Positiv gestested! 😍

bearbeitet 26. 03. 2020, 21:47 in Schwangerschaft
Hoi Fraue, Hüt hani positiv test!! Mir sind überglücklich!!
«1

Kommentare

  • Gratuliere eu 🥰
  • Gratulation! 1. chind? 🍀❤️
  • Gratuliere und alles Gueti för d'Schwangerschaft 🥳
  • Yeah! Gratuliere! Mega 😍🥰🍀
  • So schön🥰 Gratuliere herzlich🍀 Alles gueti
  • Danke euch 😊🙏🏼 ja isch mis 1 kind! 😍
  • Gratuliereeee, welli wuche bisch? 😍
  • 4 Wuche! 😍🙏🏼
  • Herzliche Glückwünsche
  • Nalan83Nalan83

    668

    bearbeitet 28. 03. 2020, 12:39
    herzliche glückwunsch☺️🙏🏽...! weis no wies gsi isch wo ich positiv testet ha mega schöns gfühl und so unreal😆☺️☺️😍...!!
  • Ich wot au 😥 aber isch na chli zfrüeh ... mini isch erscht 14 mönät und ich muess es nochli mit ihre gnüssä ... aber froi mi de scho uf es gschwüschterti
  • linskyylinskyy

    165

    bearbeitet 30. 03. 2020, 07:57
    Herzlichi Gratulation
    Denn chömer ja hoffentli gli en Dezember Baby-Gruppe uufmache🤗
    Ich weiss ginau wie das isch weli hüt morge au han dörfe positiv teste😍 Chan mi aber irgendwie nani so freue. Bin ersch ide Wuche 4 plus 4 und de Test hed hüt minim azeiged.. Min aller aller erste positive SST! Gsehnd ehr uf dem Test au en Linie oder bild ich mir da nur iih🙃b0a25ed0-7251-11ea-a12b-6f68094b321f.jpeg
  • @linskyy danke! 😃Ja sicher meh gseht sie licht aber sie isch do , demfall herzlichi gratulation au dir!🍀☺️
  • Danke viel Mal🤗 Wie gahts diir so? Wer weisses bi dir alles?
  • Gratulation 🍀🌈❤️.
    Ohh genau letscht jahr bini au so wiit gsi 🥰🥰 (nur dass ichs erst iner 11. ssw. Bemerkt hab & jetzt isch min chli scho 3 mt. Alt ubd kuschlet in mine arme 🥰).
  • Oh so schön. Ich hoff sehr das mer das imene Jahr au da in Chat schriibe chönd und dene wo ganz am Afang vode Schwangerschaft stönd chönd Muet mache🤗
  • @linskyy Mir gohts eigentlich guet 😊 ha no kei übelkeit nur ab und zue so ganz fini "mens schmerze" aber würklich ganz fiin und dir? Bi mir / uns wüsses unseri eltere , gschwüsterti. Bi dir? Und welleri wuche bisch? Ich bi ssw 4+2
  • @mrsxrizzo
    Vode Azeiche gahts mir ginau gliich wie diir. 😊 au ganz liechts zieh. Meh ned.. Mer sind praktisch ginau gliich wiit. Ich bin ide ssw4 4 :)
    Bi mir weisses ebe na gar niemer. ned mal min maa🙈 han de test hüt morge gmacht. Er hed ebe am Do Geburtstag und hetti ihm denn gern als Gschenkli en positive SSTest überreicht. 🥰 weiss aber ned obis bis denn uushalt. mine eltere und minere Schwöster würi s denn au aschlüssend direkt sege. Well falls ich s doch wür verlüre würi ja mit ihne sowieso drüber welle rede.
  • @linskyy Ah okei 😊 ja voll eigentlich sind mir glich wiit 🤰🏻. Findi e tolli idee fals es ushaltisch 😅 ich hanen au welle überrasche eigentlich has aber nit gschafft 😅😂. Ja familie isch ok sind au die engste, witter würdis nit sage bis mol die erste 3 mönet verbi sind.
  • @mrsxrizzo da isch au mini überlegig gsi dasi s nur de aller nöchste sege. Und im Moment isches ja denn au ned allzu schwer s für eus z bhalte welli all Kollege momentan sowieso nur übers Telefon oder Skype ghöre. Denn fallts au ned uf wemmer ebe keis Gläsli Wii oder keis Bier trinkt🙃
    Oh ich wür s ihm soooo gern verzelle. Filich probieris aber würkli für mich z bhalte bis am Donnstig. Da wird echt schwierig🙈
  • @Miette @Thea e frog fraue .. ischs normal in de erste wuche also i mim fall ssw 4+3 .. das meh echli schmerzw het im unterleib? Also so echli es zieh ab und zue ganz liiecht? Bi mir mega sorge am mache 🙏🏼
  • Das isch ganz normal! Muesch der kei Sorge mache. Ich han das au immer gha am Ahfang ☺️
  • Ja das isch vollkommen normal. Zum einge wird ja dgebärmüeter gedehnt und zum andre ziehts langsam a de müeterbänder. Ab der 12 ssw. (Has ja erst iner 11. entdeckt) hani ufgrund de müeterbänder sogar rüggeschmärze bercho 😉.
    Ha mier am afang a, dauernd sorge gmacht. Bin i der 18. ssw sogar quat gfahre (ha nit gwisst, dasses so en holprigi strass isch). Mini FA het mer denn gseit, die chline si robuster als me meint.🙈😉
  • Ah okei super danke viel viel mol! Ich bi irgendwie sit ich schwanger bi mega paranoid 😅 obwohl ich eigentlich nie de typ gsi bi mit ängste usw..

    z.b bi am Mäntig morge in d'Apotheke gseklet 🏃‍♂️ will mi schwangerschaftstest vo am DO. (Wo ich immer wieder ahlueg ) nüm so klar gsi isch, bzw. s'einte strich 😂 und han denkt vilt stimmt öpis nit 🤦🏻‍♀️. Und nach nitmol 10sek. Sind 2 knallroti striche usecho und han mi beruhigt ... 😅😂🤦🏻‍♀️🤰🏻
  • Haha. Mu chat nit „biz“ schwanger si. Isch zhcg da, bisch schwanger. Isch keis hcg da, bisch nit schwanger (Ich ha damals 10 ss-test gmacht wili unsicher bi gsi). Ich hä ja erst iner 11. ssw gmerkt dasi schwanger bi (isch ebiz ungeplant gsi) und vorgängig häni zwei geburi-fester gha & hä alkohol trunke. Züedem han ich ie folsüri gnu. Also die chline würmli si robuster wame dänkt!
    Und ich chan der nur säge, die sorge und ängscht wärde die ganz schwangerschaft uber da si & we zbaby da isch geits grat witter 😂😂😂.
  • Oh bin jetzt grad froh ghöri da dass es allne gliich gaht/gange isch i dere Ziit. Bi mir au so unsicher und s chund mer gar ned echt vor. @mrsxrizzo ich bin hüt imfall au namal zwei Tests go chaufe :D han sie aber nani gmacht. Han extra na eine kauft wo es + oder es - druff hed. Dases min Ma denn übermurn au checkt wenn er de Test ide Hand hed. Hanem na nüt gseit. Aber die News für mich z bhalte und ned ide Welt ume z grinse isch echt schwer..:P Bin froh hani da en Plattform woni chli was schriibe chan susch würis ned ushalte und hedsem bestimmt scho lang gseit. ;)
  • Haha! Ich hans bim erste Mal au nöd chöne glaube.. ha glaub 2 Wuche lang „Schwangerschaftstest falsch positiv“ usw. googlet 😆😂
  • Herzliche Glückwunsch 🍼iG ha, woni IDE 4ssw bi gsi, e Lebesmittelvergiftig igfange und ca um die 6ssw bini Gfloge u ha es sterkeres Medi gno. Ha denn nid gwüsst dasi Schwanger bi. Ersch e Wuche speter Hani Symptom gha. Das unplant ish gsi Hani denn ni gwüsst dasi Schwanger bi. U mi Schatz ish iz 3 Mönet aut😍 er het einfach wöue uf d Welt cho. U ja, am Anfang het me Angst. Die erste 12 Wuche si schlimm gsi, ha geng Angst gha dasine Verliere🙈🙄
  • Ha hüt au namal eine gmacht us luuter Unsicherheit und Ungeduld🙃 han damal de zweit Strich viel düütlicher gseh und s hed au grad azeiged. Aber glaub ned ganz so knallrot wie bi dir @mrsxrizzo...
    Isches wichtig dass s hcg eifach kontinuierlich stiigt oder müesst de test jetz scho klarer azeige? De zweit test isch au nüm ganz so sensitiv gsi.1c8ad620-73e4-11ea-a12b-6f68094b321f.jpeg
  • Es zeigt der nur a, ob hcg da isch oder nit. Und nit wie vil. Alli mini test (han ja 10 gmacht) si unnerschidlich gsi 🤪. Eine ganz rot, der ander ganz hell!

    Ich bi so froh gsi, dass ichs erst ihr 11. ssw. Erfahre han, den hani die „bibbere-zit“ scho düre gha 😂🙊. Erst denn, weni ne gspürt han, bini bizli rüehiger worde 😜. Han ne glücklicherwiis scho ihr 18. ssw. afo gspüre. Aber denn fange denn die zwiefel wieder a, heder sich hüt glich bewegt wie gester... stellet näch uf en ziit voller sorge und ängst ih 🙈. Und das isch au vollkommen normal!!! Aber nit vergässe tschwangerschaft probiere zgniesse 😜.
  • Ich ha Hüt au Positiv testet... juheee
  • ef791b00-73f3-11ea-a12b-6f68094b321f.jpeg@linskyy mis isch eso gsi. Haha bin ich froh , das ich nit die einzigi bi wo so paranoid duet 😅

    @Jra_ Herzlichi Glückwunsch!! Alles Dezember Babys!! 😍🤰🏻🙏🏼
  • @Miette Danke für d Info vo dir als erpropti SsTesterin😊 da bini froh dass min Test demfall öpis guets bedütet und d Liniestärki ned so wichtig isch. Ich hoff sehr dass di 12ssw schnell nöcher chund. Aber wie s uusgseht wirds nachher ned besser vode Ängst. 🙈 guet z wüsse dasi mich druf iistelle chan!
  • @mrsxrizzo hahaha gel da beruhigt sehr z gseh dases glaub normal isch dasmer chli spinnt i dere phase😅 Und s duet u guet mit euch chöne z schriibe. Eus gahts ja i dem Moment allne gliich. Ide Gfühlsachterbahn vo unendlich glücklich bis total verunsichered isch bi mir alles chli debii🙈🙃

    Herzlichi gratulation @Jra_ ! So wundervolli News😍
  • In welleri wuche sindr? Und wenn hend ihr dr ET (voraussichtlich) ?

    Ich hüt: Ssw 4+4
    ET: 05.12.2020
  • Es isch so herzig mit zläse do!
    😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
    Aber liebi schwangeri machet euch nit so grossi sorge es kunnt immer so wies ko muess.
    Die kleine knöpf sind so stabil und viel unzerbrechlicher als me denkt.
    Gniesset die ziit jetzt woner hend als wärdendi müettere, gniessets nomol richtig eure partner nur für euch zha schlofet vor und nämets ruhig.
    De stress kunnt erst wenn si do sind drum ganz ruhig freuet euch drüber und denket nit zfest dra was alles schief laufe könnt.
    Sunst macheter euch no wahnsinnig.
    Gratuliere euch ganz herzlich!
    Ich wünsche euch allne viel Glück und e tolli schwangerschaft.
    Hebet sorg!

  • linskyylinskyy

    165

    bearbeitet 1. 04. 2020, 10:13
    @mrsxrizzo ich bin hüt Ssw 4 plus 5 (han mi letschd mal vor Ufregig verzählt)🙈
    Luut de femometerapp hani ET: 08.12.2020

    @crazymum Du hesch bestimmt recht. Wird dini Ratschläg probiere umzsetze🙃! Und danke für dini guete Wünsch😘
  • Mir Freued üs sehr. Aber gnüüssets no mit Vorsicht. Leider ha ich scho Fehlgeburten hinter mir, bin defür umso dankbarer um üse Wiebelwind wo mir scho händ und hoffen fest dass es zweits dezue chunt...🍀
  • 2f2a6bc0-7401-11ea-a12b-6f68094b321f.jpegso het mine usgseh ka... Hans i de 7ssw erfahre 😅...
    Ich han am afang au übelkeite ka und schlimmi stimmigschwankige und täg sind nöd cho... ha denkt es wege stress und willk i deri zit gebau ufghört han rauche dass min körper jetzt e umstellig macht 😂
    Mini muetter hets gwüsst dassi schwanger bin bevor ich es überhaupt gwüsst han.. Denn de test 😂 min fründ isch nöd im schock gsi ca. 2 wuche lang... Neii neiii
  • Gratuliärä euch vo 💜 Gniessets, äs isch ä wunderbari Zit 😊 Ha im Feb. grad mis 2. Wunder becho 😍 Falls de öper vo euch Interässä a Babysachä und Utensilie het, chöit Dir euch bi mit mäudä. Mir si fertig mit dr Familieplanig und ig wirdä loufend usmischtä.
  • Ah ja, Umstandsmodä hätti ou no 👍
  • 97875e90-7423-11ea-a12b-6f68094b321f.jpeg@Yul mini 3 eso 😅 und s'letzte woni gmacht ha (mit 1 wuche abstand) hani vorher scho postet. Ich han ebe 4 Schwangerschaftstests brucht zum es glaube 😅😂🙈. Mi Partner het mega freud ka!! Er luegt hüt scho ständig babys sache ah zum kaufe und muess ihn immer wieder bremse uns sage das mir erst die erste 3-4 mönet müend abwarte! 😍

    Hey mini familie het mi au anderst gseh , vorallem mis mami & mino tante 😊.
  • @mrsxrizzog jöö Haha mega herzig, ja isch no lustig wie mamis so öpis merket 😁
  • eendli hani s mim maa hüt au chönne sege. isch en mega geburtstsgsüberraschig gsii und er hed sich riiiiiiiesig gfreut🥰🤗
    aber ebe er weiss au dasmer eus nani allzu fest freue sötted und jetz viiel geduld müend ha.🙃
    (de hüttig sstest hed natürli au positiv azeiged. isch eine mit ere azeig gsi dass es min maa au würkli verstaht was da heisst🤣) somit wäri jetzt au scho bi 3 sst aglangt😆
  • Hey Fraue cha mir öper eifach die genaue SSW erklähre? Ich han e SS App und dött stoht das : 4e91a550-759b-11ea-8e83-8b4bb1bcc058.jpeg in welleri wuche bini also jetzt eigentlich? 5 oder ?
  • Ja, Du bisch im 5fi. 4 Wuchä u sächs Tag. Morn isch di füfti beändet 👍
  • Ja genau (het mi au immer verunsichret). Genau wie tSti seit. Ab morn (oder je nach dem wie me zellt, ab ubermorn) bisch sozäse ihr wuche 6. 👍🏻👍🏻Ohh. Hätti die afangsziit au soo gern „erlebt“. Isch sicher es schöns gfühl, weme so bibbret & freud het & ses grat am liebschte allne verzelle wött 🥰.
  • Genau jetzt bisch i de ssw 5.
    So isch es au mite ss monat. Ich bi jetz 32 1 ssw = 33 ssw
    8 kalendermonat = 9 schwangerschafts monat 😁 De app hani auu er isch meega genau und sehr hilfsreich. Gnüsssesss 😍
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum