Namenswahl

Hilfe, unser Baby ist bald auf der Welt und wir können und bzgl. Namen nicht entscheiden

Kommentare

  • ir schlussuswahl si levin und nick. was meinet dir? i würdmi sehr über öichi meinig fröie!
    üse 1. sohn heisst joel...
  • Levin gfallt mir persönlich besser und passt sehr guet zu Joel (beides tönt weich). Nur dr einizig „Nachteil“ (asichtssach) isch, dases dä Name vill git. Was bi Nick nid dr fall isch 😅
  • Bi üs geits au no gueti 3 Wuche bis zum ET und mir hend üs au nonig defintiv entschide. Bim grosse heimer üs au ersch bide Geburt definitiv festgleit 😂
  • Glicher meinig und begründig wie AnDu88
  • i finge ou dass levin guet zu joel würd passe. die letschte wuche bini gäng vo levin usgange, bis mi ma hüt mitemne nöie vorschlag cho isch 🙈levin kenni bis jetz nur eine wo scho 13ni isch...!? du kennsch i dämfau vüu wo levin heisse?
  • i bi mit akupunktur/tee bereits am probiere izleite wüu d fä angscht het dass d versorgig knapp wird bis zum et am 6.juli. morn hani die nöchschti kontroue, ha s gfiöu dassi je nach ultraschall richtig wott afo ileite 🙈
  • Ja bi üs im Umfeld (Bekannti und ide Schuele) gits es paar Levin.
    Aber wenn du nur eine kennsch und das bi euch nid so e gläufige Name isch, de spricht ja nüt drgäge 😃
  • @Elefäntli, merci für dini meinig
  • Mier gfallt levin auch chli besser. Kenne au kei levin 😉. Nick isch zwar au sehr schön, aber stelle mer vor, wenn er de mal 40i oder elter isch, denn isch der name „zchli“ 😂... weisch aber wieni meine? 🙈🙈🙈
  • Ich find milan schön
  • ok spannend 😅 i ha s gfiöu gha dass nick aus baby weniger guet passt als de spöter als maa 😅 de wärs äuä eher eifach e name fürd jugendziit 😜
  • Mached doch bed näme?? 🤷🏼‍♀️ ich wühr jetz de nick wähle wel de levin scho eher en mode name isch und denke meh git weder de nick.
    Aber levin isch au schon, kenni au es paari
  • üse 1.bueb het ebe ou nume eine, drum fändis gloub komisch wennmer jetz zwe würde nä 😕
  • Levin isch da wo ich wohne scho fast echli usglutscht, es heisset so viel so oder allg. Die L näme. Mir gfallt Nick viel besser und känne au en erwachsene wo so heisst und es passt und find nöd dass es nur en chindername isch. Näme sind halt gschmacksache
  • Finge Nick passt besser zu Joel, cooli Kombination für 2 Brüetsche 😎
  • danke für öii rückmäudige!
    jo die „L“näme das isch scho so... i bi primarlehrerin und weisses jo eigentlech 🙈 trotzdäm finigse no schön 😅
  • mir gefallen keine namen mit einem „K“, die klingen alle so hart/abgehackt.... 😁 bin also auch bei Levin (und kein kevin 🤭)
    Celeste
  • Mer gfallt Nick vell besser. Ha sgfühl de Name chond nie us de „Mode“😁
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum