Impfen 💉 gegen Corona 🦠 Ja oder Nein?

Hey zäme, ichmach mir sochli gedanke wegem impfe geg Corona... was haltet ihr defo? Es isch ebe so das ich mir chli en chopf mach wel ich no chind ha will. Und da mer ja noni weiss wases für folge schäde cha ha bin ich eher degege. Weni jetzt kei chind meh wür wele ha würis mache... wie gsehnd ich das? Wie isch eui Meinig dezue?
Machi mir zviel Gedanke?

Kommentare

  • Schrib fehler 🤣 wie gsehnd ihr das?
  • Ich los mi vorerscht nid impfe,da me nid genau weiss,wie d impfig gege all die mutarione wirkt etc...und mi Partner schafft in dr Chemie und er isch ganz klar gege d impfig,da me "so schnell" e wirktstoff gfunde het,isch komisch....
    fabe
  • Mir lönd üs impfe. Umso meh dass sich impfe lönd umso schneller isch de weg zruck zur normalität. Wemer d impfig het und de körper antikörper, den gitmer die vilich au am baby bim stille witer und da het den ascho chli antikörper.. ich ha zerst au gfunde es isch sehr schnell so e impfig hergstellt worde, aber die seg guet testet worde. Weni schwanger wär würi abwarte, vorher oder noher würis mache. Uf insta gits e ärztin vo De wo amel drüber brichtet dr.juliafischer vilich het sie no infos wo dir helfet.
  • Mier si scho gimpft. Schaffe im gsundheitswese, darum hanis scho hinner mier. Han au ufer intensivstation usgholfe...
    Han au no e chinderwunsch.

    Ich möcht niemert uberzüge, das muess jede für sich selber entscheide.
  • Ich und mi Maa löhnd us nit Impfe. Möchte au no ä witers Kind und äs isch ä unbekannti Gfohr, wo die meischte us Angscht mache, weil Sie dänke äs wird alles wieder, wie friener. Ich gang jetzt nit mehr in's Detail, do äs jede für sich sälber muess wüsse& sich derbi wohl fühle. Unseri Familiene händs gmacht. Wenn uns dr Staat zwingt, luege mir wägeme Antikörper tescht, do mir beidi im Jamuar positiv sind gsi. Lg
  • Zerst es muess jede sälber wüsse und überzüge wotti niemert
    De Impfstoff isch schnäll „gfunde“ worde wills Corona scho lang git, Sars,mers ghört au dezue, also isch es nöd en vollkomene unbekannte virus, nur en umbaute, das es weltwiets interesse dra isch gsie, häts gnueg gälder geh zum die ganzi ufmerksamkeit uf de impfstoff zlege und isch somit schnäller gange eine uf die bestimmte spikes zmache
    De impfstoff isch zwar en rna imstoff aber nöd en dna, aso er veränderet weder eusi dna no chan er unfruchtbarkeit mache
    Min maa isch bereits gimpft und ich bin au bald dra(gsundheitswese) da ich corona gha han und nöd grad nur es bizzeli, will ich das definitiv nie meh so müesse duremache und darum staht für mich d impfig fest
    Wänn keis guets gfühl häsch, dänn stimmts für dich nöd und suscht würi mi vo verschiedene quelle nomal gnau informiere ubd luege obs dänn passt oder nöd
  • Denke au da mue jeder selber wüsse. Mini Familie hät sich scho impfe loh, min Fründ wöts au nur ich bi aktuell unsicher, well i schwanger bi. Do isch eifach no e ungwüssheit do. Aber für da gits gnueg Asprechpersone a die ich mich wend.

    Das findi aber e sehr wichtigi Information:
    Corina schrieb: »
    De Impfstoff isch schnäll „gfunde“ worde wills Corona scho lang git, Sars,mers ghört au dezue, also isch es nöd en vollkomene unbekannte virus, nur en umbaute, das es weltwiets interesse dra isch gsie, häts gnueg gälder geh zum die ganzi ufmerksamkeit uf de impfstoff zlege und isch somit schnäller gange eine uf die bestimmte spikes zmache
    De impfstoff isch zwar en rna imstoff aber nöd en dna, aso er veränderet weder eusi dna no chan er unfruchtbarkeit mache.


    Genauso isch chum en andere Impfstoff so guet und usführlich testet worde, bevor er Zuelassig übercho hät.
    Alli bürokratischi Hürdene wo do sind bis me en neue Stoff use bringe cha sind beschleunigt worde, me hät also nöd ewig möse uf e antwort warte.
  • I stah überhoupt nid dehinger aber i impfe mi im wider mini Freiheite z becho was reise und so ageit
  • definitiv nein...
  • Mir hed de fa gseid sell ned wäret de ss impfe. Ech hätt nöchscht woche en termin becho aber naja, metem baby im buch traui ned
  • Ich bin ebe au voll hi und her grisse, drum hani mal wele wüsse wies anderne gaht was ihr so denket. Merci für eui Antworte. 😄
  • Nalan83Nalan83

    668

    bearbeitet 10. 05. 2021, 23:51
    au definitiv NEIN...
  • Netzfund:

    Gute Antwort auf die Impf-Frage!

    F: Werden sie sich eigentlich auch impfen lassen?

    A: Ja, nachdem die Testphase für dieses Impfserum abgeschlossen ist und das wird jetzt ca. in 4 Jahren der Fall sein.

    F: Das verstehe ich nicht, haben sie keine Verantwortung?

    A: Weil ich mir und meinem Köper gegenüber große Verantwortung trage, muss ich die gesetzliche Testphase von mindesten 5 Jahren abwarten (Beginn 2. Quartal 2020). Alle Impfstoffe wurden bisher einer Mindesttestphase von 5 Jahren unterzogen (mit Doppelblindstudie 10 Jahre). Diese Zeit möchte ich abwarten und wenn dann die Risiken ausgetestet gering sind und die Erfolge zu sehen sind, werde ich mich impfen lassen.

    F: Wissen sie den nicht das Geimpfte jetzt demnächst mehr Freiheiten und Möglichkeiten bekommen werden?

    A: Ja, das ist mir bekannt und ich finde es nur richtig. Wer sich als lebende Testperson einer neuartigen genverändernden Impfung (mRNA) unterzieht, soll belohnt werden und auf jeden Fall mehr Möglichkeiten erhalten. Er unterzieht sich doch auch einem hohem Risiko. Ich für meinen Teil schränke mich gern ein und warte auf bessere Zeiten wo man dann wieder frei und ungestört alles genießen kann.
    ... uns was ich noch dazu sagen möchte:
    Wenn sie nicht glauben können, dass es sich um eine Testphase handelt:
    Die Zulassung aller aktuellen C.-Impfstoffe in der EU hat die EU selbst geprüft und als eine Notfallzulassung deklariert.
    Eine Notfallzulassung findet nur mit Impfstoffen statt, bei denen die erste Testphase von 5 Jahren noch nicht abgeschlossen ist.

    Das entspricht voll umfänglich der Wahrheit 😊
    lille_havfrue
  • Hanmer👍👍👍
  • Schlüss mich de @Mimi89 ah mega gueti Antwort 👍👍
  • Mi Maa isch registriert und wartet uf sin Termin und ich los mich impfe sobald unsere Twins im Juni/Juli do sin - mi Maa schafft in dr Chemie und isch do drfür - dr Impfstoff isch wohl au so schnell so gsi, will me scho länger mit Corona-Vire gforscht het und jetz wohl alles andere ligge loh het um schneller Ergebnis z beko
  • Bin hin und her grisse. De Onkel vo min Ma isch Arzt und aktuell und scho sit längerem unterwägs und impft Persone vo alt bis jung. Aktuell ou vöu Schwangeri. Er isch absolut PRO Impfig, vor auem grad während de SS. Ich han i 2.5 Woche ä Frauearzttermin und froge denn ou no noche...
  • Also ich lahn mich sowas vo impfe. Sött aber bis dänn abstille hetmer mini Ärztin empfohle, ihres Argument: mini tochter isch scho 15mönet, Muettermilch isch für sie nüm Relevant als Nahrig (es isch eigentli nurno es ischlafstille/nuggele) trotzdem chunt ja glich no öpis und da dass ihrere Meinig nah no überhaupt ned erforscht isch sölli doch vorsichtshalber abstille. Ich hans eh vorka bin au me oder weniger scho dra (garnöd so eifach bimene Chind wo mich als lebende nuggi gseht). Ich ha aber au sgfühl mini Ärztin findets eh nöd so guet dasi no stille aber das isch es anders Thema........

    Und ja wäri Schwanger würi mi au ned Impfe la aber ich ha mich au nedemal getraut es Dafalgan nä oder en schluck Kaffi trinke "übertribe ich weiss"
  • @Jessnessich gsehs genau glich wie du.
    bi aktuell grad i de 29ssw und lah mich nöd impfe und wets au nöd grad mache, willi no meh chind wet.
  • Ich Persönlich lahn mich nöd impfe au wenni grad nöd schwanger bin. Fühl mich eifach nöd wohl debie und de indirekti impfzwang möcht ich nöd unterstütze willis nöd richtig find das eine me dörf als de ander.
    Denke de Körper und s Immunsystem sind für das gmacht sone chrankheit z bekämpfe und schützt euis besser wenn mir lerned demit z läbe anstatt all jahr oder sogar halb jahr wieder e sprütze.
    Verurteile aber niemert wos macht söll jede mache wiener will aber finds doof dases viel lüt git wos nur uf grund vo ferie mached sich suscht aber nöd würded impfe. Bliebe lieber da und halt denn dihai wenni chrank bin.
  • Bin voll eurer Meinig. Ich finds eifach chli doof das mer denn so anegstellt wird als wär mer egoistisch wel mer ned fürd alli luegt sondern nur für sich selber… ich bi früsch ide 8ssw schwanger und ha morn min erste termin bide FA. ich bi gspannt was sie dezue meint.
  • Ich habe sowieso eine Vorerkrankung, da gab es für mich wenig zu überlegen und ich hab mich impfen lassen
  • Mir lö üs o nid impfe, für üs stimmt ds viu nid u ite pandemie impfe, isch eifach dr fautsch wäg!
  • Ich bin g‘impft und au boosteret wird jetzt aber nüt meh wiiter mache lah. Mich all paar Mönet impfe lah chunt für mich nöd in Frag.
  • Denke au so wie @Sonnenblümchen , nachem boostere machi nüt me.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum