Coronavirus

Mal so eh frag ... was halted Ihr vo dem Thema?
Händer au vorgsorgt oder sinder ned so dra am glaube ? Isch ja überall jetzt das Thema und mit chind isch das ja au anderscht

Kommentare

  • Auso i nime das ganze eher locker,begfiffe die ganzi panik nid eso ganz.🤷‍♀️
  • Ja i labe genau so witer wie vorani. Das gaht wieder verbii. D lüt sind viel z panisch und das d Regal schu gleerr sind mit Büchs und co...chani ned so verstah. Aber jo....
  • Das isch en art grippa. Mache mier da gar kei sorge. Sie isch eifach asteckender wa en normali gripp, aber nit gfährlicher. läbe glich wie vorher. 😉Mich närvt die panik eher🙈
  • Vorallem die Panikmacherie macht mi verruckt 🙈.. ok vorrat hani eh immer dihei ... muess nur was anders passiere das ich ned go poschte cha 🙈😂
  • Die unnötigi panikmacheri. Sogar im spital (wo ich arbeite) hets nur nu wenig mundschutz und desinfektionsmittel meh.
    Bi geschter ga ichaufe (um 9i morge) sind die teigwareregal & vorratsdoseregal leer gsi! Sogar windle si fasch usverchauft gsi 🙈🙈🙈.
  • Finde die hamschterei ou so müesahm,weme de der ganz normal wucheichouf wott ga mache überchunnsch heifach d helft nid.🙄
  • 🤣 dä isch nid schlächt....
  • Prozentual sterbe me als binere Grippe aber es betrifft vorallem alti oder kranki Lüt. Bi Kind hät mä gseh, dass es nöd so schlimmi Uswürklige hät und bi Stillkind sogar no weniger 👍 ha sowieso immer Vorrat Dihai, alles andere wird sich zeige. Es werde bestimmt no x Tuusigi dra erkranke und sterbe...aber dra ändere cha mä e nüt. Guet zu sich luege 😊
  • Es nervt scho fasch echli...🤭 Mer chönnt meine de Krieg bricht us... S schlimmste isch das mer kei Qualität ide Pfleg meh chan erbringe, will d Lüüt s ganze Desinfektionsmittel und Mundschutz ufkaufid... Händ Wäsche wür im Prinzip Länge... Aber mach das mal ide Spitex wo du bis zu 10 Kliente am Tag hesch...und ich Wäsche mini Händ... Kei-Verschleppung hoch 20...
  • Find au alles mega übertriebe und mega panikmacherei, aber da ich nöd wükli weiss was dahinter steckt luegi uf mini gsundheit, nöd wege mir allei sundern wege mis baby wo no i sim concoon isch😍 und mini familie um mich... Eifach händ desinfiziere sobald ich geld oder bus ahglangt han, handy zwüschedure desinfiziere händ schüttelt vermiede.. Han i de nachrichte gseh wie unvorsichtig die meiste jungi mit dem thema umgönd und was für ussagene da usechömet 😁😁😅 ayy...
    Ichaufe tueni ganz normal.. Finds blöd eso izchaufe wie ihr das nennet als wür krieg usbreche 😁..


  • Logisch mach ig mir gedanke, da i vorauem e 3 jährige und e 7 monatigi daheime ha, aber grad ga hamster i chöif z mache findi ächt übertibe!!! I ha immer chlei vorrät daheime, aber eifach wüu i nid jede tag mag ga i chouffe 🙈. I finde eifach die panik macherei vou übertribe, bi am samstig amene kinder konzärt gsi, und es het fiu weniger lüt ha, aus erwartet 🙈. Me cha ou z gaanze übertribe 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️. Isch mini meinig!!!
  • Ja das deu lüt sogar ide spital mundschutz und co. Chlaue findi auso schäbig,da gsehtme eifach wider wie egoistisch d mönsche si....und ufene art findi das ou pinlech...🤷‍♀️🙊
  • Also ih ha respäkt dr vor aber nid angst und trotzdem tueni kei vorcherige träffe ond mache genau so wiiter. Wenni nieneds was lise oder ghöre denn hanis schoweder vergässe. Ih luege eifach dasi mis mami jetzt halt nid gang goge psueche will sie scho alt isch und eh scho es lungeproblem het. De virus wär för sie sofort tödlich 😫.
    Ond es Mami vomne Chind esch grad ih dr nöchi vomne brandherd ih de Ferie. Kei ahnig wie mer soo doof cha sie das wördi jetzt au nid machä. Do hani respäkt wenn die retour chond ond eri familie ahsteckt ond eus denn au grad mit. Am liebste wördi da chind den vom unterricht befreie aber wenns eh id schuel gaht denn steckts die andere chind au ah also müäst mer de tornunterricht grad absäge was au doof isch.
    Jo ih ha letscht Woche chli meh postet als normal aber das will mini vorrotsschamer eifach weder het müässe ufgföllt werde. Esch grad en domme zuefall gsi 🤷‍♀️.
    Vo einige bekannte wo ih dr pfläg schaffid sägid das de noro vel schlemmer för sie ond eri patziänte segi wie de corona au wenn bim andere d sterberate vel gringer esch als bim corona.
  • Findi en super Vortrag drüber. Würkt uf mich sehr autenthisch eifach mit Fakte..
    https://www.reatch.ch/de/content/coronavirus-ausbruch-was-sind-die-fakten
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum