Erfahrungen mit Pants

Händ ihr normali windel oder Pants ??
Mini mag nümm uf de wickeltisch und jetzt bini am überlege Pants mal zprobiere obs so besser klappt ... es isch mom eh Katastrophe mit ihre bim Wicklä

Kommentare

  • Also i merke ken untershied. I find pants genauso guet wie sush windle. Mitm untershied, pants chash ahlege wie hose mush ned na luege sitzet riemli uf de site. I ben emmer mal weder am abwechsle:)
  • Wie gseht das us mit de Grössi ? Ich nimme ebe Windle vom Lidl da sie vo de Pampers wund wird 🤔 oder weli hesch du ? Isch de 5i sie eh 5i pants oder sind die eher gross gschnittä
  • I ha pampers. Aber pampers pants sind 1 zu 1.
    Die vom lidl kenni ned
  • ich nimme sit er id grössi passt scho pants😆 er isch soooo en wilde das isch mit normale windle kei chance hetti😌
  • Ja Sie isch mom. Au extrem schlimm bim windle wächsle .. wie mord und todschlag weiss echt ned was sie hät .. mich gruasst scho nur de gedanke dra sie wider zwächsle müesse 🤔😰 isch nümm so eifacht ... probiers mal mit de Pants us ob besser gat wenn sie nümm ligge muess 🙈
  • ja be eus isches momentan wieder besser aber weiss genau vo was du redisch. sie sind au eifsch zum richte. muesch nur uezieh und lasche bi de bei useneh. bi de normale het ichs NIE gschafft zum kleber richtig zuemache 😂
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum