2. Kinderwunsch mit 40❤💛😍

Hallo
Ich bin Mami eines süssen Sohnes mit fast 7 Monaten. Wie das Leben oft so spielt, habe ich erst mit 38 Jahren bewusst JA zu einem Kind sagen können. Ein 2. Kind wäre für mich und meinen Mann schön und wir sind fleissig am Üben 😘. Dennoch hört man ja sehr viele Schauergeschichten über die ganzen Risiken. Wer hat auch schon Überlegungen / Erfahrungen bzw. "späte" Schwangerschaft hinter sich?

Kommentare

  • Hoi PaM
    Ha ou äs paar Kolleginnä vo mit 40 /- no äs Ching übercho hei. Isch aues guet gangä.
    Gloub äs git kes richtigs Auter für äs Ching, richtig isch denn we sichs richtig afüuht.
    Viu Glück 🍀
  • Hoi Sti
    Danke dir 💛lich für dini Wort. Ig hoffe sehr, dass es no mau klappt u dass mir nid ds lang müesse uf üses 2. Wunder😍 warte. Ha chli Angst, da mini Zykle nid regumässig si.
  • Hallo PaM
    E be met 36 Mami vo mim Sohn worde, jetzt met 40 semmer scho länger am üebe för es zwoits.
  • Hey Manu80
    Schön, dass es di git 😊. Ig ha dänkt bim zwöite göngs ringer, aber gseth nid ä so us. Hesch du regumässigi Zykle?
  • Hoi hoi, ech ha met 37 mis erste mit 39 fg und jz erst met 42 gi beni ide 12ssw. Bes jz hed mi de arzt ned as riskoschwangeri ihgstuft und es lauft wie be de erste ss
  • Hoi bireweggli
    Das macht hoffnig. Vieu Glück ☘
  • Wie göht bzw sit dir drmit umgange, wenns wieder nid klappet het? Ig has bi üsem Büebu aus grossi zerriessprob empfunde bis es de ändlich klappet het.
  • Danke glichfalls PaM😊, das hani ou dänkt... wetsch mer en pn mache?
  • Hey PaM, e ha der en pn gmacht.
  • Ciao Manu80
    Ha bis its kei pn übercho.
  • Ou man e schaffes demfall ned🙈 wördsch mer bitte du eini schecke, muess nor eis wort si, dassi der min text cha schecke?? Sorry, e checkes ned!!🤷‍♀️
  • Hesch du mini pn vo gester übercho?
  • Ha dir ä pn gmacht 😊
  • Nei ha weder die vo gester öbercho, no jetzt grad eini...🤷‍♀️ chome nömm drus!!
  • Das isch doch ä seich🙄. Ig bi ja scho nid grad ä ITSpezialist🤔, aber Nachrichte verschicke het bis its klappet.
  • Be mer het Nachrechte schriebe bes jetzt ou emmer klappet. Sone seich, was mache mer jetzt?🤔
  • Ig ha bi mir äs Update gmacht u dir no mau pn gschickt. Hoffe es klappt its 😉
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum