Abstände zwischen Kontrollterminen

Hallo zusammen
Bin nun in der 35ssw & meine FA will mich nach wie vor erst wieder in VIER Wochen sehen?? Ist das normal?
Danke für eure Erfahrungen!!

Kommentare

  • Ja isch bi mir au so gsi ... solang kei Risikoschwangerschaft isch und nix sust isch 🤷‍♀️ Ctg hani au erscht ide 38ssw becho
  • ah okay @JennyHelin! ha denkt mä muess au 2 wuche gah🤷🏽‍♀️ merci
  • Ich han au dänkt öppis isch da falsch aber bide Kollegin isch es ned anderscht gsi... aber ich ha defür immer voole ultraschall gha mit 3D bilder ... Hauptsach de chlinä gats guet 🥰 aber de ab de 39 ssw hesch de sicher bis zu de geburrt regelmässiger mit Ctg zum luege ob scho wehe hesch ... was jedoch mim arzt gseit ha er söll mi unä kontrolliere 🤷‍♀️ hät er die würklich gmacht nur abstrich und fertig ... zum wüssä ob sich scho was da hät aber mer chan ja immer froge
  • Isch bi mir au so gsi. Han bis zum ET au nie es CTG gha
  • Glich wie bi der susha. Han sogar alli 6-8 wuche kontrolle gha und ctg erst am ET. Mis 1. chind gsi & han nit gwüsst, was „normal“ isch 😂.
  • ah merci öich aune- das beruhiget mi chli😊🙏🏼 ja si het xeit ab dr 38ssw heigi när i chlinere abständ- was das ou mag heisse😊 ha nur denkt wäg präeklampsie und dr versorigig dür d plazenta usw. aber de isch das äuä normau👏🏼👏🏼
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum