Nanny sucht Familie

allyally

258

bearbeitet 1. 07. 2020, 12:58 in Allgemeine Themen
Hallo mini liebe
Ich bin letzt jahr mami worde mit 20. mini tochter ish jetzt 9 monat alt. Mir sueched e familie, womer im huushalt chönd understütze und au bide kinderbetreuig. Mo-Do wär si debi, Fr wär ich ohni kind. Es dörf au gern huustier ha. Mir wohned in Bassersdorf und hend es auto, sind aso flexibel. Fühlsch di agspriche, denn meld dich🙈🥳

Kommentare

  • Hoi ally. Ich bi letzt Jahr au mit 20gi mami worde und mini 2 buebe sind den au gli 9 Mönet alt. Ich bi tatsächlich uf de sue hi nach öperem, möcht bald wieder afange schaffe. Würi no in Schwamedinge lebe wärs Top, sind allerdings aber uf Küssnacht Kanton Schwyz gzügelt😒
  • Heii
    Oh man das ish schaad. Aber schön z ghöre das es no meh jungi mamis git🙈
  • Ich han grad glueged. Ich bin öppe 1.5 h entfernt.. oh das reut mi mega grad😥
  • Jaaa mega schad 😐
    Aber hey vlt züglemer mal uf ZH den chömer öpis zemme unterneh 😃
  • hey ally, bisch no uf dä suechi? mir überlegged eus e nanny azstelle... mo-di oder mo-mi... mir wohnet im limmattal, bassersdorf wär ca. 20 minute mit em auto vo eus dihei.. eusi zwilling werdet im august 2 jährig🤗
  • Jaa bin immerna uf de suechi. Wemmer nr tuusche?👀🍀
  • @luckymum Ich han dir mini nr gschickt
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum