Juli Babys 2021 🥰

DuninDunin

1

bearbeitet 26. 01. 2021, 12:08 in Schwangerschaft
Gibt es hier bereits schwangere die ein Juli Baby 2021 erwarten?

Kommentare

  • Ich bi so endi juni afangs juli😊
  • Ich hab 15. juli 2021 den termin! ist meine erste schwangerschaft nach 25 Monaten üben...😋
  • Ach so schön herzlichen glückwunsch🤰
  • Bei mir ist es die dritte schwangerschaft.. die beiden grossen sind 6 u 4🥰
  • 🤗 hallo ihr Lieben. Bei mir sollte es so um den 18.07. soweit sein. Habe anfang Dezember den Termin bei der Frauenärztin und weiss dann mehr. Diesmal hatte ich echt lange und unregelmässige Zyklen, daher bin ich mir recht unsicher. Es ist auch bei mir die 3. Schwangerschaft bzw. die 4. ich hatte vor Nummer 2 noch eine FG. Meine sind nun 4 und 1,5 ❤️
  • herzliche Gratulation! 😊

    darf ich mal fragen ob ihr denn viele schwangerschaftssymtome habt?

    ich bin einfach müde, meine brüste spannen etwas und ich „rülpse“ den ganzen Tag lang😅
  • Jaaa... ET Weiss ich noch nicht genau aber sollte um denn 20 Juli sein😊
    Meine Tochter 6 Jahre ist am 20 Juli Geboren🙈
  • Also mir geht es nicht so gut, fühle mich schwach, es ist mir ständig schlächt und ich bin sehr müde😞
  • Hi zusammen 😊 bei uns wird es um den 17. Juli sein ❤️
  • @Bianca und Meutang:
    Herzliche Gratulation☺️
  • @Dunin gratuliere auch 😊


  • Wie geht es euch im Moment? Ich bin die ganze Zeit müde und träume Nachts viel und ganz wirre Sachen.
  • ich bin auch sehr müde... muss nachts öfters auf toilette, meine büste spannen etwas und aktuell ist mir etwas unwohl... aber ich würds jetzt noch nicht direkt als übelkeit einstufen😅
  • Hallo zusammen.. ich sollte wenn alles gut geht unser 2 Wunder um den 8.7 willkommen heissen..🥰
  • Ohh du bekommst Zwillinge ❤️
  • Wir fibern für unser ersten nach 4.5 Jahren üben und etliche befruchtungsmethoden bin ich nun das zweite mal schwanger. ❤️ im sommer war ich schon mal hatte aber eine fiese Analfistel/ Abzess und leider hat der kleine schatz nich überlebt oder was sonst etwas. Kann man ja nicht genau sagen. Und jetzt finern wir ❤️❤️ aber im Moment habe ich ein gutes Gefühl nebst den Ängsten die man halt daneben immer hat. Nächste Woche erster Ultraschall 🥰
  • @Meutang Nein nein keine zwillinge.. aber das 2 Kind.. ich habe schon einen Sohn.. 🥰
  • Heit ihr scho Termin bim Arzt kah? Ersti Kontrolle? 😊
  • ha geschter gha! Schint aus okey ds si! nume d schilddrüesewärte sige ds höch... 🥴

    heit dir irgendwie infozüg oder so öpis bercho nachem erschte termin?

    @Meutang wie isch di termin gsi?
  • Ich bi scho drü mol gsi.. und han bi de erste richtigä schwangerschaftskontrolle ganz viel infozüg und min muetterpass becho🤗
  • i ha genau gar nüt bercho... fingi irgendwie komisch... überlege mer ärnschthaft d ärztin ds wächsle...
  • I ha mine die Wuche kah, alles guet 😊❤️ i ha am Mentig no eine wel mir wechsle jetzt zumene normale Gyn. Sind jo im Kinderwunschzentrum gsi, bi eus hets natürlich nid klappt kah. Mol luege öbi am Mentig öpis bechum. I ha eifach Info becho wegem Esse bzw. scho vor leste schwangerschaft. Nögsti Wuche isch de Bluetwerte teste. Bi mir gits jetzt e überschnidig vo beidne Gyn. Gwüsdi warte glaub mitem Muetterpass bis zur 12 Wuche chume do au nid drus me lisst verschiedeni Sache.
  • Hallo bei mir sollte ET am 19.7.2021 sein. Getestet hab ich am 23.11 positiv da ich am 3.11 noch meine Tage bekommen habe. War schon beim FA und hab das herz schlagen sehen und die FA teilte mir dann mit das ich in der 8 Ssw bin. War bissl überrascht über die mitteilumg. Also war es einen einnistungs Blutung.
    Wir gehen am 19.12 nochmals zum US

    Allen eine schöne SS
  • Wie gohts euch? I han letscht wuche wieder bluetige ka, das mol aber kei schmierbluetig.. han etzt e wuche strengsti bettruhe ka. Und hüt bi de kontrolle isch alles guet gsi.. am baby gohts zum glück guet. Nackefaltä und di rästliche sache wo si kontrolliert hät sind alli au guet.. obs es meitli oder en bueb git hät si noni chöne säge😁
  • Halli hallo gratuliere eui sllne herzlich.

    Ich be mitem 3 wunder Schwanger die grosse sind 11/15 und ha de ET 19.7.21
    Am donstig hani de ersttrimestertest.
    Beschwerde hani keini bis uf schmerze bide Brüst.

    Liebe gruess
  • Hallo zäme, min et isch de 08.07. üses 2. kind 😄
  • Hallo zäme, bi vo localfamily do übere gwanderet :) bi mir sötti ET am 30.07 si, wär au üses 2. Chind.
  • Heey i bi su bo local family und würd gern biteäte 😍ET isch bi mir 28.07.
  • Häts den ä gschlosseni WA/ Telegram Gruppe für Juli Babies oder isch es do immer so ruhig? 😬 Wie goht’s eu so?
  • Uf Local Family hets en WA Gruppe gha. Bi aber nonig dinne gsi will ich nochli han welle warte. Bi ah j de LF Gruppe gsi und jz isch alles weg! 🤦🏼‍♀️Hets den do jz ah Mami wo bi LF i dere Gruppe gsi sind?
  • Ihr dürft mir auch gerne eure Handynummer angeben, dann schau ich das ihr in die bestehende WA-Gruppe kommt (von LF gegründet) 😊
  • Mama ich bi au i de juli/august gruppe gsi.. schad isch eifach alles wäg..

    @Shaksa Ich schrieb dir e privatnachricht mit mire nr
  • @Shaksa I han dir en privati Nachricht gmacht. Danke Dir.
  • Huhu wie gotz Euch? Alles klar? Wüsseder scho wases bi Euch git?
    I bi gspannt öb mirs am FR erfahred, de hämer de nöchschti Termin. 🙏🏼
  • Mir gohts super, ha kei SS Beschwerde (ih dä 1. SS au nöd ka) chas richtig gnüsse✌️wie goht’s dir? Was es git weiss i nonig, bi au mega gspannt!
  • Mir gotz jz vill besser. Übelkeit isch verbi. Nur no ab und zue...aber isch ok so. Han ca. 7 Woche jede Tag müesse. Hani vo minere 1. SS gar nid kennt. Die hani Beschwerdefrei gha. Jo mol luege wies witer got.
    Morn hani äntli min 2. Termin. Bin jz i de 15 ssw.
    Villicht erfahri jo was es git.
  • Bisher bin ich stilli mitleserin gsi. Ich han ET am 21.07.21 (üses zweite Kind) und mir wönd üs vom Gschlecht überrasche loh. Mir und em Baby gohts bisher seehr guet. Wie gohts euch allne?
  • hallo zämme 🙋‍♀️
    ich ha eJuli Baby 2020(eBueb) Falls öbbr inträsse an Kleider in guetem Zuestand het grössi 50-74 könnet ihr mir epn mache. Schick au gärn Föteli.

    Wünsch euch no egueti Schwangerschaft😊
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum