Himbeerblättertee - Erfahrungen?

NimeriaNimeria

41

bearbeitet 30. 05. 2023, 17:34 in Schwangerschaft
Het öpper erfahrig mitem Tee? bin aktuell bi 33+5, ich weiss isch na zfrüeh zums trinke. Nimmt mich aber Wunder öb ihr en Effekt gmerkt hend😄

Kommentare

  • Weis nid obs wegem Tee ish gsi, aber het Mr guet ghulfe🙈
  • Hanen au trunke, chan aber au nid säge obs ghulfe het. Nützst nüt, schads nüt 😀
  • Am Tag vor dä Geburt hani no wn andere Tee gmacht womer d Hebamme empfohle gha hätt: mit frischem Ingwer, Zimtstange, Nägeli und Kardamom. Mit chli Honig drin hani dä au no zimli guet gfunde.
  • De tee vo @brixNZ hani au kah aber würi nur neh wenn hebamme dir de empfiehlt

    Himbeerblättertee het mir e Hübschi dame empfohle und ich ihn super gfunde mit bitzli Zimt 👌 obs wükli ghulfe het weissi au nöd wükli 😁 has glaubs I de 38 ssw ahgfange trinke
  • Ich ha s Gfühl er nützt scho öbbis... Ich han ne vor de 1. Geburt ned d trunke, (Geburt über 20 Std) das isch 10 Jahr her.. Bim zweite Chind vor 1,5 Jahr hani ne trunke und die chlini isch innerhalb vo 1,5 Std uf de Welt gsi👍
  • Ich han bi beidne chind de tee trunke. Hanen au gar nöd schlecht gfunde. Obs was bewürkt het chani nöd sege.
    Was wotsch den demit erziele?
    Es isch primär denkt dases de Muettermund und beckemuskulatur weich macht und das wiederum es bitzli geburt söll beschlünige. Han aber trotzem bi 1 chin ca 20stund gha und bim 2te isches mega schnell gange, aber det hani au müesse ileite. Aber in der regel gahts 2te immer schneller wenns erste chind au scho vaginal gebore hesch. Da isch de weg scho bitz vorgä😂
    Lauraannah
  • @susha chund immer drufah we lang geburte usenand sind. Hed mier zumindest mini FA gseid gha. Das nach somne Ziit Abstand wie en 1.gebärendi segi🤷‍♀️
  • Wo hend ihr de tee kauft? ☺️ gfinde ihn im momänt nur online oder sehr tüür in reformhüser…
  • Fascht jedi Apothek oder Drogerie het und 50g langed vörig.
  • Ich hanen trunke ab de 37ssw 1x am tag ab 39ssw max 2x. Isch mini erst geburt gsi und han spital ahcho und nach 1,5h isch min bueb cho ☺️
    Obs wegem tee isch weisi bis ez nöd. Han no isekrut (zitronemelise) trunke gha
  • han ab 37/0 täglich himbeerblätter tee trunke und en wehetee (Zimtstange, Gewürznelken, frischen Ingwer, Eisenkraut). mini geburt isch uh schnell und unkompliziert verloffä. aber ebe obs ah dem liit weiss mer nöd.
  • Hann be beidne chend de tee trunke und d sitzbäder gmacht ond ha 2 sehr schnelli geburt gha. Setzt wörkli a dem gläge ha wördis benere 3. Schwangerschaft nöme mache😉
  • I han au chli trunke gha, geburt 1x 8h und 1x 6h, denke aber, dass das eher genetisch isch..
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum