Unregelmässiger Zyklus
Jani
203
Hallo zeme 😊
ich sueche paar Fraue wo s gliche problem hend mit em unregelmässige zyklus. vlt. gids au öbert wo sin zyklus wider in griff becho hät und paar tips chönti geh 😊
wär eifach schön öbert z ha zum sich bizli ustusche 😊
ich sueche paar Fraue wo s gliche problem hend mit em unregelmässige zyklus. vlt. gids au öbert wo sin zyklus wider in griff becho hät und paar tips chönti geh 😊
wär eifach schön öbert z ha zum sich bizli ustusche 😊
Hey! Melde dich an oder registriere dich, um mitzureden.
Kommentare
174
1. ÜZ 28 Täg mit Eisprung, aber nur 10 Täg 2. Zyklushälfrti (inkl. Schmierbluetige)
2. ÜZ 22 Täg mit Eisprung, aber nur 8 Täg 2. Zyklushälfti (inkl. Schmierbluetige)
3. ÜZ 14 Täg ohni Eisprung/Hochlag
4. ÜZ i demm bini jetzt
Han vo minere FA jetzt mou Mönchspfeffer becho, wo chli sött häufe und vor auem sött PMS (Brustschmärze) chli mildere. Das nehmi jetzt sitt Zyklustag 2.
Was isch dis Problem?
0
203
mol sinds 28 täg mol 50 täg i han im einte zyklus so schmerze dasi nurno flachliege und im nögste hani gar kei schmerze.
sit em letschte summer hani immer wider schmerze Links und rechts une im buch wo mi fast verrisst. wo da s erste mol cho isch hani 3 wuche lang mini periode gha bin natürlich bi minere FA gsie und hans au abkläre loh es isch alles guet. sie meint da hät was mit stress ztue, obwohl ich frühner scho nöd gad n bilderbuech zyklus gha ha.
0
Mol luege wies jetzt noch de dritte geburt isch, ha mini mens nonig, aber jetzt störts mi nüm, wil d‘familieplanig abgschlosse isch.
0
343
203
203
0
626
203
203
626
203
626