Hibbeln ob Mens ausbleibt oder nicht?

KringelKringel

241

bearbeitet 8. 11. 2021, 18:12 in Kinderwunsch
Wer ist auch gerade am hin und her überlegen ob es geklappt oder nicht?
Bis zum testen geht es noch eeewig 🙃
zuzu
«13456776

Kommentare

  • Hier🙋‍♀️ hätte vor gestern meine Mens bekommen sollen,aber bis jetzt ist sie noch nicht da
  • Oh dann drück ich dir die Daumen dass sie weg bleibt. 🍀
    Ich bin erst ES 4 🙃
  • Hattest du irgendwelche anzeichen?
    Bei mir zwickts immer wieder und heute hatte ich so ein Wärmegefühl bei der GM. Aber das kann alles oder nichts sein
  • Nein eigentlich nicht,ausser dass ich seit ca 3 tagen morgens übelkeit habe und vermehrter Ausfluss habe ich auch seit dem Eisprung... danke ich drücke dir auch die Daumen🍀
  • Drück euch allen die daumen 🍀🍀
  • 🙋🏼‍♀️ bin es +3 oder 4 💪🏻✌🏻
  • Wenn nur das Warten nich wäre 🤔
  • Ja das warten ist soo schlimm... 🙈 Ist kaum zum aushalten.
  • @Elefäntli gspürsch au ab u zue es zwicke? I gspüre immer wieder mau öpis, u das macht mi wahnsinnig. Ha so angst dass i mir das iibilde oder eifach pms isch. Bi völlig dürenand 🙈
  • @Kringel ohh jo mir gots genau glich, isch e mega scheiss gfühl und i kämpf scho zwei johr für üses zweit wunder me gspürt jedes zwicke
  • Hey zämme. Mi Fründ meint ich söll erscht endi nägscht wuche e Test mache. Bi jetzt ES 14 und no kei Mens...
  • Gester ischs mir immer wieder flau im Mage gsi u au Kopfweh gha. Hüt wieder Kopfweh u ha mi scho 1 mau müesse übergeh. Cha das scho Schwangerschaftsübelkeit sii? Ha gmeind die chöm spöter. Bim 1. hets so ir 5./6. Ssw agfange
  • Phu es gids nö wases nonö gid, häsch di evt au wäg em kopfweh möser öbergeh?
  • Weiss nid. Ha zgfühl gha dÜbelkeit isch hüt schlimmer gsi als sKopfweh. Aber cha scho sii dass das e zämehang het.
  • abwarte nöchst wuche weisch meh 😉
  • @Kringel wenn häsch denn vor zum Teste?
  • Weiss noni... Entweder am Wucheändi mitme Frühetest oder erst Di/Mi wenn dMens nid cho isch.
    Mini Tempi stigt immerno. Vo dem her alles guet sowiit. Ha gester Abe es Seaband agleit. U jetzt isch dÜbelkeit au weg 🍀
    I bi hi u her grisse, getrau mi gar nid zhoffe 🙈
  • Wenn chönntisch du teste?
  • I cha nöchst wuche am Mi Teste 😉
  • Naja denke dini übelkeit chunt au vlt chli vo ufregig und viel überlege 😀 mach die nid verruckt machsh am WE und shüsh nomol nächstwuche wen no nüd azeigt
  • @samira hmm... Das cha natürli au chli sii.
    Mal abwarte u luege
  • @Kringel wie gots dir mitlerwile?
  • @Elefäntli ha nur no liecht Kopfweh u übel ischs mir nüme. Ich tippe ufne Migräneafall.
    U süsch hani eifach ab u zue sones Mensgfühl. Und wie gats dir?
    Ha hüt e Frühetest kauft. Mal luege wenn i ne mache. Getrau mi irgendwie gliich nid. Ha chli schiss dass es nüd azeigt.
  • mir gots guet han sit zwei täg au die mensschmerze aber das isch vollig normal bi mir 🙈

    Jo druck der dumme brichtisch denn 👍🏻
  • @Elefäntli ja machi. Du aber au 😊

  • Jo klar, häsch ä guets gfühl. i weiss scho jetzt das wieder nüt isch i cha au noch 2 johr gar nöm dra glaube 😬
  • Ich weiss nid wasi söll glaube. Bi hi u her grisse.
    Oje... Ja das glaubi, isch nid eifach optimistisch zbliibe e so. Ich hoffe aber ganz fest für dich, dass es klappet diesmau. 🍀
    Isches dis erste?
  • Mir hoffeds doch au aber me cha nö immer so positiv blibe. nei nei s zweitä 😉
  • I bi hüt bi ES+10 abr isch wahrschinlech o widr nüt gsi (si sit gli 8 monet drannä fürs 2te) i wartä jetzt mau ufd mens am weekend 😉
  • denn hoffemer mol i find alles i eim johr völlig normal 😆 und bim zweite gots eh lenger seitme 😅
  • Abr wrum geits de immer lenger bim 2. 😂 das isch doch nid normau die warterei😂
  • Kei ahnig aber das säge viel das bim zweite lenger brucht händ, und jo die warterei got rächt uf psyche vorallem bi mir weiss nö wies ihr händ 😆
  • ich bin bim 2. au gad schwanger worde.. so wie bim 1., leider de verlore. ich glaube, das seget viil, wills weniger ziit zum herzle hend 😉
  • Mir hei „gnue“ zit zum härzlä i machä ovu‘s etc abr es klappt nie😂🙃 jetzt hani mau aues lasi, ohni teschts ohni nix u ha drbi gmerkt dasi sehr ä churzi 2. hälfti ha (ES am zt 14/15 u am 25/26 scho widr mens) ha agfangä mit prefemin vor 3 monet het abr bis jetzt no nid viu gnützt. I dänke i wartä nümme auzulang für ne gälbkörperschwäche test bir FA 🤷🏻‍♀️
  • Bi mir hetts dä zyklus nid klappt,d mens isch cho
  • @Mimi89 oje... So doof. 😞
  • Nid so schlimm,isch dr erscht zyklus wo mrs versueche😊 chunnt scho guet🤞
  • Kopf Hoch @Mimi89 chunt guet 😉 dr erscht zyklus isch sowiso immer schwirig z verwütschä 🥰
  • Danke euch😚
  • @Talisa: Ich bin immer recht schnell schwanger worde (vor de Mens schwach positiv teschtet) und de isch d Mens verspötet cho.. de hani Utrogestan becho und han dörfe schwanger bliebe.. de ide 8. Ssw leider verlore. Chan guet sii mit de Gelbkörperschwächi.. wür nöd zlang warte 😊 Prefemin het bi mir übrigens nüt gnützt.
  • @Bindli
    Merci viu mau für di Tipp. Utrogestan hani dehei abr i has vor schwägerin becho, si het o so dörfä schwanger wärdä. I weiss eifach d awändig no nid müesst sowiso zersch zur FA😉 abr i wartä o nümme zlang. O wes bi de erschtä 2 ss ohni het klappet (1.ss fg ir 9ssw u 2.ss früehgeburt idr 28ssw)
  • @Talisa: Utrogestan söttsch nöd eifach vo öpperem neh.. ich wür das zerscht mitm Frauenarzt aluege. Ich muesses abem 12. Zyklustag eis neh.. ich han das bide 1. Schwangerschaft au nöd gha.. ich glaube, es het e halbs Jahr nach de Geburt agfange. Han au immer e Wuche vor de Periode Schmierbluetige.. mit Utrogestan isch das au weg 😊
  • @Bindli Ok guet de wirdis eso machä 😉
  • Auso i bi hüt bi ES+12 u ha negativ testet mitemne früehtescht. Ha abr numä teschtet wüus mir sit 3 täg dr ganz tag schlächt isch 😂
  • Ich bi am DI ES+ 13 und wird Teste us gwunnder 😜
  • Ab morn chan i au hibble.. Han hüt min ES 🥰 und de Tag au scho usgnützt 😍

  • Wohoo aues guetä @lachuli🥰

    @Elefäntli, ja am mittwuch teschti nomau mit weni bis denn ke bsuech vom 🐉 ha😂
  • Ich bi hüt ES 13 u i darf nid teste 🙈😅 Min Schatz seid mir sölle besser warte u luege ob dMens am Di chund oder nid.
    🙃
  • I hätt gschidr o nid teschtet hüt 🤷🏻‍♀️ bi ES+12 isch haut scho no zimlech früeh öppis z erkennä 😌

    Hehe si mir aui am zischti / mittwuch widr nachä?🥰 hoffä mir für üs aui z beschtä
  • Druck euch ganz fest Dume 🍀
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum