Erste Mens nach Geburt - Wann?

veki88veki88

3

bearbeitet 3. 08. 2020, 18:56 in Gesundheit und Medizin
Hallo zämme,

Nach wievielen Monaten hattet ihr nach der Geburt eure erste Mens? Habt ihr zu diesem Zeitpunkt noch gestillt?

Ich freue mich auf den Austausch!

Kommentare

  • 7 Mt nach Geburt. und ja hab noch gestillt sbr mit grösseren abständen. erste Mens war länger wie sonst und abstand zwischen 1. und 2. Mens auch relativ lang. ca. 40 Tage. danach hat es sich eingependelt.
  • Stillä sit 5.5 Monat u ha no ke Mens 🤷‍♀️
  • Letzt week, 17 wuche nach geburt und stille. Zweiti geburt und ha spirale drin.
  • Ich han müesse abpumpe und han den nach 3 Mönät ufghörrt und ha den Tablette vom Arzt becjo damit min zyklus wider chunt.. und den sinds de grad cho
  • 18 mönat😄ha no gstillt😊
  • Nach 8 Mönet. Ha no gstillt, aber nöm so hüfig
  • Danke für euri Antworte!
    Bi mir isch d Geburt jetzt 4 Mönet her und han mini Mens au nonig- ich stille au voll. Es fühlt sich eifach so a, als wär min Hormonhushalt immerno total durenand. Schweissusbrüch und Libido=0. Isch es euch au so gange und wird das besser, wenn d Mens isetzt?
  • deeeen chunt da langersehnti Hoorusfall zerst. gfühlt 100 Johr und au gfühlt alli Hoor wo uskeien 🤦🏻‍♀️ i han öbe 2 mönet bevor mini Mens cho isch sgfühl ka das sie jetzt den chunt bis si wüekli cho isch.
  • Ich han tmens grat nach der geburt (sek. KS) wieder bercho trotz vollstille. Hormonhushalt isch jetzt nach 7 mt. Immer nu durenand hani zgfühl 🤦‍♀️.
    Immerhin hani der haarusfall hinner mier 😂
  • Ich ha au en KS kha,still immerno(nur no in dr Nacht,am Tag isst er vom Tisch) und ich ha 10 monet nach Geburt immerno kei Mens🥰 Hoorusfall isch dr Horror gse...zum glück isch dä fascht verbi😱😱
  • I ha trotz no hüfigem stille 8mt. nach dr Geburt Mens übercho... Ha jetz 3 Zykle gha ah 23-25 Täg 🤷‍♀️ Hoorusfall hani oh starch gha, aber isch irgendwen oh düre gsi 😅
  • Woni agfange han abstille (mit 7mönet) sind d Mens wieder cho
  • Woni am abstille gsi bin nach 2 Monet isch d‘Mens grad cho und jetzt isch grad de 3. Zyklus wo wieder lauft wie es Ührli. Allerdings hani vill stärcheri Bluetige und gspüre sowohl de Eisprung als au d‘Stimmigsschwankige vill meh als vor de Schwangerschafte. (Mini 2. Schwangerschaft gsi)
  • erst nach 21 monaten,damals noch gestillt
  • Aber das heisst ned das ned chasch schwanger werde 😁😅 kollegin häts ned glaubt .. und promt 6 Mönät na de geburrt 🤰 sie hät gstillt und dMens ned becho 😱 en schock gsi.. da sis ned gmerkt hät erscht ide 13 ssw

  • @JennyHelin ja ja... das isch klar mit de Verhüetig 😀. Mini frog isch au eher betreffend Stimmigsschwankige, Schweissusbrüch und Libidoverlust. Ich merk eifach, dass min Hormonhushalt nach 4 Monet immerno total durenand isch.
  • Ja ich ha extrem Libidoverlust gha... min Mah hät mer scho leid da .. 😁 aber ich han eifacht kei luscht gha (ide schwangefschaft hätti immer und überall wele 😆)
    Aber was üse Körper alles durrä macht und den die Hormon umstellig.


  • Mini Tochter isch 17 Mönet alt, ich stille na 2x am Tag und ide Nacht und han mini Täg nanig becho..bin gspannt wenns wieder chömed.
    Ich merke de Libidoverluscht extrem und min Schwitze immerna viiiel meh wie vor de SS
  • Uuh dä hoorusfall isch am schlimschte😔
    Han also mini mens nach 6.5 mönet au nonig becho.
  • Nach 11 wuche 😁
  • @Yul Wow nach 11 Wuche!? Aber stillsch du?
  • Han gstillt und zwüsche dure de Shoppe geh mit Mumi jetzt tueni wieder nur o stille
  • Nach 10 mönet und stillä
  • Nach 14 Wuche ohni stille
  • Ah und Libidoverlust hani nie gha 🤔
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum