Nachname- unverheiratet Eltern

Hallo miteinander :)

Wir haben bald ein Termin auf dem Zivilstandesamt wegen der Vaterschaftsanerkennung. Wir sind nicht verheiratet & werden auch nicht heiraten.

Unsere grosse Frage ist nun an euch, welche erfahrung ihr gemacht habt mit dem Nachnamen? Habt ihr den Name vom Vater oder von der Mutter gewählt? Was sind die Vor- & Nachteile auf längere Zeit?

Danke für eure Erfahrungen 😘

Kommentare

  • Mir hend dNachname vom Vater gno. Er het sich das so gwünscht. U i finde es spilt kei Rolle hützutags.
    U falls mir doch no würde hürate, de muess zKind d Name nid wechsle.
  • Unsere sohn het au dr Nochname vom Vater. Ich ha s kind 40 wuche dörfe in mir trage,denn ha ich ihm das welle schenke🥰
  • Mir sind zwar ghürote, händ aber eusi nämä bhalte, und dkind heissed wie ich, isch mir sehr wichtig gsi und für min maa passt das so
  • ich chas nur us sicht vode schuel säge. ha scho vo paar Lehrpersone ghört, wo i bitz blödi situatione cho sind, wo s chind gheisse hed, wie smami... egal wie weltoffe mer isch, chundmr wie nid um de gedanke, ob echt de papi de liiblich papi isch, eifach will mr es chind wie automatisch em mami zueordnet, bim papa weiss mers halt wie nid sicher
    aso gell, das isch eimal und de weiss mers ja nah (fallsmr fragt oder so), aber ich find wie, dassmer das, wemer nid sicher isch wegm name, au sett bedenke
  • üsi ching hei mi name, wüu mi d ching vo mim brüetsch hei o dr name vor muetter, u so chani üse glich witergä.
    mittlerwile si mer ghürote, i ha aber dr name bhaute u d ching natürlech o.
    u wäge däm wo d manowela seit, das isch mir so egau. söue doch d lüt dänke, was si wei, mir wüsse jo, was sach isch.
  • Jo gäll find au was anderi denked isch si glich😄i ganz vil andere länder isch äs normal, dass nöd alli glich heissed und i dä schwiiz bim hürote jo au scho äs par jahr😊
  • Danke für eure Feedbacks 😊😘
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum