Mamis vo Sursee / Willisau umgäbig

ginigini

1

bearbeitet 7. 02. 2020, 22:16 in Treffen und Veranstaltungen
Bin mami vomne 1jährige bueb.. mir sind da uf de suechi nach paar liebe mamis, zum öpis unterne und wens sooo guet harmoniert, e fründschaft ufbaue:-)

Freu mi
Grüessli Chrissy

Kommentare

  • Hallo gini... Bin vo nöchi willisau. Üsi chlii isch jetzt de 3j und s‘zwöite chunnt im april... wie alt bisch du de? (Wenni darf froge ☺️🙈)
  • Hallo @gini
    Hallo @vico
    Ich '25 und mine chli '5Monet, sind VO Willisau. VO wo sind denn Ihr so? 😊🌼
  • Bi 30gi und mir sind vo Grosswange:-)
  • Be 27gi und vo Nottu, min chli esch 2 Mönet 👶
  • Hallo zäme
    Bin vo nöchi Hofdere, bi 28i und geburtstermin esch in August2020❤
  • @arijeta Schön, ganz früsch Mami wurde 😊 Isch es denn dis erste? Min chline isch 5 Monet alt.
    Ich freu mi jetzt scho uf de Sommer, sind ganz viel i de Seebadi in Nottwil, vor allem jetzt no met ehm chline 😊
  • @anefa
    Mega schön, isch es dis erste? Was wird es denn? Gniess no dini Schwangerschaft 😊🌼
  • @xmii jaaa isch mis erschte 🥰 au ja freu ni su riesig wens mal chli wärmer wird. Vowo bisch den du? Au dis erschte kind?
  • Hallo, ich habe mich gerade frisch angemeldet im Forum.

    Wir sind vor 9 Monaten in den Kanton Luzern gezogen und ich fände es schön, ein paar Mamis mit kleinen Kindern kennen zu lernen. Unser Bub ist jetzt 8 Monate als und die grosse Schwester knapp 5.5 Jahre.
  • @arijeta Ich bin vo Willisau, und ja es isch au mis erste Kind. September 19' Baby 😊
  • Hallo, ich bin von nähe Sursee, würde mich freuen vielleicht ein paar Mamis kennenzulernen und wenn es passt vielleicht mal öfter zum austauschen oder treffen. :) meine Tochter ist 1 Jahr und 5 Monate alt und ich bin derzeit wieder schwanger in der 12. Woche. 🙊 Freue mich von euch zu hören :)
    nanike
  • Mir chönd ja en whats up gruppe mache?
  • @xmii jaa es isch mis erschte chind💞!. Geschlecht esch noch nicht bekannt😇
  • @gini, das fänd ich super. Wetsch du eini ufmache?
  • E chome vo pfaffnou, be jetzt er 39 wochem med em erste schwanger.
    Wörd schösch e wa-groppe erstöue wenn ehr mer öichi nommere wörded schecke
  • Mrs.XXIII
    Ja chani mache😊
  • Wäre gerne au dabei! 📱
  • Da beni au debi 😊
  • xmiixmii

    16

    bearbeitet 24. 02. 2020, 19:48
    Hallo Liebi Frauen, ich eröffne en Whatsapp Gruppe. Schicked mir doch bitte euri Nummern per Nachricht damit ich, jedi wo möcht dinne si, chan ine tue 😊
  • erieerie

    26

    bearbeitet 12. 09. 2020, 19:38
    Hallo Fraue, esch das no aktuell? 🙈 ich chome vo Schötz bi 27i ond ha en 11Monet alti Tochter 🙃
  • Jo das wörd mi au intressiere. I bi 32 und vo Pfaffnau und ha en 7Mt. Sohn.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum