Trinkflasche

Weli trinkfläsche chönder empfehle ? Wo uslaufsicher isch .. ha eh Mam aber ich finde die ned so guet ... swasser stinkt scho na ½ tag so komisch na plastik 😫 und möcht bzw. Suech eine wo ich Ihre ide Nacht au chan is Bett legge

Kommentare

  • Wie alt esch sie? Evtl carl oscar? Aber dert müästi sie de verschluss chönä ufmachä ond den au weder zue. Ih dr migros gits au so en fläsche wo de trinkhalme cha zuegmacht werde. Jedoch müäst sie bi beidne ufsetze. Ond sost eifach en eifachi bidofläsche. Wo sie aber au dert de verschloss weder mue zuemachäcsos laufts eifach us wenns im bett lieht.
  • Ja sie isch erscht 13 Mönät alt .. und besser wär eine wo sie ned na öffne müsst 🙈 aber gange morn glaub mal in Babywalz go luege was die händ
  • Kleankanteen findi super, git au verschiedeni ufsätz altersentsprechend und vorallem kei stinkplastik
  • Ha jetzt en fehlkauf gmacht 🙈 wider vo Mam eh fläsche gnoh ... aber ebe das palstik züg stinkt so 🤔 jetzt bstell ich mir eh Pura fläsche bi galaxus die isch us edelstahl und uslaufsicher (für de Summer sicher au guet ) da swasser schön chüel blibt ..
  • Die vo Pura hani au grad gseh. Wäri denn interessiert öb sie uslaufsicher isch mitem Trinklern-Ufsatz 😊
  • Ja hoffs au 😂 also uf de bschriebeig staht ja druff das sie uslaufsicher isch... bin de gspannt
  • Es isch zwar kei Fläsche, aber e uslaufsichere Trinklernbecher u ganz eifach zum trinke. Üse Bueb isch 6 Mönet aut u cha ou scho drus trinke (meistens) 😁
    gits vo verschiedene Marke wie Nuby, Nuk oder mir hei dä vo Munchkin usem Migros. Isch miteme Silikonjfsatz u weme drufdrückt am Rand mitem Muu chunnts Getränk use, schüsch chunnt nüt. Würk es tolls System! af463400-60a7-11ea-9a78-57ebdec7335c.jpeg
  • @JennyHelin und, hend ehr die neu Fläsche scho chönne teste?
  • @mischmiisch
    Nei leider nanig ..
    Ha so viel um dOhre gha ha sie nanig bstellt aber wird bald gmacht 😀😁
  • Wird die Fläche miteme Deckel gliferet? Ha da im internet nöd so use gfundä.. Sie isch uslaufsicher staht aber i het glich gärn en Deckel als Schutz.
  • Ja soviel ich uf de Siit gseh ha wird en deckel mitgliefert .. ich duen mir jetzt de eine bestelle ... weiss nur nanig wo ... gits vieli wos ahbüted 😃😁
  • f6693c20-69cf-11ea-8006-69f1231b20fc.jpeg
    So ha die perfekt fläsche gfunde 😁🤩👍 chunt gnueg usä und isch aber doch uslaufsicher ... mini chli isch au begeistert und trinkt jetzt gnueg 👍 also chani mur empfehlä
  • Danke villmal für d Rückmeldig!
  • Ich würde mam Glas nehmen und nachts mag ich die babylove von Müller gerne
  • @JennyHelin
    Ist die Flasche mit Deckel gekommen? Wo hast du bestellt?
    Danke für dinfo
  • Ja sie ist mit einem Silikonüberzug gekommen... dan mann so drüberstülpen kann.
    Hab sie bei www.sonnenkind.ch bestellt ... war in 2 Tagen bei mir 👍
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum