SchoppenđŸŒBaby

Bi wem klappet stille ou nid😞 was gĂ€nd ehr för en schoppe? Wie gohts ĂŒch debi?

Kommentare

  • Bi ĂŒs hets o nid klappet. Ha fescht dranne knabberet :( aber Ă€r wird o mit PuMi gross u isch gsung u zwĂ€g. Ha MAM Schoppe.
  • Bi mier hets lang nit klappet. Dank dem, dasi en tolli hebamma mit sehr vil erfahrig (sie isch au stillberateri) hanis denn nach 2 wuche gschafft vollzstille. Han aber die erste wuche mĂŒesse zĂŒeshöppele. Und da het mer thebamma empfohle usschliesslich MAM produkti zverwende (nuggi wie au shoppe). Bin seeeehr zfride. Han den aptamil pre zuegfĂŒetret und fo zit zu zit chönne reduziere. Min chli (jetzt den 3 monat alt), chunt sehr guet tschlag mit dene shöppeli. đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»
  • @Miette Wie hesch das gschafft das es glich klappet hed mit stille? Esch es dis erste kind? Mini pfuused Ă€be sofort a de Brust ih😞
  • Das isch en kampft gsi... phu. Chli en langi gschicht. Churz gfasst: tramatischi 1. geburt wa eme sek. KS gendet het, will der chli sehr schlĂ€cht zwĂ€g isch gsi. Denn milchischuss erst 7d nach OP. Und kei milch isch use cho. Der chli isch halt so am ende fa der chrĂ€ft gsi, daser dauern ipfuset isch.
  • Sorry hans nu nit welle abschicke 🙊.
    Han den nachem stille, pumpt und 2-4x tĂ€glich powerpumping gmacht, stilltee und alkoholfris bier trunke... wirkli fasch alles probiert. Thebamma und ich hei fasch am 7. tad dehei welle ĂŒfhere. Han den alls letschti option motilium ustestet & zmal isch die milch nur nu gflosse. Han denn glichzitig der chli immer nur in windle gstillt und immer tfĂŒessli massiert. Dank sinem durchhaltevermöge heiwers jetzt gschafft. Also han falsch gseit. 2 wuche nachem heicho hani endli chĂ€nne vollstille.
  • Wow @Miette so super ...motilium esch doch gĂ€ge durchfall und erbreche oder
  • Genau. Aber zmotilium isch gĂ€gs ĂŒbelkeit & het domperidon dri. Und per zuefall het me entdeckt, dass das milchfördernd wirkt. Das wĂ€ri min letscht versuech gsi & wes denn nit gange wĂ€ri, hĂ€tti ufgĂ€. Wie alt isch denn dini chli?
  • @Miette Wie oft hesch de das gno? Mini muus esch 2woche alt...
  • Das het mer eifach tstillberatig verordnet. Han mit 3x2 Ă  10 mg gstartet und denn alli zwei tĂ€g reduziert (also 3x1, denn 2x1, denn 1x1). Han denn es rezĂ€pt becho (motilium isch ja sit januar 2020 rezĂ€ptpflichtig). Und ab dem 2. tag nach start hani den uf zmal sehr vil milch gha. Han den au grat aptamil gstoppt & nur nu gstillt & der chli het den rasant zue gnu & au sehr gut trunke & isch nimme igschlafe. Aber Ă€be.
    Oh jö. Nu en ganz chliniđŸ„°. Hesch denn milch? Oder an was schitrets?
    Hesch du en stillberateri? So wit ich weiss, si nit alli so begeistret fo motilium (wills halt es medikament isch).
  • Ech en super Hebamme wo mich mega unterstĂŒtzt hed...ha aber wel ech no en sohn han mösse sĂ€ge es goht nid so witer mit stille abpumpe ect. wel ech gar kei ziit meh för mi sohn gha han...
  • Völlig verstĂ€ndlich!! HĂ€n ich mier au dĂ€nkt. WĂ€r da no es 2., hĂ€tti das definitiv nit gschafft. Nur nu am sterilisiere, stille, abpumpe & pumi zwĂ€g mache.😬😞Muess sĂ€ge, dasi mit de mam produkt wirkli am beste gfahre bi (aber hĂ€ halt kei verglich 😉).
  • Ech ha ou mam produkt ond sie akzeptiert de schoppe super
  • Ech stille eifach no 2 mol am tag wenigstens no chli öpis😊 ech hĂ€t sehr gĂ€rn voll gstillt aber ergendwie gohts bi mir eifach nid...scho bi mim sohn heds nid klappet de det ha ech aber ou kei gueti Hebamme gha....aber sie wĂ€rdid ou mit pumi gross
  • Genau. Immerhin hesches versuecht đŸ‘đŸ»
  • Ich ha wĂ€geme notks 3 monat vor et nit könne stille ha zwar gnueg milch ka aber de klei isch viel zu klei gsi er isch sondiert worde am afange er het den im spital und au zerst no dehei beba frĂŒhchen griegt aber nit verdreiht denn hani uf beba sensitiv umgstellt und im kleine isch guet gange.
    Hanem das au könne geh bis zum schluss mittlerwiele drinkt er kei schoppe me.
    Ah und schöppe hÀmer nur avent könne geh bi de anderne hetter immer nachem drinke kolike griegt.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum