Baby schläft immer ein an der Brust

Wer kennt es auch und habt ihr Tipps um sie zu animieren? Meine kleine schläft immer ein an meiner Brust. So bin ich momentan gezwungen ihr nach dem stillen noch die Flasche zu geben. Würde gerne einfach nur stillen. Die Flasche ist innert einer Minute leer getrunken (30 ml).

Kommentare

  • Wieso lasch sie nöd eifach schlafe und stillsch wieder wenn sie wach und hunger het? Isch d Gwichtzuenahm ned guet? Das wär für mich en Grund suscht nöd. Bin kei Expertin. Ich ha mini Tochter schlafe la und es het sich von elei ipändlet.
  • Glicher meinig wie Shayenne, Fläschä würdi weg lo das isch än Tüüfelskreis und dini Milch wird immer weniger. Es isch normal dass sie die erste Monate oft ischlofe. Chasch sie wickle damit sie wach wird oder Brust wechsle aber zueschöppele isch kontraprosuktiv. Ich ha minä eifach ischlofä lo und denn wueder gstillt wenn ee het wele. Ich bi die erste Monate praktisch nur am stille gsi 😂
  • S problem esch sie nimmt ned zue...ond ech cha nid de ganz tag stille do ech no es kind ha...
  • Denn würd ich unbedingt än Termim binere Stillberaterin mache. Wil Zuefüettere machts eher schlimmer und irgendwenn isch dMilch ganz weg. Wickle wenn sie igschlofä isch häsch versuecht?
  • Jo mach ech immer...zwöschewickle...
  • Oh nei. Kenni nur zu gut. Bi mier nützt zchitzle (büchli, rügge, nacke, füessli) & der hinnerchopf strichle😉. Und ich stille der chli immer nur i de windle. Das het sehr gnützt. Het mer mini stillberateri empfohle.
  • Okay 🤷‍♀️ denn würdi würkli ä Stibe kontaktiere. Do mues me evt mol gnauer luege, zahlt Kasse 3x.
  • Id Tragi neh und stille gaht nöd? D FB Gruppe Stillen Schweiz chani dir suscht empfehle. Det hets au StiBe dinne.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum