Die Namenswahl - Qual der Wahl

lin_90lin_90

3

bearbeitet 1. 07. 2020, 11:57 in Allgemeine Themen
Hoi mitenand😊Mer kömmad im Oktober üses erste Kind über und es wird en Buab🥰.. bimna Meitli hettad mer da Nama sofort ka, bimna Buab finded mer eifach nix, wo üs vom Hocker risst🙈.. im Moment sind Valerio & Ilay üsi Favorita.. aber i bi immer no nöd zu 100% vo eim überzoga.. hend ehr viellicht no guati Ideea für Näma, wo alltagstauglich sind, aber nöd gad a jedem Egge 20x ghörsch? Mer sind zimli offe für alles, am beste gfallad üs aber englischi, italienischi, nordischi und hebräischi Näme😊 Danka schomol im Vorus😄

Kommentare

  • Milan
    So hetted mir euse gennt. Si ish es meitli und heisst milana
  • Euse Chli heisst Nevin🥰 und mir chömed immer wieder Kompliment über und mer ghört en nöd oft de Name😊
    Euse wiiteri Favorit wär na gsi Lewis
  • Zerst mal gratuliere ganz härzlich 🥰 mier gfallt Ilay sehr🙂 isch speziell. Mier würd aber au Ilian nu gfalle, wär recht ähnlich...
  • Euse chli heisst Ben 😍. Isch international und mer chanen nöd falsch usspreche 😅
  • Üse bueb isch 2 täg ohni name gsi 🙈. Mier hei bis zum schluss eifach keine gfunde wa beidne gfallt.
    Falls denn numal es buebli würd gä, wäri das mini Favourite:
    Maxim, Raphael, Milo, Finn, Mattis, Niklas
  • Mir gfallt Lavin, Navin, Junis, ...
    Üses Mäitli heiss Helin 🥰
  • Euse Zwerg hed au 2 täg kei name gha😂 mir hend eus eifach ned chönne entscheide. Hend eus de für Anuar entschiede. Sehr speziel und mer ghört eig seeehr selte. Das esch mer persönlich sehr wichtig gse. Gfallt hed mer no Levin, Elias und Ilay.
  • Niilo, charly/charlie,max/mex,matti, oscarii,jonny,jack
  • Ilay ghört me momentan a jedem Egge 🙈 (emu hie bi üs)
  • I heti gern en Jakob ka abr min Maa het do nöd mit gmacht 😆 i finde Niels Tim Leo Nico Leon Lars Theo Max Paul tolli Näme
    Celeste
  • Unsere heissr Jaden (englisch usgsproche) ilay isch au in unsere Favorite gse und Mason😊
  • Jaron, Malin und Liam isch schön. Liam ghört mer aber au enorm viel🙄
  • Danka vielmol füri eui viele guata Vorschläg - werd dia hüt obad gad mol mit mim fründ bespreche😊
  • Ich hett gern än Lukas oder Florian gha han mich dänn schlussendlich mit mim Maa uf Aaron und Fabio geiniget 😅
  • Lias wär no schön
  • üsä Bueb heisst Kai. Ilay, Aaron und Evan hetti mier au nu gfalle
  • Ilan find ich auch noch schön. Kommt vielleicht eher in den welschen Regionen vor.
  • Mir hätte Jaro gefallen fand ich aber zu nahe an dem Namen meiner Nichte Yara.
    Schön finde ich noch:
    Levin, Nevio, Nelio, Leano, Lenn
  • Mir gefallen diese Namen besonders gut:
    Levin, Livio und Matteo
  • @Anhu Jaron Währe eine supper Alternative gewesen😉
  • Tanja87 der gefällt mir nicht zu 100%.. Und es gab sowiso ein Mädchen 😉
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum