Heizquelle Wickeltisch

Was könnt ihr empfehlen, resp. ist es notwendig?

Kommentare

  • Mier hei einä. Am afang hei mer ne relativ vil brucht (ische bueb isch im januar gebore). Jetzt nur nu nachem bade. Der heizstrahler funktioniert susch supper. Han eigentli keine welle, aber mine fründ het der im spital so supper gfunde, daser deheime grat eine bstellt het 😂😂. Bim negste chind wirds sicher keine meh gä. 08287e80-7d62-11ea-b67e-b97241e73e4d.jpeg
  • Üsi isch au im Januar uf dWält cho und mir händ keine Brucht 🤷‍♀️.
    Han au keine vermisst ...
  • Eu äs Januarbaby, niä brucht niä vermisst, für mich nur Gäld macherei.
  • Mir händ au keine gha und au nie vermisst
  • Hend keine gha und nachem Bade amigs miteme Fön gfönet. Het glanged...
  • Ich han genau dd glich kauft wie @miette 😊 de isch no praktisch chasch nachher sogar für dich in winter bruche uf de terasse/balkon 👍
  • Genau @Yul 😂. Hani minem fründ au gseit. Mine fründ het sol freud a dem heizstrahler, darf me fasch nit sage, daser eher wickeltischdeko isch & ich ne kum bruche 😉.
  • Hahaha 😂 so guet.. Ich glaub de fründ wirds bim scho bruche er het grossi ängst dass baby chrank oder chalt bechunt 👶.. Und ich freu mich uf de winter so es teil ha 🤫😂
  • @Yul Am afang ischer bi üs au bi jedem windlewächsle gluffe 😇. Muess aber säge, dass zwindlewächle inzwische so zackig geit, dasses sich eifach nit lohnt, der heizstrahler azstelle. Und derzue chunt, me wird sälber grat mitbruzlet, weme drunner steit 😂😂😂. (Min fründ het sogar gmesse, wie warm der heizstrahler i welere stufe wird 🙈)
  • Isch halt scho e heissi sach 😂
  • Mir hend eine und findene super. Wird immer iigsetzt, wenn die chli ganz uszoge wird. Sit hets nid gärn chalt. Hends ou bim sohn bis circa 1 1/2-jährig nach em bade brucht. Drum: nid unbedingt notwändig, aber sicher öpis guets.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum