Mittagsschlaf

Wann habt ihr den Mittagsschlaf eingeführt?
Meine Schwiegermutter meint ich müsse jetzt anfangen mit dem Mittagsschlaf einführen, da er sonst nie einen machen wird.
Mein Sohn ist jetzt 16 Wochen alt.
Ich finde das jedoch noch sehr früh, da er ja so oder so noch viel schläft tagsüber. Braucht es jetzt schon geregelte schlafenszeiten?

Kommentare

  • Ich würde einen fixen Mittagsschlaf um dieselbe Zeit ab ca jährig einführen. Klar mein 3 monatiges Baby schläft viel auch am Mittag, aber immer um eine andere Zeit. Ich find es wichtiger das man Struktur in den Tagesablauf bringt. Zb. Immer daselebe Morgenritual, Abendritual etc. Schläft den die kleine am Morgen und am Nachmittag, nicht am Mittag? Das pendelt sich bestimmt ein, denke aber noch nicht jetzt.
    Grosseltern der Kinder meinen es vielfach nur Gut, aber dennoch sind einige Tipps veraltet. Ich weiß von was ich spreche🙈
  • Mini Tochter isch ez Jährig. Mängisch brucht sie na 2 Schläfli am Tag und mengisch langt eine. Wenn sie nur 1x schlaft isches me oder weniger die glich ziit und mer hend au immer öpe die glich Ziit am abig. Ich finde das na viel z früeh. Bis halb Jährig würd ichs eifach laufe lah wies isch und den chli probiere die 2 oder 3 schläfli wos hend ungfähr z time. Aber au nur wend s Gfühl hesch es bruchts. Mir hends gmacht wel sie ganz e schlächti Schläferin isch. Ganz viel Chind chönd das tiptop „selber“ reguliere
  • Üsi chli isch grad 9 mönet u es het sich ou bi ihre völlig säuber ergä! Si isch meist am 7.00 wach u schloft am morge meist am morge nümm drum duese nachem mittag is bett u de schloftsi zwüsche 45min-2h
    Lo di ned lo stresse u mach vorauem was du für richtig hautisch!!
  • Ich ha s Problem dass sie sit einiger zit 5.30 wach und munter isch...hüt am 5ii...fangt aber am 9.15j wieder ah pfuse..cha sie ned halte und tagsduur dafür laenger als süs....i muess sie würkli langsam wecke...sie schloft 1.5h am Tag süs bis 2h und das isch süs au nie ksiii..höchstens 2x 30min....mhhhh cha mer epppert helfe odr isch das eifach de 44 wuche schub wo drin staht sie bruchend weniger schlof ?😐
  • @Maryon Ich würd glaub de Schub abwarte, den gsesch obs ah dem isch und suscht emal probiere d Ziit am Tag z chürze..
  • @Babyboy ich habe ihn bis jetzt nie wirklich zum Mittagsschlaf hingelegt. Unser Tag sieht auch immer etwas anders aus. Aber im normalfall wacht er halb 8 auf. Dann wird er gestillt und das dauert meist ziemlich lang. Morgens stille ich ihn mindestens 3 mal. Beim dritten mal schläft er manchmal ein. Dann habe ich zeit um essen zu kochen für mich und mein Partner. Manchmal schläft er dann noch und manchmal ist er wach wenn wir essen. Nachdem ich gegessen habe, wird wieder der kleine gestillt. Danach gehen wir spazieren. Manchmal schläft er und manchmal nicht.. Meist vor dem Abendessen schläft er nochmals kurz. Um halb 9 geht er schlafen und schläft dann durch bis halb 8.
    Den tag über wird er ca 7-8 mal gestillt. Da macht er meist auch paar Minuten die Augen zu.
    Ich weiss nicht wieso sie denkt er braucht ein Mittagsschlaf 🤷‍♀️
  • Das hört sich alles super an! Mach weiter so. Und durchschlafen in der Nacht, was will man mehr!? 😀 Lass dir nicht rein reden. Du machst das super
  • Da bin ich froh😅 danke dir😊


  • Ich würd nüt erzwinge...luege wenn er müed isch und denn schlofä lo. Das pendlet sich alles vo allei i.
  • Das tönt würklich super!😊
  • also i finde au das tönt guet. mit 16 woche findi söllens no schlofe wen sie schlof bruchen da tag dur. mir hend mit 6/7 mönet agfange en schlofehytmus zfinde. jrtzt mit 14 mönet schlofter je noch dem wener am morge wach isch 1-2 mol no am tag. ir kita schlofter immer no 2 mol dahai meistens nu 1 mol en grosse mittagsschlof. i merk kein unterschied sm obet 🤷🏻‍♀️
    lo di nöd stresse du machsch das super
  • Merci euch allne😊😘

    Mängisch eifach chli schwirig sis eigene Ding dürezieh.. D Schwiegermuetter hed geng e tipp wie me was chönnt besser mache u das verunsicheret mi sehr. U i ha leider süsch niemert zum rede. Bi mim Partner zliebt zu ihm züglet, ha aber dert niemert vo mim Fründeskreis. All woni kenne si vo sim Fründeskreis oder Familie.

  • Oh nei duet mir würk leid! Vo wo bish de du?
    IG muess sege, dass bis ize nid so viu Tipps ha becho. Besser gseit guet gmeinti Tipps. Ussert Dr Tipp, wenn iz ne zfesht umwtrage, dass er sech dra gwannet. 🙄Was klar Quatsch ish. Da ig FABE K bi, ire Kita 6 Jahr ha gschaffet, Hani geng chönne aus I rueh erkläre. Trotz junge 24 Jahr. Da mir ir Usbildig viu über Psyche und so hei gha vom Kind. I gloub wege dem, wird ig vo Verwandtschaft ni so belehrt. U wenn cha is guet Begründe.
    Aber muess o sägä, Mutter zsi ish angers aus FABE. O ig brauche mau Tipps u Erfahrige aus Mami, ganz klar! Aber ebe, so guet gmeinti Tipps bruch nid wo veraltet si.
    Kopf hoch! I finde du machsch das guet!
  • Das glaubi dases schwierig isch. Ich han zwar Fründeschreis um mich, aber na niemert het Chind. Mir het s Buech „Artgerecht“ vode Nicola Schmidt und „das gewünschteste wunschkind aller zeiten treibt mich in den wahnsinn“ na ghulfe
  • I wohne z Koppigen BE.
    I ha ja eig es super verhältnis zu mire Schwiegermuetter. Cha dr chli jede zischtig zu ihre bringe will i den wieder schaffe u bi mega froh hani die möglichkeit. Aber mängisch chönnti nume no gränne we si mr vom tag verzellt. Eifach will si so sache macht woni nie würd mache. Z. B mit milch gä. Sie wartet immer viel z lang mit milch wärme.. De fahtr so a schreie dassr ner fast nid cha trinke. U er hed nunmal e 2 stunde Rhythmus. Sie findet d abständ müesse grösser si. Sie checkt gloub nid dass me stillchinder u schoppechinder nid vergliche cha.
    Drum mängisch wärs schön hätti me öbber zum drüber rede wo gad s gliche oder s ähnliche düremacht. U ez mit dem Corona scheiss isch no alles abgseit worde woni eig ghofft ha i chönnt mal no chli kontäkt chnüpfe🙈
  • Das duet mir leid! I finge das was sie Macht geit nid. U wenn die Maa mau mit ihre Redet?
    U we hie Ine Mamis fingsch wo mau chash telefoniere? Vilech hiuft dir das?
  • Ou das isch würklich blöd wenn sie das macht! Mini Tochter het au mega lang en 2h Rhythmus gha und es hend mer au immer all wele usrede🙄 wie reagiert sie denn wennd sie uf das ahsprichsch?
  • I weiss äbe nid wie si reagiere würd. U weiss o gar ni wienis söll ahga🙈
    Vlich schaffis we si s nägst mal wieder öbis seit🙈 u vlich sötti eifach uf durchzug schalte us eifach so mache wie igs für richtig halte.
    Merci euch, durch euch hani wieder chli meh sälbstvertroue.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum