Ramzi theorie

kismetkismet

81

bearbeitet 12. 05. 2020, 11:38 in Schwangerschaft
Kennt sich öper mit de ramzi theorie us?

Kommentare

  • Ich han d Ramzi Theorie nöd kennt, hans kurz googlet. Also d Plazenta isch bi minere Tochter rechts gsi, nöd übereinstimmend mit de Theorie 😅
  • Has au nöd kennt wie Romadina, lut ramzi theorie hets sölle es meitli werde.. Bechume aber babyboy ❤️🙈
  • So wie ich glese han setts sehr zueverlässlich si. Zproblem isch me dass d ultraschallbilder falsch glese werdet. Mengisch musch sie umkehre will de uterus uf em bild obe muss si etc
  • Ja ihr müned glaub je nachdem Ultraschallbilder umdreie 🙈🤷‍♀️ dKollegin höt das bi allne chinder gmacht und es hät bi allne 3 gstummä 👍🤣 ich hans ja ned welle wüsse bis zur Babyparty 👍🤰 aber es häti au gstumme bi mir
  • Bi mine hets au bi beidne gstumme
  • Also han nöd ufem ultraschall gluegt, sondern de Bricht vo minere ärztin nomal dureglese, det hät sie gschribe Plazenta rechts... 😅
  • Ohh okay.. Ich han e vorderwandplazenta was passiert da? 😁😂
  • Romadina weisch es muss genau ide 6-8 wuche si. Zu dem zitpunkt wo dplazenta isch und ned am schluss oder so.
  • Yul es muss es bild vode 6-8 wuche si. Da gits das glaubs no gar ned vorderwandplazenta. Han das au bi beidne ss gha und trotzdem hed d ramzi theorie gstumme
  • Ah so😅 das chunt devo wennme nur schnellschnell was nahgooglet!
  • Haha ich han mich ebe recht intensiv demit usenand gsetzt 😂 deswege bini jetzt profi und klugscheisser 🤪
  • Guet zwüsse... 😁 Next mal denn 😁
  • kismet schrieb: »
    Haha ich han mich ebe recht intensiv demit usenand gsetzt 😂 deswege bini jetzt profi und klugscheisser 🤪

    hoi kismet, bischda no aktiv? hetzi dir susch gern es bild vo 8+6 und dini expertemeinig? ;-)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum