Babypflege 🧽🧼🛒

Welche Produkte und Marken benutzt ihr für Neugeborene?

Kommentare

  • Ich habe Pflegeprodukte von Weleda. Alles die gleiche Linie. Aber du kannst auch Nivea usw nehmen. Meine Hebamme meinte damals zu mir, es wäre einfach wichtig eine Linie zu nehmen. Nicht Öl von Nivea, duschlotion von Weleda, gesichtscreme wetterschutzbalsam von bübchen. Weil wenn das Baby allergisch reagieren würde, du dann nicht weisst von welcher Marke Linie dein Baby reagiert.
  • @Babyboy gut ja das isch mir wichtig dass ich bi einere Marke bliebe.. Mir isch gseit worde das baby Johnson nöd guet isch. Aber ich und mini ganz familie het die marke brucht und mir sind alli gsund.. 👀 Jetzt bini aber echli unsicher obs no guet isch...
  • @Yul ja ha mau es Öl vo dere Marke über cho. Het mi ni guet dünkt, so vom Gfüuh her. Aber I kenne die Marke zweni. I bi haut Fan vo Weleda. Oder o Nivea. I finde zb vo Weleda füdli Salbi sehr guet u zÖl gruchfrei.
  • Han usschliesslich weleda produkt fürs baby. Han eigentli alles zur geburt gschänkt bercho & sälber nix kauft. Die dünke mich no guet. Bruche usschliesslich babycreme (fürs füdli) wind- und wetter, babyöl (hani vor allem ine erste vier wuche brucht) & Muttermilch zum bädele....
  • Muettermilch zum bädele? 👀 Erklärsch mir das mal?
  • Muettermilch isch es wundermittel 😁 hans au zum Bädele gnoh oder da mini chli verchläbti Auge gha hät hani demit saug us putzt 👌
  • Ha afangs mit mandelöl (&rahm) ta & denn isch mer zbaby immer wäggrutscht wills so glitschig isch gsi 🙈😂. De het mer thebamma erklärt, dass bädele mit müetermilch super ver thut vom baby isch. Han den entweder echli brust usgstriche oder rästli vom abpumpe brucht. Mu chat muetermilch ver ALLES brüche 😍 (Ver bibeli, chlini offeni wunde, verchläpti auge... )
  • Muettermilch pflegt d'huut extrem guet und isch natürlich au für dmamis guet nit nur für babys.
    Cleopatra het scho in milch badet.
    😊😊😊😊
  • 😍👀 Tönt guet wirdi denn au machee
  • Boep isch suscht au mega guet, gits i dä migros
  • alles von weleda. ausser bodylotion von dexeryl (kia.)
  • DakiDaki

    25

    bearbeitet 11. 04. 2020, 20:49
    es git es app. codecheck und dete chasch d produkte scanne oder igeh und sueche. det chemed au gad inhaltsstoff. ich find de satz: mir hend au .... und sind na gsund. amel chli schwirig. was würkli im körper abgaht xsesch du ja ned vo usse. bi de chind bini sehr heikel. und ich meinti das nivea ned würkli guet abschnidet. drum griffi uf naturkosmetik zrug. und bade i MUMI isch würkli en tolle tipp🥰
  • Danke Daki, ha zwar babyjohnson gmeint 😁 aber tuen emal det dri luege mercüü
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum