Helloo zämä

Han churz en frog und zwar bin ich ide 4-5 schwangerschaftswoche und han extremi halsbeschwerde also respektiv schluck weh was chani dagege unterneh?

Han scho gestert salzwasser gurgglet..

Hender zuscht no huusrezeptli?

Wenns goht gar kei medis.. danke

Lele 😇

Kommentare

  • Tee mit Honig und Bouillonsuppe helfet mir immer guet :)
  • Danke dir 10000.. 🥰
  • E hühnersuppe mache, zwieble im zimmer ufstelle, de hals fuecht halte mit tee
  • Danke corina.. 😊
  • Ich mach mier immer zibelewickel 🙈. Zibele ufschnide, mikrowelle und denn miteme nuschi vom chli iwickle und um de hals binde (so für 1-2h). Stinkt furchtbar, aber het mer immer gholfe. 🤦‍♀️ salbeitee oder kamilletee mit honig. susch gits no angina Mcc, die chame glaubi iner SS neh.
  • Miette schrieb: »
    Ich mach mier immer zibelewickel 🙈.

    Jo genau! Stinkt aber hilft 😁 Und Vicks Salbi! Eh was vom Beste für Erkältige.
  • S allerbeste gäge hals und schluckseh isch dass mer d schliimhuut befüechtet. Veeel trinke und en absolute gheimtipp sind d emser halspastillen ohne menthol+zucker. Aber nor die! Alli andere emser trochne us!

    So wie salzlösig förd nase. Wenn mer d schliimhüt pflegt de händ erreger au weniger chance zum festsetze
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum