März 2020 Baby‘s 🥰

12346»

Kommentare

  • Danke eu allne 💛 wie gahts eu so?
  • @Marisa Mer gods genau glich. 😂 be am rume nosche ond potze mi maa fent afo nüd meh dehei. 😊 ech ha ou am 20. de termin ond ha emmer gseud das öberzrägi aber ech gloub es chönt nögscht woche los go. Be ou rächt müed ond ha chli chopfweh ond ide nacht vöu so chli es buuch zuie. Be gspannt. 😃
  • @dyg91 & @sunny83 gratuliere euch vo härze ond gniessed di ziit. Hend euch sorg.
  • Gratuliärä euch beidä vo Härzä. Gniesset di erschti Zit mit eunä Schätz 🥰
  • Oh, allne wo kuschled herzliche 🎉 🤱🏻❤️.. gnüsseds.. @Marisa @stärn ghöre au in club, dihei isch nütme wie vorher 😂😂 wot das er endlich chunt💙😁
  • Hallo zäme.. aune die beste glückwünsch u de angere no es guets warte ..
    bi üs wird morn igleitet ir 38. Wuche da üses bebe nümm wot wachse. Trinke fliisig ileitigstee damit dr körper chli vorbereitet isch. Süsch no tipps?
  • Oje, wünschä Dir viu Glück und alles Gueti für Geburt morn 🍀🐞
    Mäud di de mau wis gangä isch.
  • @sunnäblüemli Wönsche der ou vöu glöck 🍀 ond glich en schöni gebort. Hebed euch sorg.
  • Hallo zäme, wie gahts eu? Die wo ihri baby‘s scho hend schlaafeder gued ide Nacht? 🙂
  • StiSti

    323

    bearbeitet 12. 03. 2020, 13:49
    Mau besser, mau schlechter, är het zimlich Chrämpfli 🙈
  • Ouu hoffe es besseret🙏🏼 bi üs isch eigentli recht gued nur het sie ziit 2Täg kein stuelgang und het au chli krämpf😶
  • Be üs gohts ou relativ guet...ech moss of i de nacht ofs wc🙈 ond dor de Kaiserschnitt esch das ganz uf ond ablegge no chöi müehsam...
  • Oohh ich gratuliere euch vo ganzem ❤️e, gnüssets ❤️❤️
  • Aso bi mer ischs wüki so gsi, ich bi am 7.am morg ufgwache und ha wehe gha, am obig simmer in spital und am 8.3 0:44 isch eusi Prinzässin do gsi ☺️☺️😍😍😍
  • Hoi zäme, mer hend am 12. es meiteli öbercho 😊
  • Oohhh 😍 gratuliere vo 💜 Gniesset di erschti Zit 🙂
  • Gratuliere eu vo ganzem herze 💕 gnüssed die schöö kennelern ziit
  • Wet no öper i Night-Chat cho? PN a mi 🙂
  • Mir hend geschter eusi Elina Yuna dörfe uf dere Wält begrüesse🥰❤️
  • 💜 Gratulation 😍 Isch alles guet gangä?
  • Besser hetts nid chöne sii. Mir hend e Huusgeburt gha und vode erschte starche Wehe bis eusi chli Muus da gsi isch isches knapp 1 stund gange👍 mir sind alli wohluf und überglücklich🥰🥰🥰
  • Wow gratuliere...das esch jo en traumgeburt🥰
  • @aenderli Herzliche Glückwunsch 🥳 gnüssed di schöö Ziit mitenand 💕
  • Ich bin Mutter von drei Kindern und möchte in der Schweiz eine neue Windelmarke kreieren, die 100% gesund und ökologisch ist und in der ganzen Schweiz im Abonnement verkauft wird. Mit dem Abonnement erhalten Sie auch Milchpulver und alle anderen Produkte, die Ihr Baby zu Hause braucht. Es ist ein tolles Konzept! Alle Produkte werden in Verbrauchermagazintests ausgewählt.
    Bitte unterstützt unsere Kampagne auf wemakeit :

    https://wemakeit.com/projects/boutchoo-nappy-subsciption
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum