Gemeinsam Hibbeln

wickiewickie

2

bearbeitet 22. 07. 2020, 08:53 in Kinderwunsch
Es sind alle herzlich willkommen, die nicht alleine auf ein Wunder Hibbeln wollen.
«13456712

Kommentare

  • Hallo, ich würde mich darüber freuen, verbündete zu finden, die nicht alleine auf das 1.,2.,3. Oder einfach nächste Wunder Hibbeln wollen. Ich bin 32 Jahre habe 2 Söhne im Alter von bald 5 und 2 Jahren. Leider hatte ich schon 2 Fehlgeburten aber doch möchten wir jetzt noch ein 3. Kind. Ich freue mich auf einen Austausch. 😊
  • Hallo wickie

    Mir sind am üebe für s zweite scho über es Johr klar nonig lang aber glich kommisch also händ mir üs Teste lo und siehe da mim Maa sini schwimmerli sind nö so ideal händ üs jetzt idä Kinderwunschklinik ahgmolde und lueged s witeri vorgehe ah und fanged so ah Hibbele 😉
  • Haha elefäntli i glob mir hend beidi di gliche app ufem handy... ha dir grad im andere gantwortet. 😊 aber schön wenn i nüme allei muess hibble
  • bisch du demfall d alexandra?
  • Jooo genau 😊
  • Hallo zäme.. ich würd mich gern Aschlüsse, ich han bereits en Sohn wo jetzt Jährig wird endi Monet und jetzt fanget mir a uf es Gschwüsterti Hibble.. allerdings bruchet mir chli Hilf vonere Kinderwunschpraxis aber euse Sohn isch bereits mit Unterstützig stand cho. So simmer aktuell positiv igstellt und hoffets sbest..
  • Hallo Moowgli, schön bisch du bi üs... drucke eu ganz fest dume
  • Viel glück 👍🏻
  • Danke eu vielmol.. 🤗
  • Hallo zämä, schöön gits nu anderi wo ufs wunder wartet :) mier üebet scho 2 jahr fürs erste und vorere Wiche hani die ersti iui gha, hoffe es het klappet🙏 . @ Moowgli, wie hend ier nacheghulfe bim erste sohn?
  • Mitere Insemination wo bim erste mol direkt klappet het..😍🥰🤞
  • Hallo mitenand wie gohts eu so? Wo stönd ihr grad so im zyklus?
  • Hallo Wickie.. mir gohts sowiet guet muess hüt en sprütze setze zum dä ES verzögere und am Abig namal Hormon sprütze und Mornznacht so 24:00 muessi sprütze zum ES uslöse und am Mäntigmorge 8:15 hani Insemination..
    Wie gsehts bi dir us?
  • Oh den drucki dir dume. Ich bin jetzt ES 2 aber glaub nöd, dass es de Zyklus gfruchtet het. I ha irgendwie uf zmol chli en rückzieher gmacht. Mir hend achli e komplizierti lag (müend in Wohnwage zügle) und do frog i mi halt zwüschetdure obs würkli s richtige isch.
  • Danke 🙏🏻
    Ohh isch es dänn nur vorübergehend? Oder bis wenn sinder im Wohnwage?
  • Da wüsset mir ebe leider nöd gnau. Mir sind üses hus am umbaue, de nochbur het isproch gmacht die isch aber vo de gmeind abglehnt worde. Jetzt het er wn Rekurs gmacht und üs en Baustopp ine gjagt. Das heisst jetzt chas bis zu 21 wuche go bis mir en entscheid hend und den chönti ers no 2x wieter zieh. Mir müend aber i de jetzuge wohnig wo mir sind ende juli dusse si.
  • Ach scheisse.. das tönt echt müehsam.. und was passt dänn däm Herr ned? Was wett er verhindere?
  • Er wöt, dass mir kei Balkontüre machet. Es git en chline vorbau vo 90cm und den het er ebe "nur" no 5.20 m zum mit em auto, traktor dure fahre und das isch viiieeel z eng. Das dög sies weg und durchfahrtsrecht tangiere. Und sit neuschtem passet ihm au parkplätz wo ufem plan i zeichnet sind nöd. Die machet mir aber sowieso nöd will mir bim stall zue parkieret. Ah jo und s hus stoht z nöch a de stross das isch vieeeel z gdöhrlich zum use fahre aber da hus stoht scho meh wie 50 johr so.
  • Und sisch ja alles na uf üchem Grundstück? Ahh sicher na en ältere Herr.. verstahn so sache amigs ned.. aber ja..🤷‍♀️ sust wohl kei Beschäftigung i sim läbe..
  • Jo isch üses Grundstück. Naja goht 52 isch er und het 5 Kind
  • Ohjeee das isch echt müehsam.. hoffe sisch schnell dure und das alles so goht wien ihr eu da vorstellet.. dänn wetsch sthema 3 chind im moment eher uf is lege?
  • Nei eigentli nöd 🙈 i wöt ebe kein grössere abstand wie 3 johr zwüschet de kind. Und i weiss jo nöd wie schnell, dass es i schlot drum würi ebe scho gern wieter mache. I bi zwor verwöhnt gsi bin bi allne 4 ss immer im 1. Oder 2. Zyklus schwanger worde aber da cha jo au ändere.
  • Ahh woow mega schön.. wärs ets dämfall dä 1 zyklus gsi wieder?
  • Jo genau... hend denkt lönd wieder los
  • Ah super, dänn wirds ja sicher ned allzulang uf sich warte lah..✊🏻 und das mitem Baue wird sich au alles ergeh wies muess..
  • Jo i hoffes sehr... ha nemli grad zu mim ma gseit, wenns so wetter isch wie hüt den isch en wohnwage scho recht chli
  • Hallo Ihr

    I welem Zyklustag sind ihr?
    nimmt mi grad wunder 🙈
  • 25 😊 du so?
  • Tag 12 ets gad Insemination gha.. ets heissts Dumedrucke ✊🏻 und warte 🙏🏻🤞
  • Moowgli mini dume sind druckt 🙂
  • Han a di denkt ✊🏻✊🏻✊🏻✊🏻
  • Jöö ihr sind dänn lieb.. 😍danke vielmol.. 😘 ets fangt das nervige warte a... Vorrussetzige sind guet 2 riefi Eiblössli, min Muettermund heb fantastisch usgseh das sgächs sie soo schön au ned jede Tag.. ets abwarte und Tee trinke 🤞und Geduld isch ja sooo mini Stärki..🥺
  • Jo das mit de Geduld kenni... positiv denke, ablenke und nöd dra denke isch s beste aber vieeeel eifacher gseit als gmacht 😄
  • Wicki, wenn chasch du teste?
  • Am sunntig sötti mini täg übercho oder ebe nöd 😃
  • Drücke üüch allne fest de Dume🙏 hoffe klappet bi üüch. Mier leider die ersti Insemination negativ gsi....
  • @minggi.. oh das tuet mir mega leid. Neue Zyklus neus Glück.. ich drucke ganz fescht dume das es bim nögschtemol klappet..🙏🏻
  • Danke dir, muss ez mim maa mal luege ob mr grad numal eine machet, im momänt hani da nid gross hoffnig dases öppis bringt...
  • Oje nei das duet mir leid... i weiss wie viel nerve das kostet. Drucke dume dass ihrs nomol chönd probiere
  • Minggi wetsch dänn lieber gad wieter vodä Behandligsmöglichkeite? Chance das idä erste 3 Versuech klappet liet glich bi 60% so wienis im Kopf han.. aber ja verstahn dich mer isch ungeduldig wett eifach dä post test idä Händ halte
  • Duetmer leid Minggi, wiso häsch s gfühl dases nüt me bringt?
  • Hm weisses nid. Eigentlich isch ja alles in ordnig lut de ärzt de weiss nid ob das wirklich d chance erhöht mit de iui...
  • Ich luegs als VIP shuttle Service a.. 😂 das heisst die schwümmerli hend scho mal en lange härte Weg wos ned müend mache.. und sind direkt det wos hie müend und wartet det nur na uf die befruchtigsfähig Eizelle.. und wenn sust alles guet isch dänn ischs i mine Auge en versuech wert.. amel die 3 Versüech wo eh zahlt werdet.. und nacher chönder immer na en schritt wietergah.. aber chance das es idäne 2 wietere Versuech klappet isch da.. positiv Blibe.. es isch en neue Versuech neus Glück..🙏🏻🍀
  • Positiv blibe wie d Moowgli seit en grosse wäg energie wird dä schwimmerli gschenkt.
  • Danke üch allne. Im momänt gsehni nu nid so positiv, aber han mi hüt inere TCM klinik ahgmeldet zum min körper nu chli unterstütze. Hoffe es bringt öppis🙏
  • Oh TCM findi öppis u tolls. Hoffe es bringt dir öppis
  • Hoi zäme, dörf me do au mol jommere?🤔 I machs jetzt eifach mol... chöns au gern ignoriere 😆 i bi grad mega down. Ich weiss eigli hetti ger nöd s recht zum jommere aber ich frog mi grad wieder warum. Also alles um mi ume wird schwanger und hend null problem (was jo au schön isch und ich mags allne vo herze gönne) aber do frog i mi scho warum han ich im November schowieder eis müesse verlühre und den no so nöch a de 12. Wuche und alli andere hend null problem und es hebet eifach. I weiss das isch e gjommer uf hochem niveau aber irgendwie zwickts mi eifach grad wieder. Hend grad erfahre dass e kollegepäärli s dritte kind überchömet. Es macht mi eifach grad so trurig.😢
  • Hallo Wickie

    Klar dörfmer au mol Jommere das isch ganz normale Menscheverstand 💪🏻🙈👍🏻

    Ich han zum Glück no nie e Fehlgeburt ka und chan au nö mit fühle aber stell mir das sehr schwer vor.
    Glaub mir bi üs isches genau glich alli chömed s zweit oder 3 Kind öber und es isch jedes mol en stich is Herz au wemes dä anderne unglaublech mag gönne.

    I ha z.B e „Kollegin“ die häd mir gseit si wünscht sich vo ihre sim Fründ e Kind und häd plän das sie grad schwanger wird, bim letste mol isch si grad em 1 Zyklus schwanger worde und das nervt mi eifach extrem bi ihre wel si s läbä planet und es muess funktioniere und i weiss bi ihre funktionierts grad sofort 😭
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum