Mamis Fricktal und Umgebung

Vor 2 Monate bini Mami vome Bueb worde u würd mi freue anderi Mamis kenne ds lerä.

Kommentare

  • Hoi
    Ich bin au us em Fricktal und bechum im Januar au en Bueb. ☺️
  • Hallo zusammen, ich bin seit letztem Dezember Mami von einem kleinen Mädchen und würde mich auch über neue Kontakte freuen! 🥰
  • Hallo :)
    Ich bi im Januar Mami vomene Bueb worde und würd mi freue anderi Mamis im Ruum Frick känne z lehre!
  • Hallo Zämme
    Ich bi letscht Oktober Mami vomene mäidli worde und würd mi freue, in dr Umgebig Frick anderi Mamis kenne zlerne😊 Gegesitig chli Erfahrige ustusche und chli zit verbringe.
  • Hallo Zäme
    Bin usem, Ich han e 19 Monet alti Tochter und e 6 monet alte Sohn, würd mi freue es paar mamis kenne zlehre, chli ustusche :)
  • bi zwar sälber ned vo döt aber ha mis ross in zeihe und bi drum vill im fricktal. ha au vor 2 mönet e bueb becho und ha no e älteri tochter
  • Hallo zäme,

    Ich bi endi September 22 s erste mol Mami worde und würd mich über neui Kontakte freue.

    Wir wohne im Fricktal.

    LG
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum