Hilfe.!!😞

Bin eine stille mitleserin..und finde diese Gruppe echt super🥰 Ich brauch ein Handy..meine kleine hat das Handy von meiner Freundin kaputt gemacht..und da ich alleinerziehnd bin, kann ich nicht so viel ausgeben..Und eine wahre freundin ist sie nicht, denn sie verlangt das genau gleiche😒

Kommentare

  • Phu wie alt isch denn ihres natel? wiso häds de di kli id finger öber cho? hädsis ume ligge loh. Ich wör mir chli die froge hinderfroge und wie alt isch dis kind? sös würdi ihre eifach en betrag geh wie viel das natel no wärt häd.
  • Ja zhandy isch erst es jahr alt und günstig isches ebe au nöd.. es iphone X.. und mini tochter isch 2 e halb.. weis nöd wa mache😞
  • Ich wür mol bi dinre Versicherig aafroge!
  • Genau hesch sicher en husratsversichrig. Hesch denn eifach en selbstbehalt... aber immerhin
  • Hast du keine Hausratversicherung? Dort sind solche Schäden doch gedeckt, wenn das Kind etwas beschädigt.
  • Ist eher Privathaftpflicht, oder?
  • Nein, das fällt unter die Hausratversicherung. Mein Handydisplay ging vor kurzem kaputt und die Reparatur wurde von der Hausratversicherung, mit 50.- selbstbehalt, bezahlt.
  • Schlechter Vergleich, da andere Ausgangslage...
  • Also sorry villicht bini da anderer meinig, wens e gueti oder sehr gueti kollegin isch de cha si dir nöd nondie last uftrege, si söll doch luegevob si versicherig het oder söl mal nichefroge wivil reperatur kostet, de chasch du dich beteilige chasch si ja mal froge, oder isch si jetzt würkli hessig uf dich, hoffi mal nöd weil mit chind chammer nie uf 100% gah das alles heil bliebt. Han e mitbewohnerin kah und ihre Sohn het alles id finger becho und alles aglange bis uf natel is wc keile lah 🤣🤣🤣 bini nie uf idee cho minere kollegin sege jetzt muesch mir das ersetze, gsehnibals kollegin nöd ih aber villicht bin ich ja au chli anderer meinig
  • Das gahd under Haftpflicht und de Selbstbehalt isch bi 200.-
  • @malguggn Stimmt, da hast du recht. Ich hatte bzgl. Handyschäden die Hausrat im kopf. Man lernt ja nie aus ;-)
  • Ja genau. Haftpflicht. Hans au verwechslet 🙈.
  • Eigentlich söt da dini Privathaftpflicht öpis zahlä. Mini Chli het mau mis Handy kaputt gmacht, da het Versicherung öpis dra zaut.
  • Da öbernimmt Versicherig mit selbstbehalt vo 200.- es Iphone x kosted neui öber 1000.- und en display repi ca 300.- falls dini „fründin“ e handy versicherigvhet sell sies det drüber näh und du zahlsch ihre selbstbehalt wo we scho erwähnt ca 50.- isch da wird de billigst weg si
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum