Extremer Chinderwunsch

bearbeitet 30. 04. 2020, 21:02 in Kinderwunsch
Ich han mom. En extreme Chinderwunsch ... träume sehr viel devor wies ächt wär weni es 2ts chind hät.
Obwohl ich grad viel ztue ha mit minere Chli ( sie isch jetzt 15 Mönät alt) würdi so gern es 2ts ha. Hät das öppert au so extrem gha ?

Kommentare

  • Hoi @JennyHelin
    Mini 2 buebe sind grad erst 7 mönet alt. Ich ha würkli gnueg ztue mit ihne aber ha au en extreme wunsch uf es 3 chind. Ich bi erst 20 und ha aller zit der welt für es drittes aber irgendwie isch de wunsch doch da. Finanziell gse wär es dritts unmöglich. Da ich en Kaiserschnitt kah han wär e momentani Schwangerschaft nöd würklich gschid. Da muessi mich chli zemmerisse und wenigstens paar Jahr warte bis mini andere 2 chli grösser sind und wenigstens teilwis selbstständig sind.
    Red doch mal mit dim Maa über din wunsch, vielleicht denkt er ja genau glich wie du? Und wenn den jetzt schwanger wirsch ,isch dini chli ja nüm 15 Mönet alt wenn denn 2te uf d'welt chunt.

  • Ja, ich! Mini Chli isch 14 Mönet bald und ich bin im 6. Monet schwanger. Es isch ahsträngend, aber sie isch meistens pflegeliecht. Mal luege, wies z zweite denn so wird. 🤗
  • Ja min Mah wäri au debi wänn mer Finanziell besser da würdet stah 🤷‍♀️ aber wer seit mir das das ih 2-3 jahrä besser wird si ? Und ich will ufkeinfall en zu grosse Altersunterschied 🤷‍♀️🙈 jetzt mal gugge .. aber de wunsch usch scho extrem da 🤔😁
  • Aber s finanzielle isch doch wichtiger als en Altersunterschied... Wie wettsch chönne Läbe wenns etzt scho knapp isch miteme 2. Kind?? Usser es macht euch nüt us vom Staat understützt z werde..
  • Also ich chan der nur vo eus her verzelle. Ich ben schwanger worde, 1 jahr früehner als geplant. Min fründ ish zudere Zit srbetslos gsi und er het kei geld vom rav becho (langi gshicht wieso weshalb ect..) uf jedefall hemmer nur vo mim lohn glebt und das ish det 3830.- netto gsi. Han alles zahlt bis uf stüre, sini KK und sini autoversicherig (das het sin papi überno), welmer am endi vom monet be 0.- gsi sind. I dere zit hemmer shätze glernt was würkli wichtig ish im lebe, all de Luxus ect bruchts gar ned. Er het den en stell becho uf ahfangs oktober 17 und tochter ish endi juni 17 uf welt cho.
    Mir hend au gseit ken grosse altersuntershied und de wunsh nachm zweite ish nachme knappe jahr da gsi. Aber hend gseit zersh chli spare. I han nachm muettershaftsurlaub weder ahfaj shaffe 2 täg(50% be mir) und er 100%. Hend den en neui wohnig gfunde, meh platz, hend chöne ahfah spare ect. Mir hend zäme en chlinere lohn als zum teil en papi wo alleinverdiener esh, aber es langet. Mer muess au prioritäte setzte. Mir sind sit 3 wuche 2 fachi eltere, mir sparet trotzdem no (fix betrag ufs sparkonto), eusne kind fählts a nüt, mir hend 2 katze und 1 hund auno. Zuesätzlich zudem wo uf sparkonto gaht, hemmer endi monet emmerno was übrig, mal meh, mal weniger. Mir hend allerdings en uglistig gmacht wasmer für was und wieviel usgend. Es funktioniert br eus wunderbar. Sish en ihstelligssach und en sach wiemer prioritäte setzt im lebe.
  • @Tanja87 ebe wie gseit wär mir Finanziell besser dra de wärs öppis anders ... das isch ebe de knackpunkt.

    Und vom Soz. läbe wämmer sicher ned... mir hei üs sälbständig gmacht und wänd das au witerfüehre... aber mit dem shiit Corona sind au mir wie alli andere chli im Loch ... aber mir merket au das es ufwärts gaht 👍.
  • @MooM95
    Ja mir sind erscht grad Züglet, zahled einiges weniger und somit chömer chli spare ( mir händ üs sälbständig gmacht und wie das so isch hämmr scho öppis für de Notfall uf de siitä) aber de Notfall wämmer au ned uslösä 🤷‍♀️

    Jetzt mal zerscht es paar Mönät abwarte und luege wies sgschäft witer lauft.
  • Ja ich versteh dich total! Nach der Geburt meines ersten Sohnes wollte ich trotz der vielen Arbeit gerne ein zweites Kind! Geschwister sind ja auch schön! o:)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum