Müsste ein normaler Kinderarzt Nesselfieber Ausschlag erkennen?

AnyAny

92

bearbeitet 17. 02. 2020, 12:24 in Gesundheit und Medizin
Hallo Zäme
Mir i tochter het sit wuche en usschlag. Zerst hani e fettsalbi müse geh den het de kinderarzt kortison gäh u am schluss zum hutarzt wiler nöd witer gwüsst het.det hets gheisse es segi nesselfieber. Isch das normal?? Oder set en normale kinderarzt das erkenne?

Kommentare

  • Heii, also nesselfieber erkensh sogar als leihe würi sege. Woni s erste mal gha han, hani symptom chli googlet und voila. Guet bi babys/ klikinder weisi ned obs det genau so starch usgseht aber als kinderarzt seter das erkenne.
  • Du schriebsch siit wuche? Cha nesselfieber würkli so lang go?
  • @Any minä hät das au gha und es isch kei Nesselfieber gsi sonder weg de trockene Luft. Händ u viel Babys im Winter, gseht aber genau so us. Zum bade ä rückfettens Duschgel und 2x täglich mit Dexeryl Creme iriibä und er hets nümme 👌
  • @Claudia_yali
    Ja nesselfieber cha wuche lang go wenmer sie ned behandlet.
    I han mit de behandlig fash 1.5wuche gha bis sie komplett weg gsi ish.
  • @Moonpie87 wie lang isches gange bis d huut vo dim chline wieder guet gsi isch? Ich brings bi mim chline eifach nöd weg 😐. Han e wuche lang nume dexeryl icremt aber het kei veränderig geh gha 🙁
  • @Cooor ha ihm vorem Dexeryl no 3 Tag Elecom igstriche und nach öppe 1 Wuche isch alles weg gsi. Ich bade ihn aber au jede Tag...dÖrztin het gseit dass mä use gfunde hät, dass Babys wo trockeni Hut händ besser druf reagiere wenn mäs jede Tag badet und icremmet als nur 1x pro Wuche. Sit her het er das nie me gha
  • @Moonpie87 merci für d antwort 😊. Demfall probier ichs mal mit jede tag bade, hesch du au s antidry bad? Han das vom dokter übercho. Und denn nume am morge und abig dexeryl icreme suscht nüt oder? Er chratzt amigs so fescht daser blüetet ☹️.
  • @Cooor nei ha es anders aber isch öbbe zgliche. Hm also minä hät sich ebe au so kratzt und drum hät mini Örztin no die anderi Creme ge für 3 Tag, damit dHut sich zerst mol cha beruhige, frog doch mol no ob sie dir die au cha gä. Ich ha ohn denn ebe 3 Tag mit dere i cremet und au no 2x mit Dexeryl und denn nur no Dexeryl aber ziemli viel, also sehr grosszügig dHut igstriche. Und sit her ischs nie me cho.
  • Also mitlerwile het sis scho sit ca 1 monet. Dexeryl het nüd ghulfe es isch sogar no meh worde. De usschlag chunt und gat... Ha vor 1 wuche scho hoffnig ka seg am abhäulen aber dann wieder gekommen. Gegen sjucken geb ich ihr fenialerg tropfen. Bei nesselfieber haben sie mir kei e behandelung empfohlen.mir wurden diese kortison Tabletten betnesol mitgegeben die ich fals es nicht besser wird und sie sich noch fester krazt geben soll.. Habe ich jetzt nicht gegen.
  • Lebesmittelallergie usgschlossä?
  • Hät de doc gseit seg sehr seltä u nüd me dezue gseit..
  • Würdi mol mitere Bluetabnahm teste lo. Mini het nämli gseit wenn dä Usschlag nöd weg goht, würd sie das mache.
  • Oke.. Er het mich ebe zu de hutärztin gschikt u die het 3 wuchä Ferie den händs am tele gseit sölls in notfall go zeige det hegets au Hut ärzt wili nöd 3 wuchä warte sell. U det händs ebe nesselfieber gseit. U de gmeint wens nöd besser wür werde glich no zu de Hut Ärztin. Jetzt machi glich mal en termin au weni erst i paar wuche Termin ha. Danke eu.
  • Für mich tönt das chli nach em Afang vo Neurodermitis. Grad wenn s Kind sich bluetig chratzt. Tuesch stille?
  • @Any: Wie isch die ganzi Gschicht verloufe? Isch es besser worde?
  • De usschlag isch den nach langem abgheilt und ha ke kortison müse geh. Ich han den kurz druf abe auno a de händ nesselfieber usschlag ka. Aber ke Gedanke gmacht da mir gseit worde isch seg nöd a steckend. Die gross isch 4i wos ka het. Die chli knapp 2.5 jahr hets den ca 4 mönet spöter au becho aber nöd ime so starche krankheitsverlauf.i bin jetzt bime andere arzt u de het gat uf ahib gseit das di chli nesselfieber heg. Woni de gseit ha das due gross vor ca 4 mönet au ka heg aber ja nöd a steckend isch heter mir erklärt das 2 arte vo nesselfieber gäb. Seinte isch a steckend sandere nöd.. Im. Internet findsch nur daas nöd a steckend seg. Aber i glaub jetzt dem doc will daa gat ich und beidi kind dra erkranked innert kurzi zit wer scho rechte zuefall. Er het gmeint das so es nesselfieber au wieder mal chäng cho also mehrmals usbrechä.. Und wen di a stecksch nöd unbedingt gat sofort usbruicht drum die chli erst spöter Symptom ka. Ja jetzt gats allne wieder guet. I ha ebe züglet u drum de arzr müse wechslä u jetzt sones Theater ka mitem neue arzt u bi suscht scho bi anderne sache nöd zfride gsi. Jetzt hani en neue arzt.
  • Ich stille beid nüm also vo dem chönds nöd si wegem a stecke.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum