Fehlgeburt

Hallo, welche erfahrungen habt ihr mit fehlgeburten und der kk? Danke für die hilfe!!!

Kommentare

  • Läsi sehr gärn mit bin gad a dem punkt ahcho
  • Also mini 1ti Fehlgeburt hani ide 8ssw gha und der isch de eh Natürlicher abgabg gsi... sprich es isch alles usä cho und kk hät alles übernoh.

    Die 2ti isch leider eh Stilli Geburt gsi ide 18Ssw. Und da isch es wie normali Geburt abgerechnet wordä vode KK

    Isch echli komplizierter gsi da ich den alli Schinä han müesse bringe und so.

    Aber weiss ned wiso da KK eh rolle spielt ?

    Isch das ned normal das sie so öppis übernehme ?
  • Es gaht um e zuesatzversicherig wo mer jetzt will abschlüsse und d kk stellt frage wie: wie „schadlos“ händ sie die fg überstande (s baby hät kein herzschlag meh gha und müesse gholt werde) und händ sie in zuekunft vor wieder schwanger z werde. Zu dene frage gitz es formular wo mues usgfüllt werde. Ich wüssti gern öb das „normal“ isch resp. Hät das öpper bi sinere kk nöd müesse usfülle. (Sorry, das hetti vo afang a chönne schribe.aber evtl. hälfed d erfahrige grad no anderne) danke schomal fürd antwort🙏🏻
  • Also ich finde das eher ungewöhnlich so öppis... mini Chli hät au ide 18ssw müesse ihgleited werde kei Herzschlag meh gha ⭐ und KK höt nie öppis gfroget ... okk ich ha au kei zuesatzversicherig gha ... jedoch isch Sie scho versicher gsi (das hani immer gnueg früh gmacht)

    Aber so frage find ich isch allerletscht .zu privat 🤔


  • Ich han au nie so es Formular müesse usfülle. Ben aber erst i de 8.ssw gsi
  • Merci für euchi antworte.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum