Kinderwunsch

Liebi mami's / werdendi mami's
Uf was achtit ehr wenn ehr en kinderwunsch hend? Es geht jo so spezielli tee's, etc.
Tueh mi gärn loh inspiriere 🤗

Kommentare

  • Halli hallo
    Mier hend 2.5 jahr alles probiert. Himbeerblätter tee, frauemantel, mönchspfäffer. Ava Uhr zum Eisprung bestimme. Sogar Insemination. Schlussändlich bini nach 2 Zyklus Akupunktur eifach so schwanger worde ide Ferie und jetzt ide 10ssw....wie lang sind ier scho dra?
  • Ig ha öbbe es Jahr bevor mir hei welle Schwanger wärde mini Pille abgsetzt, damit mi Körper ohni stress si normali Zyklus het chönne finde nach meh als 10 jahr Hormonpräparat. Mir hei de eifach Hormonfrei verhüetet, ha Zyklusbeobachgie gmacht (Tempi, Zervixschlim, Periode etc.) Es het bi mir ca. 6 Mönet duuret bevor ig wider e normale Zyklus ha gha. D SS-Vitamine hani vorem kinderwunsch au no afo näh.
    Womer de gstartet hei mit de Kinderplanig hani de aber nüt witer underno.

    Vill Glück 🥰
  • Ich han agfange Folsüüri nä, womer gwüsst hend dasmer mit de Fanilieplanig wend starte. Han den ufghört pille nä und hend den eifach druf acho lah. Han sie über 10jahr gno und denkt es brucht evtl es ziitli bisi wieder en regelmässige zyklus han. Es het den grad bim 2te zyklus igschlage. Han eifach chli ufd eisprungtäg gachet aber suscht hani nüt anders gmacht
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum