An die Mädchenmamas

bearbeitet 19. 04. 2020, 22:13 in Gesundheit und Medizin
Mini chli isch jetzt 15 mönät alt.
Und mir händ erscht grad 4 Backezähnt uf 1x becho ( also Sie 😁) ich liede aber au mit ...
Und jetzt sind die dussä und die negste Zähnt ( obä beidi Ecke) chömed au scho ... ich muess säge sie hät scho die 1te 2 mit 4 Mönät becho ...
Jetzt isch mir ufgfalle das Sie jedesmal keis rots Füdeli höt aber ganz knallroti Scheide hät .. chan das au vo zahne cho ?
Also weiss ned gabz genau wie beschriebe 🤷‍♀️ grad bide Schamlippe und wenn Sie brünzle muess brännt das natürlich 😥.
Ich putze au nur mit wasser (immer) .

Aber frög mich echt ob das vom zahne chan cho...

Danke für dAntwortä... 😘

Kommentare

  • Gahts dineri chlii wieder besser? Het der gern ghulfe aber weisses leider nöd 🙁
  • Ja zum glück isch alles wider guet 👍😘 danke für dnachfrag.. hät alli Eckzähnt becho 🙈😁 jetzt hät sie nümme viel vor sich

    wie gats euch ? Hesch scho sgfühl das bald losgaht ?🤰💕
  • 😍 Ah super, was häsch denn chönne unterneh weg die rötige?
    Ja eus.. Einigi Beschwerde aber so isches nunmal 😁 spür scho das de tag immer nöcher chunt.🙈
  • Viel Nackt lah bzw. Ohni Windel und Zinkcrem isch de schnell wider weg gsi 👍...

    Ja ich möcht de mom. Au irrgendeinisch wider derfe erläbe 🥰 schönschte isch de wen din chli bi dir uf de Bruscht liegt ... und alles um dich umä wie eh Traum isch ... seisch mer de bscheid wenn er da isch 💙 git ja eh Bueb ?
    Und ha gseh du chunsch vo Zürri ?
  • Schrieb der e Privat nachricht 😁
  • Oh i wünsche ganz gueti Besserig🥰
  • Danke viel mal ... sie hät jetzt alli durrä 👌aber leider hät die RS Virus ihgfange und sind 2 Täg im Spital gsi 😥 jetzt gats zum glück scho viel besser
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum