Hat jemand Erfahrung mit dem PUPP-Syndrom?

lanielanie

1

bearbeitet 25. 04. 2020, 16:49 in Allgemeine Themen
Ig ha sit eire wuche ä tönder usschlag a de arme u bei.....es breitet sech immer witer uss....so schlimm dasi its muess Kortisontablette nä....... ig bi mitem erste ching schwanger und its ssw 37+3...... ig bi würk am ändi wiu bis its nüt het ghufe.... es würd ersch richtig wäg ga nach dr Geburt....... ig wett nid ileite oder so, aber wenn die tablette i de nächste täg nid häufe de muessi mer scho gedanke mache wie lang ig die schwangerschaft no wott wott witer zieh.... ig wetts chönne chille und mi nid wahnsinnig mache, aber es bisst so ungloublech fescht!!! Ig ha scho viu ussschleg ka i mim läbe, aber nonie sone aggressive.

Drum wetti wüsse öb das öbber kennt oder ou het ka???

Merciii tuuusig für öii antworte🍀

Kommentare

  • Kortisoncreme?
  • Kamilleumschläg mache, das linderet. Küehlpäck us de Gfrühri...alles wo küehlt hilft gege zBissä.
  • @Moonpie87

    Creme nützt gar nüt.. leider. Drum its mau tablette... es wird jede tag schlimmer.... chühle hiuft churz aber ja es isch würk horror... ha nonie so öbbis erläbt....

    Hesch du das ou ka?
  • Oh je 😢 nei ich ha nüt söttigs gha, ha denkt viellicht chli Tipps gä. Hm Antihistaminika dörfsch nä i de SS? Da wär au no ä Idee gäg zBissä.
  • @Moonpie87 Ja zyrtec darfi nä... nimmi its ou zu de kortisontablette..... und hoffe das sechs beruhigt.... bi vori no is spitau wiui nümm ha chönne u its gäbe mir dene Tablette no chli zyt zum würke u wes gar nümm geit de chönnti a lüte u de würdme geburt ileite.... isch schaad hanni its am schluss no so öbbis..... aber ja.... no chli dürre häbe🤩 mercii
    Gäuuu für dini antwort
  • Das hoffi au für di, wäri schad wenb müesstisch ileite so früeh 🙄 oft endet das imnä KS. Aber ich drucke fescht Dumä dass es besseret und du die letschti Zit no chli chasch gnüsse/erhole 🍀🍀 gueti Besserig.
  • @Moonpie87
    Merciii viu mau! Ja ig due its no chli hoffe... und probiere chli locker zxse zganze... geit ja nümm lang.... u wäg dr Geburt machi mir ke vorstellige meh😅 die ganzi schwangerschaft isch es hüü und hopp..... ig nimmes eifach wis chunnt🍀🍀🍀🤩
  • Das isch zBeschte wo chasch mache und guet zu dir luege, denn chunt au alles andere guet, egal wie 🤗 Alles Glück wünschi dir für Geburt 🍀❤️
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum