Augustbabys 21 ❤️

Für alle, die nach ET im August Mutter werden... 🥰

Kommentare

  • Hallo ich bin Nadia und ich bekomme hoffentlich im August mein erstes Babyyy <3
  • hallo zusammen. ich sollte auch im august et habe. hab am 23. 12. einen termin beim fa
  • Hallo zusammen! Ich gratuliere euch herzlich!
    Wie läft es bis jetzt bei euch?
  • Hallo... i sött am 24.8. mis zweite wunder dörfa uf dwelt bringa...
  • Hallo zäme... Was för es schöns Gschänk, a Wiehnachte esch de Test positiv gsi!🥰 Nach Berechnig wör de Termin am 30.08. Afang Januar den zum Ultraschall be mega gspannt! Lg
  • Hallo zusammen,
    mein Kind soll am 23.08 auf die Welt kommen
  • Leider sit gester Bluetige!😢💔 Gseht ned guet us aber händ d Hoffnug noni ufgeh, das doch no alles guet chont!
  • Hallo zusammen ich bekommen auch ein baby im august 21
  • Wer hätte lust auf eine austauschgruppe?
  • Ich darf auch mitkugel😀
  • @Denise81 ohjeee! Wie geht es dir? Hoffentlich ist alles gut?
  • Hallo zeme i kriege au es Augustbaby ET setti 21.8.21 sie😍
  • @tanscha11 Danke es geht auf und ab! Letzte Woche konnte man noch nicht viel sagen im Ultraschall! War noch zu früh! Habe nun am Donnerstag nochmals einen Untersuch!
  • Hoooiii mitenand... ich han im dezember a mim geburtstag dörfa positiv testa un chuma ca am 24. August mis zweite wunder über...🥰
  • halloooo zäme
    han ET vorussichtlich am 31.8.
    es isch s 1. chind und drum nimmts mi so wunder, wies oich allne goht, wo ähnlich "wiit" sind. gseht mer bi oich scho öppis? sind ihr au immer so müed? hend ihr au immer angscht, dass öppis chönnt passiere?
    lille_havfrue
  • @Gina ich set borussichtlich um de 26.8 ume de et ha und ja ich bin au so müed. Ich hen mitlerwile ganz en chline buch. Am abig nach em znacht isch er aber immer grösser und ja die angst heni au. Vorallem willi afangs jahr e fehlgeburt i de 7te wuche gha hen
  • Salut zeme :)
    "Verfolge"die Gruppe und allgemein s Forum scho länger, weil ich sit de 1. SSW gwüsst ha dass es wieder iigschlage het.. aber weil ich genau voreme Jahr e FG gha han, hani mi bis jetzt nöd getraut zum mich falle loh, zum s Glück gnüsse. langi Ziit gsi, zum warte!
    gad vorher hani s 1. Screening gha und vorussichtlich söts am 2.8.21 cho :)
    @Lara Maria gohts dir besser mit de Angst? Bi i de gliche Situation gsi, cha mi erst sit hüt Mittag freue.. @Denise81 und wie gohts dir?
  • @lille_havfrue ja d angst isch chli weg gange. Hen momentan eifach so täg woni wenni hushalt mache mega viel mues pause mache will mir kotzehlend isch.

    Hetet ihr lust uf e whatsappgruppe mit allne dine wo im august entbindet? Da ich s gfühl hen da schribet mengisch lüt ihne und den lang wieder nüt
  • Und wie gahts dir/euch eso?

  • ah scho? ha zum glück chum beschwerde gha, nur chli ufgedunse-sii/unwohlfühle i de 7.-8. wuche.. i wellere wuche bisch du denn?

    Jo, ich wär scho debi mitere Gruppe, why not :) ha niemert i mim kollegekreis wo i au schwanger isch, sind alles nur entfernti fründe/bekannte und die gsehni all halb jahr höchstens ^^
  • @lille_havfrueDanke vell mol förs froge, mer händ e trurigi Ziit hinder ois! Han leider e Fehlgeburt gha, die hed sich am 7. bestätigt!😢Freu mich aber för dich, das be der alles guet esch ond du dich jetz chasch afo falle lo ond SS gnüsse!😊
  • @Denise81 Das tuet mir sehr leid wäge de Fehlgeburt. I han au eini ka Endi November 2020 und chas guet noch empfinde wies dir goht. Nimm dir jetzt e Usziet dass wird dir guet tue. I hoff fest dass es bald wieder be dir ischloh wird.
  • danke das esch u lieb! mer nähmed ois jetz die ziit ond hoffed, das es bald weder klappt!
  • @Denise81 Tuet mir au sehr leid, und au für dich @lachuli :( ich fühle so mit! ich wünsch eu au, dass es bald wieder klappt und dass es denn richtig isch!
  • Viele Dank ☺️
  • danke vell mol
  • ich hetti au inträsse anere whatsapp-gruppe.
  • I wür sust au ine whatsappgruppe cho
  • Huhu i bin neu im app☺️ min et isch 26.8.
    lille_havfrue
  • Salut zeme

    wie gohts eu und wie laufts i de Schwangerschaft? wie wiit sind ihr und spüret ihr was?
  • Ich wür au ine whatsapp gruppe cho...
  • Machemer e gruppe?
  • yasc schrieb: »
    Machemer e gruppe?

    yes please :) wönd die, wo wönd biitrete, mir e privati nachricht schicke und ich gründe eini? darf man das überhaupt oder werdi denn gsperrt? ^^
  • Ich ha dir mini nummere privat gschickt😀
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum