Sprechen Kleinkind 💬

Mich wĂŒrs wunder neh ab wenn hend eui Kidis afange schwĂ€tze? Min Sohn isch 22mt seit scho ab und zue es paar Wort aber selte. Ich mach mer jetzt kein Druck wege dem, aber bi halt glich chlii gspannt wies bi eu gsii isch. 😊

Kommentare

  • Üse Bueb het ersch mit öbbe 3 jĂ€hrig richtig chönne schwĂ€tze. Ab 2 jĂ€hrig no Bebe sprach und einzelni wörter. Eifach nid stresse, si wĂ€rde rede ohni punkt und komma und das vo de sekunde a wosi am morge d auge ufmache bis si zobe wieder mĂŒed zuegheie😄
  • Ab 24 Mönet het sie jede Tag neui Wörtli glĂ€rn 😍 Has ab det nĂŒme chöne ufschriibe es sind so viel xi 🙈 2-3 Mönet vorher hani no denkt, sie wird no lang nöd rede. Und den het sie plötzlich agfange wie es Buech schwĂ€tze đŸ„°
  • Das chunt scho na ... mini isch jetzt 25 MönĂ€t ... und jede Tag ĂŒberrascht sie mich meh ... chömet sch sĂ€tz wie "Mama darfi usĂ€" oder "Mami darfi mit abe cho"

    Jedes chind isch da anderscht "sie isch defĂŒr erscht mi 15 MönĂ€t gloffĂ€ đŸ€”đŸ€ŁđŸ‘ aber es isch eh megga spannendi Ziit ...
  • Ok danke eu fĂŒr eui antworte 😘 das beruhigt eim scho chli 😅
  • mi gross het fang mit 2 di erschte wort gredt. 2 wort sĂ€tz ersch mit knapp 3. Ă€r isch iz 3,5 u ab nöchscht monet gö mer i d logo, wĂŒu Ă€r sehr schlĂ€cht redt u sehr hingerdri isch mit Grammatik u auem. aber o Ă€r wird mou richtig rede đŸ€·â€â™€ïžđŸ™‚
  • @Gröipschi Da hesch au wieder recht, mir redet ja schlussentlich au alli und hends sicher au ned all glich schnell chöne â˜ș
  • Mini het mit 20 Mönet 2-3 Wort SĂ€tz gred, und denn natĂŒrlech schnĂ€u meh und e grössere Wortschatz gha. Si isch eher e frĂŒechi gsi. Itz mit nid ganz 3,5j red si nĂŒm viu besser aus anderi, si hei alles möge ufhole. Ebe schlussendlech lehre mir aui rede und de merktme ke Unterschied me bide Chind â˜șïžđŸ‘
  • mini het mit 2 jöhrig kei 50 wörtli gredet und all hen gstresst si mĂŒessi min 50 wörter chöns mit 2 jörig. hen mi schu wella in d logopĂ€die schike mit ihre. i han aber nĂŒt gmacht und 3-4 mönet spöter het si gredet wia es buach ohni punkt und komma.
  • Üsi redet mit jetzt denn 2 scho sehr verstĂ€ndlichi SĂ€tz. Hed aber seeehr frĂŒeh agfange. De ki Arzt hed bi de letste Kontrolle scho gstuunet gha.
    De sohn hed fang mit 3 verstĂ€ndlich gredt. S isch Sooo individuell, die chli vo de Schwögerin isch 3 Wuche jĂŒnger als eusi und redet no voll babysprach😏
  • min Bueb red mit 3.5 nonig korĂ€kti sĂ€tz, aber mir gsehnd wiener vortschritt macht sind idĂ€ logo gsi aber hĂ€nd wieder ufghört welmer ihm wennd ziit lo er isch eh allgemein en spotĂ€ 😉
  • Isch scho interessant wie unterschiedlich chind chönd sii, aber isch au spannend â˜ș
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum