Tagesmutter Kinder bringen oder nicht!?

AnyAny

92

bearbeitet 26. 03. 2020, 22:46 in Allgemeine Themen
Hallo Zäme

I ha kinde 3 mal im monet binere tagesmueter zur entlastig. Ich bi husfrau also nöd brueflich druf a gewise i dere corona zit. Jetzt mini frag. A die wo kinde witerhin gäbet oder nüm. Münder glich volli pris zahle? A die wo witerhin bringet was für Hygiene regle macht tagesmueter bi eu?

Mir händ üs eigentlich entschiede zums nöd witerhin abgeh da ich ja dehei bi u nöd druf a gwise u d natürlich als Solidarität für die wos wüki Bruched u mier de nöd no all a stecked da min maa no voll schafft ufem Bau oder mi i kinde a gstekt werdet... Aber es isch scho viel Geld womer jetzt eifach usem fenster schüsset.. Und uf a frog bim verein heissts ebe das witerhin zahle musch will ja tagesmueter au en Lohn mu ha. Aber mer cha doch statlichi unterstütztig beaträge!?

Für üs is wüki viel Geld vorallem wilmer das jetzt gseit händ mir bri hets anere Tagesmueter 3 mal im monet dasi ebe chli entlastet wird u jetzt nach 2 mönet wos det sind so was...

Kommentare

  • Ich bring ihn nöd i dere Zit und mues au nöd zahle. Bringe ihn 2x pro Wuche damit ich trainiere cha aber sie isch au günstig pro mol 7.- aber jetzt um sie, mich und anderi schütze verzicht ich druf.
  • Nach dere Coronazit cha er wieder go 🤗 mä sött jo wenn möglich nöd Kind abgä ussert mä isch würkli brueflich druf a gwiese. Drum händ mir üs so entschiede 👍
  • Ja us dem Grund händ mir au so entschiede aber mir münd lut Vertrag zahle.. Und au nach nahfrag mümer normal witer zahle wens mir nöd bringet. Das sind 3 täg im monet für üsi 2 Meitli über 400.-... Isch scho viel Geld..
  • Ubs sorry 2 mal cho..
  • Das isch aber i dere Situation au nöd würkli ä netti Tagesmuetter sorry! Bitz Solidarität isch ihre wohl es Fremdwort.
  • Sie het das ebe nöd zentscheide es isch vom Tagesmuetter verein... U de verein het so entschiede.. Mite begründig wer de lohn den vo dene tagesmüetere zahlt nur will mir us Solidarität eusi kind nöd bringet...naja min maa isch au zimli hässig... Vorallem da die ja geld chlntet beaträge i dere Situation..
  • Oh ok 🤔 jo glich nöd nett...verstos nöd ganz.
  • Ä tagesmuetter isch jo au uf ihren Lohn agwiese wie mir alli au, drum verstoh ich scho das mer muess zalle. Mir hend hüt es schriebe becho das eltere aber au entlöhnig sölled becho..mal luege🤷🏼‍♀️
  • Jo aber dä Verein sött für so Sache ispringe findi vorallem i sonere spezielle Situation 🤷‍♀️
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum