Herpes - Was machen?

linalina

18

bearbeitet 11. 04. 2020, 15:32 in Gesundheit und Medizin
Hallo ihr liebi Mamis

Es het sicher mal epper vo euch Herpes gha im Mund bereich ( Lippe ) und viellicht sogar innerlich was hend ihr gmacht?

Bi mir isch zusätlich fieber no cho...

Kommentare

  • Es erschwert vorallem s'ässe, s'trinke gaht no aber esse isch fast unmöglich wil ichs gfühl han im halsberich het sich au epis afo asammle
  • Ich han au erscht grad eine gha 😒 und ich ha sehr sälte eini... bisch de schwanger ? Das gits ebe na gern bi schwangerschaft .. dert hanis vorletschtmal gha ..
    Was bi mir guet nüzt isch

    Phytovir Creme

    Vo Verfora ... isch pflanzlich und beruhigt ... gseht zwar blööd us da sie rötlich isch ( als hät mer Spaghetti gessä ) nach 3-4 täg isch es scho besser worde .. ja ned umespiele oder ufstäche 🤣
  • Nei ebe garned schwanger ich has no nie gha, ich gsehn ned was du mir gschickt hesch🙈
  • I ha frühner immer vell Herpes gha mer hend ame die Kleberli vode Apothek vell gholfe. Weis grad nöm wie sie heisse 🤔
  • Vitamin B und Zovirax
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum