absetzte bini 9ÜZ spöter Schwanger gworde. Eze hani sie kurze Zit 3 Mönet gno sit Januar nüm u sie eze im 4ÜZ aktuell bini am hibble ES ke Ahnig 😂 I weiss er ish da gsi aber ke anig wenn genau

    Hoffe es geit nit wieder 9Mönet 🤔
  • @Isadora Also ich ha nachmene monet dasi de biitrag gschriebe ha, positiv testet. Isch insgesamt 2 mönet gange / bin also bim 2 ÜZ schwanger worde 😊
  • Oh du bish de e Glückspilz, den darfsh mir dini geheimtipps gern verrate hahah 😂 nei so schön... I bi Eze im 4ÜZ no am warte
  • I han mini Pille 💊 au vor 1 Monat absetzt... Bi gspannt wenns ischloht... 😉 😃
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum