Welche FolsĂ€ure in der Schwangerschaft đŸ€°đŸ»?

hanehane

126

bearbeitet 16. 02. 2021, 23:40 in Kinderwunsch
Hey Leute, welche FolsÀure habt ihr genommen in der Schwangerschaft?

Kommentare

  • Andrefol heisst die glaub
    hane
  • Muess me die die ganz Schwangerschaft neh? Sind die guet?
  • Han au andreafol gha & denn mit 12 wuche uf ss-vitamin (elevit pronatal und omega-fettsĂ€ure) gwechslet. Das beinhaltet folsĂŒre.
    hane
  • Ich han s‘Natalben plus gnah; det hesch alli wichtige Vitamine, Mineralstoff und OmegafettsĂ€ure dinne und d‘FolsĂŒĂŒri isch inere biologisch aktivierte Form dinne wo de Körper am beschte so chan ufnĂ€h😊
    hane
  • Okey Danke. Han im Internet nachegluegt es het verschiedeni vo dene natalben plus wele verpacking isches oder spielts nid so ne rolle?

  • aenderli schrieb: »
    Ich han s‘Natalben plus gnah; det hesch alli wichtige Vitamine, Mineralstoff und OmegafettsĂ€ure dinne und d‘FolsĂŒĂŒri isch inere biologisch aktivierte Form dinne wo de Körper am beschte so chan ufnĂ€h😊

    Ah okey Danke dir viel mal, han im internet nachegluegt es het verschiedenni natalben plus vo verpackig her oder spielt nid so ne rolle?
  • Es isch sone rosaroti Verpackig😊 und es isch s‘Natalben plus und nöd Mama oder suscht e bezeichnig đŸ€—
    hane
  • Andreafol zahlt krankekasse, s’natalben nit und das isch huere tĂŒr, nur so als info
    hane
  • I ha femibion. Eismau hani ds kassezeddeli dr KK igschickt. Sie zahles nid. Gits wĂŒrkli FolsĂŒri wo d KK ĂŒbernimmt?
    hane
  • Andreafol wird be mir zahlt..
  • Nur wenns dier d FA Ă€rztin verschriebt. MĂŒesstisch bi ihre es rezĂ€pt hole
  • Jaa han mini FraueĂ€rztin gfragt kah, weli FolsĂ€ure das sie duet empfehle, sie seit die vo Burgerstein Schwangerschaft und Stilltzeit, die wĂ€rde au zahlt vo de KK.
    aenn
  • Miette schrieb: »
    Han au andreafol gha & denn mit 12 wuche uf ss-vitamin (elevit pronatal und omega-fettsĂ€ure) gwechslet. Das beinhaltet folsĂŒre.

    hĂ€sch du erscht nach 12 wuche ufs elevit mĂŒse umstige? ich han ebe au s'andreafol und mich scho lĂ€nger gfröget, ob ich nöd umstige mĂŒsst đŸ€” wills ja nume folsĂŒri drin hĂ€t.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum