März 2020 Baby‘s 🥰

1235

Kommentare

  • Hoi zämme wie gohts euch so ? Ich chas mitlerwile chum meh abwarte das ändlich März wird und ich die 2 Schatzis im arm hebe cha🙈 🥰Ha sit Dezämber Bettrueh verordnet becho und ha mittlereile so Hüftschmärze, weiss nümm wieni no lige söll, het öper vo euch velicht e Tipp? Mach mr immer widr e Bettfläsche abr das hilft au nümm viel und nur kurzzitig..🙈 Ganz liebi Grüessli
  • Marisa Akupunktur set underanderem de muettermund weich mache...gloube de dammschnitt merksch doch nömme🙈Happy2 du armi ha dir leider kei tipp frog doch de fa oder d Hebamme...
  • @Happy2 Ha leider ou so extremi symphyseschmärze. Ha aber ou no nüd gfonde wo rechtig höuft.
  • @Marisa ech ha bide 1. gebort en dammress gha ond nüd gmerkt defo nedemou vom näie nocher. Ech ha eh s gfühl gha noch de gebort hesch e keis empfentlechs schmäzrz empfende meh. 😊🙈 mine arzt hed gseid wenns ergendwie god dügeds ned schniide es heili besser bimme ress as bime schnett. 🤷🏼‍♀️
  • @Happy2 i ha no vo dene tapes becho fürd schmerze mir hends am Rugge gholfe vielicht bringt dir das au öppis🙂 chas au chum abwarte das de Februar verbie isch 🐞
  • @dyg91 dangge dir, due das grat emol usprobiere👍 wünsch dr no e guete räst vo de Schwangerschaft, nur no e paar Wuche den isches ändlich sowit🥳🥰
  • Hoii zäme, wie gahts eu so? Hender scho sache packt für in spital?🙈
  • Jo mini täsche stoht parat...ha immer weder sänk-und üebigswehe ond Durchfall 🙈💩😬...dänke eh es chond gliner...wird sicher no es Februar baby😅
  • Han hüt au agfange mit packe aber han immer s‘gfühl fehlt no was.. bi mir isch s‘baby recht aktiv🙈 üebigswehe han i au immer wieder mol. Bin gspannt wen sie wet cho 💜
  • Wet no öper i üsä Night-Chat? Isch dänkt fürä Ustusch i längä u villich mängisch einsamä Stillnächt. PN mit Handynummero a mi. Würd mi freuä we no paar neh drbi wärä.
  • Wie gohts üch? Legid üchi babys scho in SL? Mis hed sich vo SL i Querlage dreit. Wenns sich nümme dreit gids en KS...😭
  • S’baby liegt gad richtig, und isch scho knapp 3kg.. hüt hemmer üses erste CTG kah. De et isch 4.3 aber sie dörft scho cho will i Schwangerschafts Diabetes han wirds i gleitet wen sie bis den nöd chunt.. 🙈
  • Ech ha mer vorgno morn zpacke. Söscht vergessis no. 🙈 hend er ou chli schmärze wenn er chli „vöu“ möched im becki/födlibagge bereich? Was möched er degäge. S chline esch rechtig gläge am ziischtig, hoffe das bliebt so.
  • @sunny83 Mis hed sech er 27 woche scho dräit ond sed do liits rechtig. @stärn E cha dor d schmärze vor symphyselockerig ond de schmärze inkl. Ustrahle fasch nöme loufe, leider hani no nüd gfonde wo lenderig geht...
  • Langsam aber sicher Ändspurt...sind ehr scho chli närvös? Mini muus esch de weder vo Querlage i SL...jetzt darf ech probiere spontan zgebäre😊 am mäntig ha ech CTG.
  • Nei närvös beni noned. Du?
    Ou so schön
  • Närvös nid direkt eifach gspannt wenns los god...😊
  • Also nervös au nonig würkli aber bi au gspannt wens los gaht und wie schmerze sind 🙈
  • @Märzli Danke för dini Antwort. Probiere eifach ned emmer aues uf einisch zmache. 😁
  • Wie schwär und wie gross sind üchi würmlis afeng. Mini esch erst 2658 g ond 48 cm...ond de Termin esch i 2 Woche
  • Vorere woche ca 3000
  • Vor 10 Täg knapp 3kg und grössi het sie nüm gseit. Et wär am 04.03.20🙈
  • Hallo März-Mamis,

    Wollen nicht noch mehr von euch eine Ergobaby-Trage testen und behalten. Wir suchen noch Tester hier im Forum:

    https://www.babyforum.ch/discussion/4021/produkttest-1-5-neugeborenentrage-embrace-von-ergobaby

    Sonst bitte gerne weitersagen.
  • 3315 Gramm u 53 cm und am 22.02.2020, zwölf Täg vor ET uf d'Wäut cho 🥰
  • @Sti Gratuliere 😘 schöns Datum
  • Merci 😊
  • @Sti Gratuliere dir und wünsch eu schöni kennelern ziit💖
  • @Sti Wönsche öich ganz e gueti könnelernziit. Gniesset die ziit metenand
  • Merci viu Mau euch aunä 😊
  • @Sti Gratuliere ou vo härze. Gniess die ziit.
  • @Sti was heds eigentlich gä meitli oder bueb?
  • Ä Bueb 🥰 Max Dominik
    Freu mi mega, ha scho ä Tochter wo 2.5 Jahr isch 😊
  • @Sti so schön😍 gniess dini chli Familie
  • @Sti Schöni kennelernzit🥰 ich ha mi dasmal direkt für e ks entschiede und de uf de 11.3 festgleit - au min geburtstag. 🎈
  • @mimi95 Hesch de bim 1. ou KS gha?
  • @mimi95 Merci, mir gniessäs 👍 Geit ja ou nüm so lang bi Dir 😊
  • @sunny83 Ja genau, nach ihleite und stundelange wehe hets glich en not ks geh.. und dasmal hani ebe au ss diabetes und e plazenta bipartita (odr sowas) und darum hani gseit machi grad vo afang ah en ks termin @Sti Schön🥰 ja stimmt, chans chum erwarte hihi
  • Wie gohts üch allne so? Sind ehr ou langsam ungeduldig...ech plange mega druuf🙈
  • Üs gohts guet, ond öich?
  • Mer gods guet, plange aber ou langsam druf. Freu mi de weder druf dasi mi normau cha bewege. 😃 be aber haut ou gärn schwanger, esch haut scho es spetziell schöns gfühl. 😊
  • Jo das esch so 🥰
  • Hallo zäme.. ich han die wuche so s Gfühl gha dasses los gat, aber bis jetz null azeiche 🙈 mage nüm... bi nur no am ruume und putze 🙈 aso ich froi mi au wieder ufs ellei si i mim Körper 😅🙈🤣 isch damal ächt asträngend gsi 🙈
  • Wenn hätsch de ET?
  • Hallo zämä, hüt am 06.03.2020 um 11:59 isch üsi Lina Rosa uf d‘Welt cho. Sie isch 2870 gr schwer und 47 cm gross. Kind und Mami (und Vater) si trotz Kaiserschnitt wohl auf und glücklich.
  • Gratuliere ganz herzlich zu euchem Wunder 😍😍 sooo schön 😍😍
  • Min ET wär eigentli ersch am 20.3 aber mis Gfühl seit scho so lang dasses früehner los got 😅 jetz hani hüt immermal wieder so es zieh im buch, mer isch schlächt und ich bi so unändlich müed 😱😅
  • @sunny83 Gniessets ganz fest die erst könnelern ziit. Gratuliere öich vo ❤️Be gspannt wenns be öis los goht...
  • Hoii hoii Mârz Mamis 😻Am 5.3.20 am 20:28 isch üsi Tochter Hilal ıf’d Welt cho🙏🏼 mir chönd eusen Glück nöd i Wort fasse es isch eifach toll 😊 gnüssed eui Ziit
  • Gratuliere ou öich vo ❤️Gniesset die erst könnelernphase ganz fest
  • Gratuliere 😍
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum