Duschen mit Douchmittel

Hallo Ladys, ich ha e frog ab we alt nöned ihr bi de Kind Kinderdouch bim bade oder dusche?!

Mim Partner sini Tocher 3 jöhrig brieged oft bim dusche oder bade oder nocher es düch ihre Schnäggli weh. Es isch ami au rot ich creme ami den oxyplastin?!

Cha das sie dases dur die „gründlich“ reingung weh macht?!
Was chönts suscht no si hender idee oder kennts au öper?!

Danke eui

Kommentare

  • Also ich weiss das es gern Rot wird wenns ned richtig putzt wird ...
    Zb wenn Stuehlgang ned richtig weg puzt wird ..
    Gat sie scho alei ufs WC ? Wenn ja düned Ihr Ihre de Füddli putze ?

    Oder es chan scho vom Duschmittel cho ... also sogar ich nimmä ünnä durrä duschmittel vo minere Tochter 😁😅 das andere züg isch mer zu Aggressiv...

    Also es chönt beides si ... aber ich qürd mal eifacht nur mit wasser wäsche und de guet tröchne ...

    Au wenn Sie ufs WC gaht .. immer mit wasser abspüehle ..
  • @JennyHelin
    Sie got allei ufs Klo aber bim Stuehlgang rüeft sie. pipi macht sie selber.
    Bim dusche nimi johnson Johnson babyshampoo, sie duet selber iseife (da ich ned mama bin lanis selber isoiffe)
    Ich find eifach i dem alter mal zwüsched dure bitz soiffe schadet sicher ned. Sie schwitzt au mega. Weiss ned was Muetter macht.
  • Ja de ish es chli schwiriger ...
    Ich würd eifacht ihgreme das duet sicher guet 👌
  • Jo das machi. Frog mi eifach warum dases nocher brennt?? Wels suuber isch ?!
  • Es brennt wils rot isch ... isch sie de vorem dusche au scho rot ?
    Rötige entstönd durch reizige, das chan vom Stuehlgang cho ... vom schwitzä und ribsche, filicht vertreit Sie dunterhose ned ... oder ebe fehlendi Hygiene...

    Und wenns de scho vorher so rot isch vorem dusche de chan natürlich brenne.

    Sust duen sie zwüsched de bei nur mit wasser wäsche.

    Ich hoffe es chunt bald wider ... sust würdi mal de sMami froge ob ihre da au öppis ufgfalle isch
  • Ja ami scho eher rot aber det reagiert sie ned.
    De muetter isches bekannt aber seit sie puzt zfest ( was ich ned so gse sondern ned richtig nur üsserlich) finde eifach mer sell paarmal creme und druf luege den bechunt mer das sicher in griff über, da sie aber leider nur all 2 weekend bi euis sind chani den eifach sbeste mache.
  • Oh, probiersch emal ohni seifi wäsche und nimmsch Oliveöl.. Mimi hebamme tuet min chline de fudi mit Oliveöl wäschä.. Es isch vlt wills ebe gereizt isch und seifi tuets grad no me verletze.. .. Wenn ich e schürfig han irgend wo und seifi here chunt brennt mer auu 😁
    Denn merksch obs a de seifi lieht..

    So chan die rötig heile 🍀
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum