Blutung



Hallo meine lieben <3<br>
Ich hoffe ihr könnt mir einwenig helfen bevor ich zur ärztin fahre.

Ich hatte vor einer woche 3 Tage blutung dann 3 tage nichts & dann wieder 3 Tage.

Heute sollte ich die Periode bekommen. Da ich noch nie von meinem Kalender getäuscht worden bin & komische Blutung hatte brauch ich euren Rat.

Habt einen schönen Tag <3<br>

Kommentare

  • Hallo Maxeex
    hesch scho en SS Test gmacht? resp. wer eh SS möglich? wür sus mol kurz teste und wen negstiv isch würi sus mol alüte. wel i vermuete das wird serste si wos frögen.
  • Füxli schrieb: »
    Hallo Maxeex
    hesch scho en SS Test gmacht? resp. wer eh SS möglich? wür sus mol kurz teste und wen negstiv isch würi sus mol alüte. wel i vermuete das wird serste si wos frögen.

    Ha jezt scho mol ahglüte o:) danke für dini schnelli Nachticht .

    neii ha no kei Test gmacht. Sie hend mier gseid wägnere schwangerschaft gseht mer erst inere wuche so. Aber e SS chönt möglich si da mir ned verhüetet & kinderwunsch do esch.
  • jo gseh tut meh erst ab da 5/6 Woche öbis. sus wart no 2 täg. hesch den in dene 3 Täg starki noemali mensbluetige ka odr nu licht?
  • Füxli schrieb: »
    jo gseh tut meh erst ab da 5/6 Woche öbis. sus wart no 2 täg. hesch den in dene 3 Täg starki noemali mensbluetige ka odr nu licht?

    Ha bluetig aber nüt wo uslaufe dued oder wen ich uf de toilette gseh ben . Nur wenn ich liecht drinine go met em papier hanii hell rots bluet dranne.
  • Mach doch am Morgä mau ä SS Test.
  • also jetzt altuell rot odr lest woche? i wür en SS Test mache den weisches uf sicher
  • Letscht wuche rot 3 täg & ezt aktuell wieder rot innerlich .
  • Sti schrieb: »
    Mach doch am Morgä mau ä SS Test.

    Danke für dini Nachricht.
    Warte jezt mol morn no ab & süscht machii denn mau eine 😇
  • und wie isch da stand?
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum