Dezember-Babys 2021

Hallo zämä, vilech hets o no es paar mamis wo idr letschtä paar Täg hei dörfä Positiv teschtä u im Dezember es chlises Wunder bechöme ❤️❄️mir hei ET am 6.12, hei jetzt gli es jahr güebt für üses 2. Wunder. Würd mi fröiä überne ustuusch mit öich 🥰
dezbaby
«1

Kommentare

  • ich chume mal dezue 😅👋 Dezember babys 🙏🍀💚
  • Yeeeeeeeeee gratulierä ❤️❤️❤️❄️❄️❄️
  • danke vielmal 🧡 Hauptsach simer genau glich wiit gsie mit allem und beid nacher schwanger😅👼
  • So schön❤️ heit dir o so lang güebt?😂 bi üs hets jetzt 8.monet duuret😌 isches dis erschtä? Ja gäu 6.12 cools datum 😂 wie füusch di? Was hesch für azeichä?
  • mir händ ab dem jahr nüm verhüetet aber eigentli erst de monet hani mal richtig chli uf de es gluegt 🙈 also bin mega dankbar und au baff das es grad ihgschlage het 🙏 euses zweite de gross wird bald 2 im juni 👼 bis jetzt eigentli no guet aber sitt em letschte dunnstig merki mis underliib recht immerno wie d'mens 🤷‍♀️ hoffe mer isch die ss nöd so schlecht, bi de erst hani gfühlt bis am endi fast nur ko**** 😩 und bi dir? 🥰
  • Wow mega cool ❤️ üsi tochter wird im Ougust 2 jährig (wär Abr eigentlich es novemberli gsi u isch ja zfrüe cho) u wird de 28 monet (korrigert 25monet) si wes 2. chunt 😍Mir geits wunderbar, i ha ke angscht, weder vorä FG no vorä ernöite Früehgeburt😌alle guten dinge sind drei😂 dasmau chunt aues guet ha vous vertrouä ❤️ ou jaa da hoffe mr das dasmau nid so muesch 🤮 mir isch sits iigschlagä het (öppe ä wuche jetzt) non stop schlächt, muess immer widr öppis knäbberle de geits wäg 😂 müed bini o mega abr das kenni vo mirä tochter här isch dert genau glich gli 😂 wie machet dirs? Säget dirs dr Familie jetzt scho odr wartet dr no? 🥰
  • das findi super die ihstellig ✨💛 schlussendli chunts immer so wies cho muess aber ich bin au positiv ihgstellt,dass eusi würmli und mir das super meistere werdet ☺️ ohjee jetzt scho du armi , wenigstens gahts mit öppis knabbere chli weg 😅 jö eusi grössere au fast glich alt 🥰 weiss es ebe nöd am liebste würis allne scho sege 😅 aber glaub warte mal uf de ersti undersuech ab und denn hani au es ulttaschallbild 📸 wie gsehts bi eu us, chaschs au chum für dich palte ? 😂
  • Hehe super si mir üs da ähnlech ❣️ ja mir heis üsere familie gseit wüu mir möchte das aui vo afang ah chöi mitfiebere 😌 im gschäft sägis ersch nachem 2. Ultraschall u nackefaltemässig vorhär sägi nüt (si wärdä eh ke fröid ha😂) i cha am 28.4 zum US ga 😍 mau luegä ob aues guet isch abr dänke scho 🥰 ha gester mit mirä FA telefoniert u si het gmeint i chön jederziit cho (ha ja sowiso ä risikoschwangerschaft wäg mire extreme früehgeburt mit dr tochter) abr i probierä würklech die 4 wuche abzwartä ☺️ u du? Machsch hüt no ä termin ? 😍
  • denke au das alles guet isch 🧡 ja lüte nacher mal ah ,bin denn gspannt ☺️ wür so lache würi au am 28.4 en termin becho 😂ebe bin chli hi und her grisse mit sege 🙈 luegs glaub mal mit mim mah ah evtl am wucheend gsehmer es paar vo de familie 🥰
  • han jetzt grad ahglüte bi minere Frauenärztin, han am 20.4 de Termin ✨🥰
  • Jeee super ❤️😍 ooo i bi grad niidisch chasch ä wuche früecher 😂 nei spass wird sichr aues guet si ☺️ ja redsch mau mit dim maa mau luegä wenn dirs säget 😍
  • ich han imfall echt denkt sie seit mer au eh wuche spöter 🤷‍♀️ aber du umso meh freud hani frühner bzw vorfreud und ufregig 😂☺️ wür ebe scho zerst no s'ultraschallbild ha aber wie ich mich kenn chani s'muul sicher nöd hebe vorallem bi mim mami 🙈😅
  • Ja du geisch id 8ssw u ig de idr 9ssw ❤️😍 fröiä mi so... ha scho zgfüu es git zwillingä 😂😂 ja i kennes i cha o ke gheimnis bhautä 😌
  • Hahahahah oh also zwillinge müssti nach mim wilde bueb wonni han jetzt nöd no ha aber du mer nehmeds wies chunt 😅😴 ja vorallem halt so öppis schöns gäl, ha denn immer sgfühl mer gsehts mer sicher ah dasi öppis gheim bhalte 😂🙈
  • Mir hei zwar ä krassä start gha bi üsere tochter, 3 monet im spitau abr si isch hüt so ne goldschatz u mi würds nid wundere weni jetzt ufsmau grad zwillinge bechäm 😂 mir wärdes gseh... 😍
  • ohhje aber jetzt isch alles guet? Zwilling sind ja au herzig, sicher mega streng aber herzig 🥰 würsch dich demfall freue uf zwiiling?
  • Jaja aues guet si isch gsung, haut sehr ä fini schmali persönlechkeit😂abr ä grossi. Auso si isch jetzt knapp 9kilo,80cm ❤️ ja i hätt fröid a auem houptsach gsung u bis am schluss schwanger 😍 das wär für mi schön 🥰 was wünschisch dr fürnes gschlächt?
  • natürlich gsund und alles guet wünscht mer sich immer egal was es suscht wird aber mengisch het mer ja glich es bizzli en wunsch wenn mer chönt wähle 🙈☺️ also zwilling müssti jetzt nöd grad ha aber wür mich sicher au freue 😂 und s'gschlecht isch mer glich wür mich ab zwei buebe genauso freue wie wenni no es meitli hetti 🥰 bi dir , zwei meitlis oder lieber no en bueb?
  • Auso i ha starch z gfüu dases dasmau ä bueb git. D ss isch so intensiv 😂 füehles riichtig😂❤️ mir spiuts ke rouä was houptsach gsung u aues guet dr räscht isch üs glich 🥰du hesch di glichi istellig das fingi super 😍
  • bi de erste SS hani au vo ahfang ah irgendwie gspürt dases en bueb gitt , jetzt hani no keis gfühl ..chunt viellicht no oder denn nachem erste Ultraschall 🥰🍀
  • Hallo 👋🏼Bechume au es Dezemberli, ET 05.12.21 luut minere rechnig mit mim kurze Zyklus 🙈 üsi Chind sind alli fasch glich alt,
    mini Tochter wird im Oktober au 2 🥰
  • Gratulierä vo härzä ❤️🤰🏻❄️ ja witzig das üsi ching aui fasch glich aut si 😂 wie hesches eso? Wie füusch di?🥰
  • Guet, eifach emmer heiss ond chli kreislauf 😅🙈 aber sösch nüt.
  • Hallo zäme ha vorere woche positiv testet be neu do
  • Hei hei birrewegggli gratulierä vo härzä ❤️❄️ wenn hesch di ET?☺️
  • Ech ha ei bueb april 16 de en fehlgeburt und jz beni zemmli gspannt öbs dasmol klappet.🙏🏻
  • Duet mr leid wäg dire fg 😞i ha o eini gha im 18, u im 19 hani mini tochter becho u jetzt nach 8monet bini Schwanger wordä ❤️
  • hallo zämme 😍😚 ich bin au schwanger und et isch: 3.12.21 🥰🥰 also no recht früeh
  • Gratulierä härzlech dezbaby ❤️🥰 mir si aui bis jetzt rächt früeh drannä 😂
    dezbaby
  • Hei dezembermamis, hend ihr au scho so chli ss ahzeiche? Verliede kei kaffi meh muess ständig go bisle und cha ned pfuuse welli so zapplegi bei han ( hani vorher nie gah) kreislauf esch öppe chli tüüf und immer es zieh im buch.
    Bem zieh beni chli unsicher das hani bem erste nie gah🙈
    EniArelis
  • Hei bireweggli ☺️ ja mir isch immer widr schlächt u szie hani oo immer widr 😂 dr kreislouf isch o eher töifer abr süsch wei mr üs nid beklagä 😂
  • Nei nei ned beschwäre, so merki wenigstens das öppis god😅
  • Hallo Mamis🙂
    Habe einen Missed Abort gehabt im Oktober 20‘ und nun bin wieder schwanger.
    Es ist mega schönes Gefühl(1.Baby),bin aber ab ins zu ängstlich und unsicher ob alles normal lauft.
    Muss auch ständig pipi machen und kann kaum paar Stunden schlafen.Ganze Zeit ein Ziehen im Unterleib.Sonst bin gut darauf:natürlich Übelkeit ist 0-24 da,aber Erbrechen musste bis jetzt mit noch nicht.
    Wann habt ihr den ersten Termin abgemacht?
    Ich weiß,es ist noch sehr früh(deswegen wollte erst nächste Woche gehen),habe am 16.04 abgemacht bei der Gynäkolog.
    Es geht noch über eine Woche bis denn😅
    Wünsche uns alles einen schönen 🤰🏻 Schwangerschaft
  • Hei Eni willkommen und eine wunderschöne SS. Tut mir leid mit deiner FG ich hatte auch eine ich kann deinen schmerz verstehen🥺

    Wow schön kannst du schon nächste Woche zum US, ich darf erst in 3 Wochen schauen 😂😂. Auch mir ist immer wieder schlecht und ziehen im Unterleib ist auch fast immer da. Wann hast du ET im Dezember?
    Eni
  • Sicherlich ist es besser,ein wenig später zum schauen (ab 9.woche)
    Aber ich dachte ,ab 6./7. sollte man schon den Herzschlag sehen.☺️
    6.12. hat mir den App ausgerechnet..
    Du?
  • Ich habe auch am 6.12 ET 🤗

    Ja geh mal schauen, man sieht sicher schon einen Herzschlag 💓
  • Cool,wir haben am gleichen Tag..
    Wobei beim 1. kann es kli länger ga.
    Ich rechne so 15.11-15.12. alles möglich.
    Ich finde den Forum so guet,es ist schön zu wissen dass es anderen auch ziemlich gleich geht wie mir.🙂
  • Hallo eni, schön bist du da. Ich darf auch erst in 3 wochen schauen habe 8.12 den termin. Auch ich hatte eine fg in der 10. woche und kenne das gefühl.
    Aber positiv denken ist das einzige was wir machen können🍀
    Eni
  • Es tut mir auch leid wegen euere Vorgeschichten..ist nicht einfach.
    Aber wir bleiben positiv und hoffen dass es alles so kommt wie sein soll😇
  • Ech be au debie Et 2.12.21 🙂
  • Hei martiina härzlechi Gratulation 🤰 du chasch di gärn o zu üsere Whatsapp Gruppe hinzuefüegä, chasch mr schnäu ä privatnachricht machä mit dim nummero u de chani di drzue due 🥰
  • Hey Martiina ,herzlich willkommen.
    Wir werden immer wie mehr🤩
    Hoffe geht euch allen guet.
    Ich bin ok,nur immer wie wenig Schlaf.
    Ab Freitag bin auch gerne dabei im Whattsapp.
  • Hallo Zäme
    ich han au em Dezember Termin😍 bes jetz gots mer sehr guet ossert rächti Müedigkeit han ich gha aber werd au langsam besser!😊 lg
  • Hei knöpfli gratulierä härzlech ❤️ mir hei ä whatsappgruppe wo Aktiv isch hesch o wöuä drzue cho? Chasch mr ä privatnachricht machä mit dim namä u nummero u de chani di drzue due 🤗 mir si o aui gli idr 13ssw wuchä u heis sowiit guet🥰 hüt hei no grad es paar ETT
  • Hallo talisa, i chume morn i di 13. wuche u ha dr am mäntig e privatnachricht gschickt mit mire Nummero. Hesch echt die gseh gha? Liebs Grüessli
  • Hei liebs Schneewittli nei i ha leider ke nachricht becho. Schrib mr doch schnäu im whatsapp u de dueni di drzue. Knöpfli 81 du chasch mir süsch o schribe i gloubä bi de nachrichtä spinnt öppis. Mis nummero isch 079 158 99 81
  • @Talisa han der es whats app gschriebe🤗
  • Hallo 👋🏻 bi au derbi ET 2.12.21 🤗
  • Heiii Taho96 suuper schrib mr doch churz es sms u de chani di id whatsapp gruppä inä due😁 mis nummero steit grad es paar nachrichtä obe dirä 😂
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum