April-Mamis 2014

135

Kommentare

  • so dä zuckertest isch überstange. i muess säge di 2,5 stung si schnäuer düre ausi erwartet hätt aber es isch auso schono rächt asträngend dr ganz morge nüt ässe und geng wider bluet abnä. iz bini auso chli k.o und schwindlig ischmer o...
  • Wahnsin we schnäll zit vergaht jetzt simer scho im 7 tä monet!!! Hoffä gat allnä guät! Gnüssäds und hoffä bald mal wider vo de einte oder anderä zghörä!!!
  • Bei 28+0 beginnt der 8.Monat

    Ich bin bei 29+4 :)
  • Chunnt immer drufa wime zeut
  • 9 oder 10 monet schwanger
  • Hauptsach mir sind schwanger und därfäd eusi chäferli , würmli, gingerli..... Ganz gli id armä nä!!!! Bin jetzt 28+6 freu freu freu!!!!!
  • Ja stimmt :D
    Nicht mehr lange
  • ja sägs nid hehe ha chuume me warte :)
  • Ab heute 30+6
    Bald gehts schon richtig los.
    Ich kann kaum noch was unternehmen bin total schnell ausser puste.
    Zudem schlafe ich sehr schlecht muss oft aufs klo und wechsle tausendmal die schlafposition.-_-
    Puh anstrengend
    Aber ich liebe es das für die kleine zu tun!
    Solang ich sie dann dafür lächelnd im arm haben darf :):)
  • @DaniieSahne ich kann dir nachfühlen mir geht es genau gleich! Zudem habe ich ab und zu noch so downs wo ich keine Ahnung habe woher die kommen aber manchmal ist mir einfach alles zu viel...
    Kennt das sonst noch jemand?
  • @carigo oh ja das kenne ich nur zu gut! Bin jetzt 29+6
  • Ich mäud mi au wieder mou. Hüt bi 29 + 5;-). U dr Tag chunt immer nöcher...

    Ha immer z Gfüehl Bebe chunt früecher, kennet dir das au? Scho mega freud. U Bewegige si HAMMER. Mängmal macht das aber richtig müed... oder erschöpft, nit?

    Aso, schlafe isch momentan schlimm. Müed, aber ke Position isch gmüetlich. Findesch eine, de ginget das Baby u du muesch dich kehre, git ke rueh! ;-)

    Maxi Cosi isch bstellt. Bett bechöme mir vo de Grossältere gschänkt u aus für diä 1 Wuchene parat.

    Sit dir au ready;-)???...
  • Übrigens, machet dir eu au so Gedanke um d Geburt? U we ka was für weli?

    Ich: was wenn i nit merke das Fruchtblase platzt? Oder ich grad allei dahei bi u nit weiss was mache? Mängmal au; gat d Geburt schnäu oder lang (mini Schwo 2 x inerhalb vo weniger aus 1 h wo sie im Spital isch gsi u Wehe ca 3 h vorher aber voll easy. Bim 1. bi ni drbi gsi;-). Mini Schwägerin 2 x 2-3 T im Spital bis Bebe isch cho). Etc;-)
  • @chäferli das beruhigtmi iz grad chli merci :) ha scho dänkt i spinne langsam...

    ja di gedanke um geburt machi mir o di ganzi zyt... louft äch aues so wie ig das wet, weles spital isch z richtige, weli art vo gebähre am beschte etc...

    Aber i gloub am schluss chunnt eh aues eifach irgendwie und di chline rede de da ono mit hehe
  • Aso mir isch wichtig gsi das spital möglichst näch isch und drum han i nid lang müsä überlegä mir gönd is ks winterthur vorallem es het schlimstäfall ä eigäti neo was mir hiffentlich alli nid bruchäd!
  • Han eifacht angst vor dä schmärzä! Obwohl i da ganze schomal durägmacht han! Übrigens Chäferli isch bi 30+2 40cm und 1500gr ca acho jetzt nimts na ca 2 kilo zuä so cool alles idä ornig ha so freud!
  • Soo am Dienstag hab ich nach 6wochen warten endlich einen Ultraschalltermin.
    Ihr gewicht wurde mir zuletzt gesagt da war sie 900gramm schwer :o
    Bin gespannt was sie jetzt wiegt.!


    Sagmal Mädels seit ihr Facebook aktiv würde mich da gerne mal ausstauschen :)
  • Ja i bi scho au im fb unterwägs! Bin aber nid so es mami wo sämtlichi fortschrit vo ihrnä chind postet!
  • Guata morga. Und wia isch din Untersuach gsi Geschter? Han mina am Mäntig kah. Sie ligt scho richtig und het sich ins Becki scho abitz abagsenkt. In drei Wucha hani mis erschta Ctg. Hüt bini 35+0, bald wirds echt konkret! Huihui. Wia gohts eu so? Beschwerda?
  • ha gester grad termin gha und üse chli ligt ou scho sitem letschte termin richtig und het sich nümme kehrt. aues sigi i bester ornig. da geits mir aube grad besser weni das ghöre :)
    ca. 1800 gramm auso oscho es rächts gwicht u ja dä termin chunnt geng nöcher du seisches uiuiui
    bi hüt bi 32+3
    u d angst vordr geburt wird ou geng grösser... :) i ha sooo angscht vorde schmärze machemi mängisch säuber ganz verruckt mit däm
  • Juhuuu, ai bi euch isch ja aus scho richtig konkret;-).

    Ich bin bi 31+ 6, bzw am SA bi 37. ha am Mo en FA Termin. Hoffe z Bebe het sich nit dreiht oder kehrt. Denn letscht mou isch z Köpfli schondunge gsi.

    Hmmm kennet dir das au... So chlie Ungerbuchschmärze wiä Mens? Da aber ke Bluet u nüt, sigi s nit schlimm. U bim Loufe, we z Bebe sich bewegt, ha ni z Gfüehl das es gli use wot oder jetzt de abeplumst;-). Scho no kommisch/ lustig irgend wiä. Ä schöni Erfahrig. U loufe maag i au nüm so lang. Dr Buch isch schwär...;-)
  • Vertippet; am SA isch 32 SSW
  • @Häxli & Carigo: toi toi toi. Nüm lang
  • @Mami79 ja da mit em nümm lang chönä laufä kän ich au! Und das dä druck gegä abä zuä gna hät!

    I han neuerdings festgstellt das ich ganz starch wissä usfluss han aber au das segi anschinend im 3tä trimester ganz normal solangs nöd chlumpig oder dick isch mus i mir na ka sorgä machä! Bin jetzt 32+1 .

    Gester bin i 2 Koleginnä go psuächä wo ihri Chäferli scho becho händ! Es isch so es schöns Wunder diä chlinä chnöpf äntlich chönä id Armä znä!

    Wünsch eu allnä na e ganz tolli zit gnüssäds und vorallem bewegigä im Buch diä werded ihr nachane am afang rächt vermissä!!!!
  • @Chäferli: de bisch es paar Tag frühner aus ig;-).

    Ha gester grad mit dem Maa besproche... Wird kommisch si we plötzlich dr Buch nüm da isch u z Bebe sich nüm im Buch bewegt;-). Gester hei mir z Bebe ganz wiet im Ungerbuch gspürt. Mega Gfüehl.
    Da seit dr Maa: de fange mir grad nomou a u si dieses Jahr wieder schwanger, ha ha ha;-).

    Wiesse Usfluss ha ni au ka. Wobi jetzt isch es meh d Gäl, sig aber au normal ;-).
  • I ha 7 1/2 jahr pausä zwüschäd minä chind! Has aber eigentlich au liäber schnäller es 2 welä aber wes läbä halt spielt! ;-) ha däfür scho en babysitter ;-b hihi

    I han momenthan so müä mit em schnarchä vo mim ma es hät mi früäner nid so fest gstört aber jetzt isch grad u schlim! Känt das susch na öpert?
  • Ladies, liegtet euri z Wärgli scho i Poolposition? Ha grad erfahre gester das mies sich het dreiht... Köpfli isch dobe;-(. Hoff es dreiht sich wieder.

    @ Chäferli: schnarche stört dich aue wou du nit chasch schlafe. We du de wieder chasch schlafe körsch es de nümme;-). Isch bi mir ä so *g*. Aber ja, süsch isch es viel intensiver u stört di meh!
  • @ Chäferli: ja du, het würkli au enVorteil wiet usenand. Mi ältesch Brüetsch isch 8 j älter aus ig. Isch minBabysitter gsi u mir hei s guet mitenand. Au mini Schwo wo 5 j u 2 j älter isch aus ig. Mir hei es sehr ängs u liebvolles Verhältniss zunenand. Au we mir jetzt über 40 gi u 30 gi si;-). Mega schö...
  • So hüt startäd mir i di 34 ssw langsam aber sicher stigt dspannig uf geburt und wes nachanä wird wärdä! Mags jetzt scho chum me erwartä!
  • So hüt startäd mir i di 34 ssw langsam aber sicher stigt dspannig uf geburt und wes nachanä wird wärdä! Mags jetzt scho chum me erwartä!
  • 34+0
    Und ich hab keine Geduld mehr :D
  • @daniiesahne ja so gats glaubs alnä April-Mamis ha
    Gester öpis mega cools kauft für dä triptrap dä newborn baby ufsatz so cool so chas chäferli vom erstä tag a mit eus an tisch cho ifreu mi scho! Diä inwestition lohnt sich im fall!!!!
  • Schöne idee :)

    Wer wird hier alles stillen?
    Seit ihr auch alle erst mamis?
  • Ich wird zum zweitä mal mami bin aber fast 8 jahr älter und drum vilicht äs biz komplizierter mach mir meh gedankä was wiä wo wän.....
    Wet unbedingt stillä han mir bi dä grossä zweni lang zit lah. Ha drum nach 3 wuchä stillä und 3 witärä wuchä abpumpä uf schoppänahrig umgstelt ga!

    Klape die 2te!!!! ;-)))
  • Dr TripTrap isch cool wo du meinsch;-). Aus au scho im Aug. Aber das bstelle mir de ersch we z Bebe da isch. U das Stocke Bebebett isch im Fall au mega. Das hei mir becho vo de Grossältere, freuuuuu.

    I bi au scho über 30-gi, isch mies 1 Ching u mir wö s mou mit stille versueche, so lang es gat....

    Wirde au vorussichtlich bis Sep daheime si... Luege wiä sich z Bebe u ich üs apasse tüend;-).

    Wiä isch es bi euch?
  • Also i wär gern wider go schafä! Aber leider chan i nur zu dem vertrag wo i jetzt han zrug oder garnid dentscheidig ligt bi eus i han mi jetzt für dfamiliä und gegäs schafä entschidä wirdä aber erst kündä wän schäferli da isch

    bi 4yourbaby onlein han i dä newborn baby ufsatz für 99.- neu chönä postä bi völlig begeistärät! Han en mitlerwilä bi olx, tutti und ricardo au scho gse meistens au für ca 100.- i fachgschäft chostäter ca 140.-
  • Danke für din Tip @ Chäferli, de tue ni luege wägem Trip Trap;-).

    Aso i wür gärn de wieder 60% ga schaffe... Aber mou luege. Mini Äutere würe gärn luege uf s Bebe. U ich wür s au gärn mini Ältere zum luege gäh. Aber muess no luege ob i öbis find.

  • Was heit dir für Erfahrige? Aso vieli säge we du de 100% schaffsch muesch keni Kind ha. Oder 60% isch z viel, de hesch nüt vom Baby etc

    Mini Erfahrig: es git super Mamis, au ee sie 100% schaffe. Es git Mamis wo nüm schaffe u dahei si, dafür isch Kind igängt u seits au. Oder z Mami isch dahei, schaffet nit u isch gstresst. Etc

    Mini Meinig: ich Urteile niemer. Jedes Mami söu so mache wiä s für ihre u dem Kind stimmt! U angeri Mami s muess soe s nit rächt mache! Hauptsach sie u z Kind si es guet s Team, nit? Heisst doch nit we meh gat ga schaffe z schlächtere Mami isch?!?!?!? Oder?!?!?
  • Ha gester äs baby-buchfotoshutinv gmacht bi scho mega gpannt uf ergäbniss! Am fritig bechum i dfotos! Spass hämer uf jedäfall ga! Isch nur zum empfelä vorallem e ganz tolli erinerig a e schöni zit!!!
  • so mädels lang geits nümme
  • Hey Mädels, ha scho mini 1. Vorwehe ka. Letschte DO bi 34 + 5 SSW. Zum Glück nüt passiert. Nur 3 Stund lang jedi 10 min Wehe. Ha jetzt Wehehemmer becho für 2 Wuche u verordneti Rueh. Ab 37 SSW cha nig s absetze u z Bebe la cho wes wot oder wes parat isch. Ui ui ui.... ;-)
  • @Mami79 cool bi mir isch alles na ruig han zwar au scho chli es ziä im ruggä aber dä schlimpfropf isch immerna det wo er set si.

    Bi eus isch das und nächst wk Fasnacht und em chäferli schient das zgfallä! Bi froh gats eus so guät.

    Übrigens bi jetzt 34+4 allnä na en tollä endspurt!

  • uiui ja iz geits nüm lang u i 2 wuche chas jede ougeblick so wit si wesi wei cho di chline
  • @ all: gat s eui guet? ja ja du, coundown läuft;-).

    Aso i ha amig s so en Krampf zwüsche de Bei, bzw Leiste. Kennt das jem vo euch au?

    Sit dir au scho so ufgregt? Alles parat? Mir si sowiet startklar. U de gseh mir de no was mir süsch no bruchet we d Sunneshy da isch.

    Gnüsset dir z Wätter au so? Herrlichh
  • z wätter isch geniau! aber da ig immerno am schaffe bi chanis chli weniger gniesse :) aber natürlech di freie minutene wärde gnützt hehe

    aues startklar sowit (naja fasch)... i sött no kliniktäsche packe de mau ;)

    i wünsche öich aune no e guete ändspurt und de e gueti geburt!
  • Hallo mitanabd. Endlich meldi mi au wieder amol. Tuat miar leid. Bin sitem 11.3. im lang ersehnta Schwangerschaftsurlaub! Han nögschta Mittwuch ET, amol luaga was dia klii Muus dazua meint. Sinder startklar? I wündcha üs a super Geburt mit gsunda Kinder. Pfusen guat.
  • huiui iz geits schnäu bider :) mittwuch isch gli hehe
    bi mir geits no 3 wuche bis ET aber i ha di ganzi zyt z gfüeu üse chli wot nüme so lang warte... bi gspannt wenn dasser de chunnt.
    ganz e gueti geburt du seisches und es tolls erläbnis!
    machets aui guet
  • Uu Hexli86, gli isch es sowiet bi dir. Yeaaa.

    Chas au chum erwarte. Sit am Mi darf i Weherhemmer wägla. Z Bebe wär sowiet entwicklet u chönt cho wes wot, jetzt mou luege, obwohl ET ersch am 19.4. isch. Aber mir wird s langsam schwär, Rugge tuet weh u süsch chlie so klini Sache. Aber nüt schlimms.

    Ja morn no Poltere vo mini Schwo u de wär i parat, hihihi.

    Wünsche euch allne en ganz tolli Geburt! U toi toi toi. Schriebe mir üs no wenn s sowiet isch u wiä s isch gange? Das wär u schön.

    Schicke eui sunnigi Grüessli
    Muntsch
  • Dankä glichfals bi eus sinds na ca.4 wuchä bis et! Bi sowit parat spitaltäschä han i au scho packt vomir us därfts los ga! Bin au susch rady mit allem was es neugeborenigs brucht!
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum